Ifume reviews

Ifume reviews

It is not possible to review Ifume. Should you have any questions, please use the contact form on our website.

Hurtig og effektiv. Absolut fuldt ud tilfredsstillende.

super levering. 5 stjerner herfra

Super levering. Jeg bestilte en varer og næste dag stod varen ved min bopæl. Super.... Det er ikke sidste gang jeg bestiller hos ifume.dk

Uanmindelig god service

Servicen er i top fra man bestille til man har varen næste dag, og hvis man returnere får man hurtigt og smertefrit sine penge retur.
Det er bestemt ikke sidste gang jeg bestiller varer hos Ifume.

Perfekt service

Super og meget, meget hurtig service!

Ingen problemer

En rigtig god side, som jeg klart vil anbefale! God service og hurtig levering!

Fandt hos Ifume parfumen jeg har søgt efter længe! Super service og kan bestemt anbefales.

Super handel

Jeg var MEGET tilfreds. Hurtig og professionel betjening. Flot, flot indpakning, der i dette tilfælde skulle bruges som gave. Handler bestemt hos jer igen. Jeg giver hermed de bedste anbefalinger.
Elin Møller. Rødekro

Nem, overskueligt og knaldgod service

Nem, overskueligt, hurtig levering og knaldgod service

Alt er perfekt

Jeg prøvede Ifume.dk for første gang, og jeg er bestemt ikke skuffet over noget som helst. Jeg bestilte min yndlings parfume Escada Moon sparkle, som jeg ellers ikke har kunnet finde. Som jeg fik ind gennem døren 2 dage efter den var bestilt, hvor jeg oven i købet fik et håndskrevet brev med, hvilket jeg var ret meget oppe at køre over.
Men i hvert fald, kan man sagtens stole på Ifume.dk, det er god service

Hilsen
Tilfreds kunde

Hurtig handel, nemt og sikkert.

Fik varerne hurtigt, alt er ok, dog havde de udsolgt af en af de varer jeg ville have derfor kun 4 stjerner, havde jeg fået det jeg ønskede fik de helt sikkert 5 stjerne.

Billigt parfumefirma med god kundeservice.

Jeg har lige bestilt en parfume, og har fået en rigtig god behandling. Jeg bestilte den ene dag, og havde allerede min
pakke den næste dag.
Oven i købet var der en lille hilsen med hånskrift på følgeskrivelsen fra firmaet, som var skrevet bagefter udskrivningen, med ønsket om, at jeg blev tilfreds med varen og jeg blev ønsket velkommen hos Ifume.

Det er da god kundeservice.

Fantastisk nemt og billigt

Jeg var så uheldig at smadre min favorit parfume i håndvasken. Da det er en af de lidt dyrere parfumer undersøgte jeg priser i forretninger og rundt omkring på nettet. Jeg var så heldig at komme forbi ifume.dk hvor jeg til min store overraskelse fandt MIN parfume, i 90 ml til under 500. Det skal siges at 30 ml, koster 250 kr (på meget tilbud i matas).
Jeg skyndte mig at bestille denne fantastiske store og velduftende parfume, og det gik nemt og problemfrit.
Dagen efter ankom parfumen på min adresse, dette på trods af at virksomheden er i Tyskland og jeg bor i Nordsjælland. Det er helt klart portobeløbet værd, og totalt lovligt, ingen ting med told eller noget. Jeg er virkelig positivt overrasket.
Andre virksomheder kunne seriøst lære noget af ifume.dk :)

Tyskland eller ej, det er virkelig godt og meget konkurrencedygtige priser.
Sofie found this review useful
ifume.dk

Reply from ifume.dk

Hej Nadia,
Tak for de pæne ord, der skal dog lige siges at vi ligger på den Danske side af grænsen - 800 meter, og derfor er en ren Dansk virksomhed, hvorfor al indfortoldning og momsbetaling sker i Danmark.

super behandling

kan kun anbefale at handle der billige priser og god kundevenlighed hurtigt og uden problemer jeg kan kun sige super super

Fremragende

Nem bestilling og hurtig levering. Endda med personlig hilsen. Fornemt!

Rigtig god og hurtig levering

Bestilte varen og fik den allerede næste dag - fint indpakket til en gave. God oplevelse.

En Dolce & Gabbana, der ikke var til at opdrive i de sædvanlige forretninger, var på lager til ikke-opskruet pris.
Leveret på mindre end 24 timer. Bad om gaveindpakning - og det fik jeg. Den flotteste jeg længe har set.
Bare perfekt.
Bent B. Hansen

alt som lovet

Nem hjemmeside, 5 tryk og 4 dage, så var pakken i mine hænder... hvor svært kan det være. Oven i købet, er det en parfume, som er udgået i alle matas, så var bare så lykkelig over at kunne finde den, når det nu, var en speciel gave til min mand til vores kobberbryllup.

Superb :-)

Super hurtigt afsendelse, hurtigere end end jeg selv ville ha taget mig sammen til at ta ned i byen og købe den ;-)

Kanon side! Hurtig betjening..

Bestilte to parfumer tidligt mandag, har dem allerede tirsdag eftermiddag! Super service, billige priser hurtig forsendelse!

Hurtig og enkelt betjening

Jeg har tillid til dig, du står for det du siger du gør. Bekræftigelse kort tid efter jeg har bestilt varen, som dukker op i hel stand dagen efter.

ifume.dk Details

Køb billige mærkevare parfumer. Vi er E-handelsgodkendt for sikker handel. Spar op til 70% på:BURBERRY - CHANEL - CK - DIOR - D&G - GUCCI - GIORGIO ARMANI - HUGO BOSS - LACOSTE

Visit Ifume

Write to: info@ifume.dk