iExpert.dk ApS reviews

iExpert.dk ApS reviews

9.9

It’s magic!

Min iPhone 5’s skærm var helt knust, og højre hjørne var bøjet. Et andet reparationsværksted fortalte, at jeg lige så godt kunne investere i en ny mobil.
Heldigvis anbefalede en veninde iExpert i Fields og fortalte, at jeg kan få den repareret på dagen. Det lød for godt til at være sandt, men efter blot 45 minutter var min iPhone 5 så god som ny. Derudover blev der ydet fantastisk service og fik et rigtig godt tilbud på den hurtige og professionelle reparation. Mange tak iExpert, det kan simpelthen ikke blive bedre! :-)

Professionel og fremragende service!

Efter jeg havde smadret begge sider på min iPhone gik jeg ned i butikken og på under 30 minutter var det hele fikset og i perfekt stand, til en rigtig fin pris! Kæmpe stort tak herfra. Kan varmt anbefales.

No bullshit

De hjælper, hurtigt, og de forklarer, hvad dine muligheder er. Kun gode erfaringer.

Service helt i top

Havde tabt min Samsung Galaxy S4 på gulvet og derved knust glasset. iExpert udskiftede skærmen på kun 30 min. Det er hvad jeg kalder god og hurtig service, så det er fuld tilfredshed herfra.
Kan varmt anbefale iExpert.dk.

Helt vild god service!

Vi kom ind med en iPhone uden signal i antenne.
De testede problemet (gratis) og tilbød os en meget fair pris.

De var utrolig høflige og lavede den imens vi sad og ventede.

Så det var en utrolig god service

Kan det blive bedre? NEJ!

Her bliver du modtaget ordenligt, høfligt og med respekt, ligemeget hvor travlt de har! De ved hvad de taler om, og de er de bedste på markedet! Kort sagt de er din smartphone expert!

Hold jer fra alle de andre der skilter med reparation af skærme og lignende (især de uautoriserede) for at spare 100-200 kr., det er ikke det værd. De laver sjuske arbejde i stor stil med skærme der ikke er originale, samt glemmer at sætte skruer på indeni telefonen.

De aller bedste anbefalinger herfra! Ikke sidste gang jeg bruger dem, tak for kanon god service Doğan :)!

Efter bogen

5 % prisnedsættelse, hvis man skriver en anmeldelse her. Rabatten gives, før man anmelder IExpert på Trustpilot og ikke kun, hvis man skriver en god anmeldelse. Respekt for det.

Skulle jeg igen få problemer med min Ipad, tager jeg uden nogen som helst betænkning til IEkspert igen. Kan anbefales.

SUPER!

Efter en rigtig dårlig oplevelse hos en konkurrerende butik gik jeg til iExpert for at få skiftet skærmen på min Samsung Galxy S4. Reperationen blev lavet på en halv time, der var en hyggelig lounge, og god stemning, og så var der oven i købet 5% rabat på reperationen hvis man anmeldte på Truspilot eller likede på Facebook.

Kunne ikke være mere tilfreds :)

Verdensklasse service!

Havde en 18 måneder gammel macbook pro med et ødelagt harddisk kabel, som humac og eplehuset kun kunne gøre reparere ved at sende det til deres teknikere - med en uges ventetid. Hos iexpert blev det ordnet på 15 minutter med et smil og til en god pris. Den bedste service jeg længe har oplevet!

Dagens bedste nyhed...

En næsten ny iPhone på kun 45 minutter. Smilende, hjælpsomme og kompetente medarbejdere i "boden" på øverste plan i Bruuns Galleri. Så blir det ikke nemmere. I har reddet min dag, min telefon og pengepungen. Mange tak for det.

