iflorist reviewed by

Vancouver, GB

1 Reviews

trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

terrible company stay away

I ordered flowers on 19th dec. Delivery date should of been 21dec..no flowers received until 21dec when they arrived were half dead. They were all dead within 2 days.
After emailing 4 times and trying online chat for days i eventually got hold of one of the employees [name] who took her time replying to my questions as i was after a full refund and NOT vouchers. The online chat went on for 35mins and she took about 5 minutes to reply to each of my posts until 530pm when she ended the online chat and went home!!!
To the directors of iflorist i want my full refund on the credit card else trading standards will be hearing from you.
1
Jgra found this review useful
    iflorist
    TrustScore 6.1 / 10
    5,668 Reviews

    Reply from iflorist

    Dear Justin

    Please accept our sincere apologies for all the problems you had regarding this order. We welcome your feedback as this lets us know where we need to improve. I can confirm you have received a full refund for this order on 05/01/2013. This shows in your account in 3-5 working days. As a means of apology from Iflorist we would like to offer you a complimentary bouquet to be sent to a recipient of your choice. We apologise for any inconvenience this business has caused you and assure you of our best attention to your future orders.

    Kind Regards

    Iflorist
    Comment (?)