If Skadeforsikring reviews

If Skadeforsikring reviews

7.7

GOG service

Venlig dame der vidste hvad hun snakkede om og derfor hurtigt kunne besvare spørgsmål

HOLD JER LANGT VÆK FRA IF

Da det desværre ikke er muligt at give 0 STJERNER, for i 1!
elendig selvskab! dækker ikke en skid når man hat brug for det!!!!

Hej Sanne,
Vi kan desværre ikke behandle skadessager her på Trustpilot.
Hvis du ønsker at blive ringet op af vores skadesafdeling for gennemgang af din sag, skal du blot skrive en mail til: kontakt@if.dk, og vi sørger for at du bliver kontaktet.

hjemmebesøg

Jeg var på køgemessen, hvor jeg deltog i konkurrence samt at if måtte ringe til mig.
for at gøre det kort så sluttede mødet med disse ord nu håber jeg stadig hvis jeres forsikringsmand ringer at i stadig vil blive if kunder, ellers har jeg jo spildt min tid........
jeg bliver sgu helt harm jeg har ikke bedt om dette besøg..............
jeg er virkelig både ked sf det og ufattelig skuffet at en forsikringsmand kan finde på at sige sådan.

Hej Søren,
Vi beklager meget, at vores konsulent afsluttede jeres møde på denne facon, det er bestemt ikke sådan vi ønsker at behandle vores kunder.
Jeg vil meget gerne gøre mit bedste for at bedre sagen og høre mere om denne samtale, så vi kan undgå at dette sker igen.
Hvis du ønsker, må du meget gerne sende dit telefon nummer til vores mail: kontakt@if.dk, og så ringer jeg dig op.

BMW Motorcykelforsikring

Klart en af de billigste BMW MC Forsikringer der tilbydes pt. Det er også et plus at man kan betale månedsvis, uden at det bliver dyrere end hvis jeg forudbetaler 1 år. Havde lavet en indtastningsfejl på stelnummeret da jeg udfyldte ansøgningen online. Jeg skrev til IF's on-line chat og det tog max 20 sek. Og de ændrede det for mig med det samme. Senere samme dag havde jeg et andet spørgsmål. Det blev ligeledes besvaret i chatten inden for 20-30 sek. Jeg prøvede som de fleste at ringe først, men når man er nummer 52 i køen, så... Men chatten virker 100%. Den eneste forsikring jeg havde i forvejen hos IF var en husforsikring. I 2010 havde vi en stor vandskade og i efteråret 2013 en mindre stormskade. IF var lette at samarbejde med. Ingen problemer og hurtig og god service. Desværre er vores to biler for dyre at forsikre hos IF, ellers havde vi nok flyttet dem også. Så de bliver i FDM. Men tommelfingeren op for IF indtil det videre :-)

Venlige hilsener Henrik Even
--------------------------------------

Hej Henrik,
Mange tak for din flotte anmeldelse, den påskønner vi meget.
Det er dejligt at høre du er tilfreds med vores service, vi er glade for at kunne hjælpe.

Godoplevelsemedif-forsikring

Vi har haft en rigtig god oplevelse ved mødet med if-forsikring, og anbefaler dem gerne til venner og familie.

Hej Ernst.

Vi er rigtigt glade for at I vil anbefale os til andre.
Tak for anmeldelsen.

Venlig hilsen Troels.

God og konkret samtale

If giver et meget godt billede af hvad deres forsikrings dækningen og på hvilken punkter de evt. Er beder og har en god salgs tale

Hej Steffan,
tak for den pæne anmeldelse, den er vi glade for.

Elendig kundeservice

Forsikringsælgeren var yderst dygtig og overbeviste mig om at IF kunne tilbyde bedre dækning. Heldigvis tjekkede jeg efterfølgende op på hans påstande om min nuværende forsikring hos tryg, og det viste sig at være lodrette løgne! Jeg skrev til IFs kundeservice for at få annulleret forsikringerne, men da januar kom kunne jeg se at pengene alligevel blev trukket fra min konto. Jeg skrev igen til kundeservice og afviste betalingerne i min netbank. Et par måneder senere opdagede jeg så at IF er blevet ved med at trække fra min konto over PBS. Det er godt nok frækt! Og elendig kundeservice!

Hej Astrid,
jeg kan se at vi har været i kontakt med jer tidligere, og jeg vil meget gerne løse sagen for jer.
Derfor vil jeg senere i dag kontakte jer over telefonen.
Liselotte

Billig og rigtig god dækning.

Vi kan klart anbefale If, Vi har en rigtig god dækning til billige penge. Da vi fik en skade fik vi en kanon behandling og det gik rigtigt hurtigt.

Hej Claus,
tusind tak for den flotte anmeldelse, og tak for at du vil anbefale os til andre.

super flink og nem at snakke med

super flink og nem at snakke med

Hej Claus,
mange tak for de pæne ord og de 5 stjerner, dem er vi glade for.
Liselotte

En behagelig oplevelse lad håbe at det fortsætter

Har tidligerer haft en Mc hos IF. som blev skadet ingen problemer i det. En meget behagelig person som fik os til at skifte fra Top Danmark til IF god info. omkring det forskellige og der er vel en grund til at IF er så stort et selskab.

Hej Frits,
Tak for din fine anmeldelse, den påskønner vi.
Vi ser frem til et godt samarbejde.

være opfyldt

Jeg er din kunde og fremad

Hej Pavel,
Mange tak for din flotte bedømmelse.

Vi siger velkommen til og glæder og til, at kunne betjene dig i fremtiden.

Super god

Er glæde ved jer og håber i er der hvis uheldet skulle være ude.

Hej Jannie,
Vi siger mange tak for din flotte rating.

Vi er her såfremt du skulle være uheldig og have en skade. Vores kompetente medarbejdere i skade står altid til din rådighed.

Venlig hilsen Helen.

Den bedste forsikring til en god pris.

Jeg har købt forsikring hos IF. Jeg er meget glad for IF, og jeg synes deres priser er gode.

Hej Essam,
Tak for de 5 fine stjerner.

Det er altid dejligt, at høre du er tilfreds med vores priser.
Vi ser frem til, at servicere dig i fremtiden.

Venlig hilsen Helen.

Virkelig gode og faglig kundeservice.

Mødes med en venlig og troværdig forsikringmand. Meget god gennemgang af alle forsikringer- vilkår og fordele. Med det til følge at vi tegnede nye forsikringer i selskabet IF.

Hej Kim,
Tak for din gode vurdering af os.

Vi er glade for, at du har haft en god oplevelse af vores assurandør.

Venlig hilsen Helen.

ok - men plads til forbedring

Efter kontakt til salgsafdelingen af 4 omgange lykkedes det endelig at købe en forsikring hos jer.
Jeg stod og skulke ud og have nye plader til en bil, og for at kunne det skulle jeg have forsikringsnumner. Dette ville I ikke give mig før jeg kunne oplyse nummerpladen. Det hænger jo ikke sammen. Men efter flere samtaler med jeres medarbejdere fik jeg endelig et midlertidigt nummer udleveret. Samlet set synes jeg I gjorde/gør det mere besværligt end I behøver - både for os kunder, men også for jer
selv.

Hej Johanne,
Tak for din bedømmelse.

Når man skal have plader på sin bil, skal man blot oplyse hvilket selskab man ønsker og så bliver det registeret elektronisk og derfor skal man ikke have et bevisnummer med. Jeg skal beklage, at dette ikke er blevet oplyst til dig.

Venlig hilsen Helen.

En god og billig forsikring jeg er fuldt ud tilfreds med.

Jeg giver jer 5 stjerner da i yder en god service og en meget billig forsikring.

Hej Kent,
Tak for den meget positive bedømmelse af os.

Vi syntes selv, at vores produkter samt priser er konkurrencedygtige og det glæder os, at du er enig. Og tak for rosen til vores dygtige Kundecenter.

God service ved køb

og hurtig besvarelse på efterfølgende spørgsmål

Hej Daniel,
Mange tak for de fine 5 stjerner.

Det er en fornøjelse, at læse din besked og det bekræfter os i, at vi gør det rigtige samt yder den bedste service vi kan. Vores medarbejdere i Kundeservice er vi smadder stolte af.

Meget tilfreds

Yderst tilfreds

Hej Morten,
Tusind tak for den meget flotte rating.

Det er så dejligt, at høre du er glad og tilfreds med os - vi vil fortsat gøre alt hvad vi kan for, at yde jer den bedste service i fremtiden.

God samtale

God samtale med deres sælger om deres forsikreinger.

Hej Rasmus,
Tak for din positive bedømmelse.

Vi håber, at du er tilfreds med dit valg af forsikringsselskab.

Venlig hilsen Helen.

god information og betejning ved salget

jeg vil gerne anbefale til andre at skifte

Hej Annelise,
Vi siger tak for de 4 stjerner.

Vi stræber efter, at give den bedste rådgivning, samt service vi overhovedet kan og er rart at høre du også har haft en god oplevelse. Tak for anbefalingen.

Nordens største forsikringsselskab

Rolig, vi hjælper dig

Har du specifikke spørgsmål til dine forsikringer, anbefaler vi, at du kontakter os direkte frem for at offentliggøre personlige oplysninger her. Du finder vores kontaktoplysninger på www.if.dk/kontakt

Visit If Skadeforsikring

Har du spørgsmål?