Den rareste og mest kompetente behandling :)

Jeg smadre min mobil alt for ofte.. Jeg ville aldrig gå et andet sted hen for at få fikset min mobil

Perfekt hjælp og service

Super service. Jeg var inde ved med min iPhone i Bruuns galleri i Aarhus da home knappen var defekt efter at den havde fået ny skærm ved et andet firma. Jeg spørger ham om han vil tjekke om den er defekt eller der er sket anden fejl ved påsætningen af ny skærm. Han tjekker og ser den er defekt, jeg beder ham skifte den. Da han skifter den vil skærmen pludselig ingenting. Han beder mig køre til hovedkontoret i toldbodgade, da jeg ankommer der føler jeg mig velkommen, jeg forklare det hele igen, og efter 15 min er min Tlf som ny. Da jeg er kørt derfra får jeg en opringning af chefen som beklager at han ikke udleverede Tlf til mig, han forklarede mig at han har givet mig en ny skærm, da den anden var defekt og dårlig kvalitet. Så fin service at ringe tilbage og følge op på det, følte mig så godt behandlet og velkommen, og kunne høre de var sådan generelt ved alle kunderne.. Jeg kommer bestemt tilbage dertil når noget skal repareres, og anbefaler det til alle der har brug for hjælp ved reparationer..

Fremragende service

Gentagende gange har jeg været uheldig og ødelægge alt fra front-skærm, bagsiden og batteriet i min iPhone.

Alle gange har jeg været ved iExpert.dk for at få repareret telefonen og HVER gang har jeg oplevet smilende service, hurtig leveret og en telefon som ny!

Derfor vil jeg VIRKLEIG anbefale at anvende iExpert.dk da de har forstand på deres arbejde.

Super behandling

Jeg har brugt Iexpert flere gange til familiens Iphones og hver gang er jeg blevet behandlet som kunder skal behandles og det er bare i orden. Det er tydeligt at de vil gøre en forskel i kundebehandling og service - tusind tak for det - jeg kommer i hvert fald igen...... :-)

KANON

HURTIG og suveræn service. Kan varmt anbefale iExpert

Godt Nytår - God service

Kom ned til forretningen 5 min. i lukketid, med min søns iphone 4 - som jeg desværre havde forsøgt at åbne med pinkoden. Det kan man ikke! Og nu kunne vi hverken komme frem eller tilbage. Ingen af os er teknisk minded - så efter at have tjekket lidt på Trust Pilot, valgte jeg at tage ned til iExpert. Forestillede mig at det enten ville være meget dyrt eller måske endda umuligt. Den flinke medarbejder hilste mig velkommen og forsikrede mig, at han kunne ordne mobilen. Efter bare 15 min. kom han tilbage med mobilen, der nu var opdateret og klar til brug. Fik forklaret forskellen mellem adgangskode og pinkode - så blev man så klog ;) Med bævende hjerte spurgte jeg hvad det kostede - og tænk - det var en gratis omgang, bl.a. pga. min søns handicap. Hvis ikke det er både flot og fantastisk... og dertil den gode og hurtige service. Bestemt ikke sidste gang vi bruger iExpert. TAK.

Super hurtig service og venlig betjening!

Kom med en telefon med smadret skærm kl. 9.00 og gik derfra igen kl 9.13 med en telefon med funklende ny skærm. Det er dælme god stil. Super høflig og venlig service i øvrigt. Kan helt klart anbefale denne butik til andre og kommer helt sikkert selv igen hvis behovet opstår!

iExpert.dk bedre end de autoriserede

Vi kan reparere alle smartphones

Apple (iPhone & iPad), Samsung, HTC, Nokia, Sony, ASUS, LG og Huwaei.

Din garanti

Vi giver 2 års garanti på alle reparationer.

Reservedele

Vi bruger orginale reservedele.

Reparation mens du venter

90% af alle vores reparationer bliver foretaget mens du venter (30-40 minutter)

Pris

Vi er konkurrencedygtige på alle reparationer.

Åbent alle dage

Butik: Mandag - Fredag fra 09:00 - 18:00 Lørdag fra 10:00 - 16:00 Telefontid/-Support: Mandag - Søndag fra 08:00 - 22:00

Om virksomheden

Folkene bag iExpert har siden 1998 repareret alle mærker og modeller af mobiltelefoner solgt på det danske marked, og kan med rette kalde sig experter på området. iExpert.dk tilbyder professionel reparation af iPhone, Samsung, HTC, LG, Nokia, Sony Ericsson, Huawei m.m. iExpert bruger gennemtestede orginale reservedele af høj kvalitet.

Visit iExpert.dk ApS

Bestil tid til reparation: