Iform reviews

Iform reviews

3.8

Holder ALDRIG hvad de lover, hold jer væk fra deres velkomsttilbud

Jeg har nu i flere omgange holdt Iform og hver gang har det været i forbindelsen med et af deres "fantastiske" velkomst tilbud.
Mit råd er, hold jer væk de holder aldrig hvad de lover og velkomstpakken kan være mange måneder undervejs, hvis du overhovedet får den velkomstpakke de startede med at love jer.
På mit sidste abonnement tegnet og BETALT i januar, er jeg nu blevet lovet at jeg "måske" får min velkomstpakke i uge 21.....

får ikke velkomstgave som lovet

Hejsa,

Troede vi var ovre den tid hvor man ikke modtager sin velkomstgave for at melde sig ind.
Men det er er vi ikke! Modtog aldrig de lovede træningsbukser fra I Form, som jeg blev lovet ved telefonsalg og jeg har nu meldt mig ud. Uproffesionelt.
Ikke mere Bonniers til mig.

Pas på dette firma - lover meget, holder lidt!

Rigtigt, at velkomstpakken er noget billigt juks.
Samtidig undlod de at sende bogen, som de reklamerede med.
Kun efter flere e-mails med trusler lovede de at sende bogen, som jeg forøvrigt først modtager om 2-3 uger, måske.
Så meget dårlig oplevelse.

Rodet side som er svær at navigerer på

Købte abonnement på iform og må indrømme indholdet er fint nok, for deres råd til at holde sig i form og tabe sig virker, men deres side er bare for rodet at navigerer på, og lidt bøvlet at opsige abonnement igen.

Køb ALDRIG et Iform / Bonniers abonnement!

Du ryger bare ind i snyd, bondefangeri og skruppelløse forretningsmetoder. Selv om du opsiger abonnementet, kommer du aldrig ud af det igen ... du fortsætter bare hos et advokatfirma - Advis - som lever rigtigt godt af Bonniers forretningsmetoder. Køb ALDRIG ALDRIG et abonnement hos Iform / Bonniers.

Øv altså!

Min mor bestilte et abonnement på 6 mdr. men da det var udløbet, fik hun ikke en chance for at afbestille. Hun ringede til dem, hvor de var helt forvirrede over at sådan noget kunne lade sig gøre, hvor de så fortalte hende at hun måtte altså betale for det blad hun havde fået i posten, og måske også for de andre hvis de ikke nåede at få afbestilt dem, for "de havde jo travlt". Jeg forstår ikke hvordan min mor kan blive ved med at få bladene efter de 6 mdr. hun havde bestilt og betalt for... Den er helt gal..
Ikke nok med det, jeg har kun været inde på hjemmesiden for at finde ud af nogle ting for min mor, og nu får jeg emails om "gode tilbud" som jeg aldrig har tilmeldt mig. Hvor har de lige fået min e-mail fra? Jeg har prøvet at afmelde de "gode tilbud" men de bliver ved med at komme. Det er bare ikke i orden...

Levede ikke op til forventningerne

Har netop afmeldt mit abonnement på bladet iform. Det var slet ikke hvad jeg havde forventet. Et dameblad koblet med lidt sport? Underlig kombination og helt overflødigt blad efter min mening.

Elsker ruteplanner!

Dejlig hjemmeside. Gode tips og tricks. Men især ELSKER jeg deres ruteplanner. Den er ikke bedre nogen andre steder! Tak.

Forvirrende og "overmalet side" på internettet.

Jeg har abbonneret på internetsiden af Iform. Siden er ikke nem at overskue med alt mulig der "farer frem og skifter" hele tiden.
Jeg fik en rigtig skidt oplevelse da jeg trykkede på et billede af en elefant hvor der "lå flere dyr gemt". jeg skulle vælge hvor mange dyr der kunne ses. Så kunne jeg vind en Ipad!
Jep - og inden jeg fikset mig om skulle jeg svare på en masse spørgsmål, a´la Gallup og - VUPS så kostede det pludselig 100 kr!!!!
Bondefangeri!!
Jeg abb IKKE længere på siden.

Du skal vente over 1 måndes leverings vente tid.

Jeg bestilte 6 numre af iform samt deres velkomstpakke for 28 dage siden. Jeg har stadig ikke modtaget noget, heller ikke nogen mail på at de har modtaget min betaling. Det eneste jeg ved er at de har trukket pengene fra min konto.
I dag, d. 7. kontaktede jeg dem så og fik afvide at det er på vej. Men at jeg nok først modtog det efter den 15.
Jamen så er det jo ikke på vej?

Herefter forsøgte hun også at lave et mersalg til mig, på andre blade. Som om at jeg vil købe andre blade når I ikke engang kan sende de oprindelige blade til mig?
Det er under al kritik!

Kinesisk-velkomstpakke

Jeg har set MEGET frem til at få min velkomstpakke hos I Form, indeholdende sjippetov, yogamåtte og bold inkl. tre numre af I Form. I dag modtager jeg så træningspakken og kan konstatere, at det er i super dårlig kvalitet og da slet ikke lever op til forventningerne om, at det skulle være 500 kr værd! Tynd, tynd TYND måtte, sjippetovet ligner noget, der er lavet af små kinabørn og bolden er vind og skæv! Det er simpelthen for ringe!!

Ud over det glæder jeg mig da rigtig meget til at modtage mine I Form numre!

Helt fint

Jeg har bestilt 1 år frem har allerede modtaget 2 blade og min velkomstpakke. Jeg synes det køre helt fint og har ikke noget at klage over her. Blev godt nok lidt nervøs da jeg havde læst anmeldeserne herinde efter jeg havde bestilt, men jeg har som sagt ikke haft nogen problemer.

