idelight.dk reviews

idelight.dk reviews

9.4

2 x superservice

Jeg har handlet 2 gange hos idelight og begge gange har jeg været tilfreds med servicen og leveringstiden.

Super service ved reklamation

Enhver kan drive en internetforretning, hvis alt bare kører. Men det er, når der er problemer, at vi får skilt fårene fra bukkene. Jeg har lige fået en rigtig, rigtig flot service i forbindelse med en handel, hvor jeg blev nødt til at reklamere. Så både den oprindelige ekspedition af ordren samt reklamationen blev udført til min fulde tilfredshed.

Suplim service

Fantastisk serviceminded - og gode priser. En af mine bedste købsoplevelser, som jeg håber flere vil gøre brug af :)

Perfekt service

Hurtig og effektiv levering.

nemt og hurtigt

overskuelig hjemmeside.nemt og hurtig levering

Fast Delivery and great service!

I was able to order a special part from Holland, and IDELIGHT sent it right away.
We received the package within 2 days(!).

Very satisfied with this purchage!

Super betjening.

Har aldrig fået en pakke så hurtigt. Bestilte torsdag morgen, fredag formiddag kom den med posten.

Ingen problemer med at handle hos Idelight, alt kom som lovet. Vender tilbage

Kan i høj grad anbefales

Bestilte lamper onsdag eftermiddag og havde dem allerede fredag.

Bestilte søndag aften og mandag kl. 9.15 fik jeg at vide at pakken var klar til afsendelse - og jeg fik hvad jeg havde bestilt :-)

Ukomplet levering - men vi kom i mål...

Købte 2 sæt Wirespot's - den ene kasse var komplet, den anden med mangler. Trods at jeg har forklaret præcist hvad der manglede og spurgt om de ville sende de manglende dele, forhalede de først ved at spørge om jeg nu var helt sikker - da jeg så kunne bekræfte at jeg skam havde tømt kassen og at de dele stadigt manglede, gik der et par dage og jeg modtog noget - men ikke det hele. Det viste sig desværre at deres underleverandør var årsag til misæren. Nu 6 dage senere er min ordre komplet, og det er endeligt lykkes at få lamperne op.

Sparede. Kr. 500',00 på standerlampe

Jeg bestiller en standerlampe søndag aften og tirsdag blev den leveret på vores adresse hurtigere kan det da ikke være .vi havde set lampen i ilva går hjem og ser på nettet finder den og sparer også kr. 500.00. Det kalder man god service

ualmindelig velfungerende levering og ekspedition.

Jeg kan kun være yderst tilfreds med service og produkt. Selv prisen var upåklagelig! Varen var leveret dagen efter.

Alt som forventet

Bestilling, betaling og modtagelse af varen efter 2 dage. Alt som forventet og ingen problemer overhovedet.

Hurtig levering 5 stjerner

Mine varer kom efter 1 dag.

Super, hurtig levering, meget nemt.

Super nemt, alt klappede.

Helt fantastisk service!

Jeg havde fået lavet adresseændring i forbindelse med en flytning for sent, så idelight fik den bestilte lampe retur. De sendte en opklarende e-mail og straks derefter lampen uden ydeligere udgifter for mig til den nye adresse. Kan varmt anbefales!

Mangler på kundesupport

Det er desværre umuligt at komme i kontakt med kunderservice per telefon/mail eller chat online...Det var ærgerligt, da jeg synes Idelight kunne fortjene mindst 4 stjerner for varerne.

Meget effektiv og pålidelig butik

Varen var præcis som beskrevet, hjemmesiden nem og levering så hurtigt, som postvæsnet kunne.

ideLight Details

ideLight er en 100% baseret webshop indenfor belysning og loftventialtorer. Den sikreste måde at opnå hurtig og effektiv support på er således også det digitale medie, nemlig online chat supporten (som bliver mere og mere populær) eller email.

Visit idelight.dk

Write to: info@idelight.dk