Dårlig oplevelse

- Konstant de samme og det samme!
- Jeg synes godt om de fantastiske tilbud, hvis bare de holdt.
- Svært at slippe af med igen!
- Trælse telefonsælgere!

Dårlig og utrolig ufleksibel service

Ja, man kan blive så ærgerlig over, at man hopper på iform's tilbud... jeg sagde ja tak til et tilbud, der indehold et løbeur samt to numre af iform. Efter at have modtaget nummer 2 blad, siger jeg abonnementet op. Modtager få dage efter et nyt blad - som jeg skal betale for. Da jeg jo har sagt abonnementet op, sender jeg bladet uåbnet retur. Efterfølgende modtager jeg rykker for betaling, og da jeg ringer og siger, at jeg HAR sagt op, påstår de, at de har modtaget opsigelse for sent. Det skal ske senest 14 dage efter modtagelse af sidste blad. Jeg er sikker på, at jeg har sagt op i tide. De siger, at bladet er sendt i starten af december - jeg har først modtaget det slut december (i øvrigt på et tidspunkt, hvor vi alle havde problemer med levering af post...), og har derfor først sagt op slut december. De holder fast i, at opsigelsen er sendt for sent i forhold til, hvornår jeg skulle have modtaget bladet. Jeg mener ikke, at jeg kan holdes ansvarlig for at have modtaget bladet senere, og at jeg har handlet i god tro. Jeg forklarer min situation til telefondamen, som tydeligt er instrueret i at holde sig til meget få sætninger såsom "jeg kan se i vores systemer, at du skulle have modtaget bladet den og den dato" og så videre. Jeg oplevede INGEN fleksibilitet trods min forklaring om at handle i god tro - og at jeg netop havde returneret bladet. Telefondamen gentog sig selv og viste INGEN imødekommenhed. Er rystet over, at man byder så skarp en ufleksibilitet over for en kunde. Dårlig service, der absolut ikke klæder iform. Jeg vil ALDRIG komme i nærheden af iform igen - og vil advare alle jeg kender om deres dårlige og ufleksible service. Ja, man kan godt regne ud, hvordan situationen ville have været, hvis iform havde været mere serviceminded... øv!!

ADVARSEL - telefonsælger forsøger at snyde dig til overbetaling!

Jeg er for et øjeblik siden blevet ringet op af en sælger, der fortalte at jeg var UDVALGT til at modtage et specielt godt tilbud. Jeg kunne vælge mellem en Newline løbecapribuks, en Newline svedtransporterende T-shirt eller en køkkenvægt der kan tælle kalorier, og samtidig få tre numre af iform, til en samlet værdi af op til 650 kr. -Det lød da fantastisk godt....

Så siger sælgeren, at jeg blot skal betale 129 kr for forsendelsen af dette. Jeg lugter lunten og spørger, om det egentlig er et "specielt tilbud til særligt udvalgte" - først gav hun jo udtryk for at jeg havde "vundet"... -og så skal jeg pluselig betale for at få tingene sendt?

Jeg gør hende opmærksom på, at dette mest af alt ligner et tilbud til nye abbonenter, men hun holder fast ved, at HVIS man oprettede abbonement på nettet ville man da binde sig til mindst 5 blade, og så skal man jo også betale for at få dem sendt....

Jeg takkede nej til "tilbuddet", og gik straks på iform.dk for at se hvor meget jeg nu havde "snydt mig selv for".

På iform's hjemmeside er der d.d. et tilbud til nye abbonenter, hvor man BÅDE får T-shirten og løbebukserne (samlet værdi 499 kr) samt 2 numre af iform til 39,95 kr plus porto på 39,50 kr = 79,45 kr. -ved gennemlæsning af abbonementsbetingelserne står der, at man IKKE er bundet til yderligere køb af blade, som sælgeren ellers påstod, man skal bare afmelde sit abbonnement rettidigt - ligesom alle andre abbonnementer.

Hvis jeg havde takket ja til hendes "tilbud" havde jeg fået eks. kun løbebukserne (værdi ca 250 kr) samt tre blade til 129 kr.

Hun påstod hårdnakket at jeg ville SPARE penge, og dette var et FARORABELT tilbud - men når man ser det efter i sømmene, ville jeg spare flere penge og få velkomstgaver til en endnu større værdi ved at købe et velkomsttilbud via deres hjemmeside!

JEG VIL ADVARE ALLE DER FÅR DISSE "SURPRICE" OPRINGNINGER OM AFTENEN - DET LYDER DA SOM ET GODT TILBUD, MEN DET ER DET ALTSÅ IKKE! -DET ER EFTER MIN DEFINITION AT FØRE GODTROENDE KUNDER BAG LYSET - OG DA JEG SPØRGER DIREKTE, FASTHOLDER HUN AT DET ER DYRERE VIA DERES HJEMMESIDE OG DET ER DET IKKE! SAMTIDIG PÅSTÅR HUN AT MAN VIA HJEMMESIDEN ALTID BINDER SIG TIL MINDST 5 BLADE - DETTE ER HELLER IKKE RIGTIGT!!!

Magen til dårlig markedsføring har jeg aldrig oplevet før!! -Hvor er det pinligt af dem!! Jeg har førhen haft gode erfaringer med dette bladhus, men hold da op! -Jeg har virkelig mistet AL tillid til dem nu. Dette er BONDEFANGERI - og jeg græmmer mig på deres vegne, og har ondt af de mange der fanges i denne fælde - og betaler overpris. FØJ HVOR ER DET GRIMT!

Is Iform your company?

Visit Iform