Ihimlen reviews

Ihimlen reviews

5.6

Godt og skidt

Som Jonas siger er det selfølgelig en neder'n ting at de autobeskeder der kommer op, selv bryder reglerne.

Og jer der siger at det hele er kopi indhold, Ja, men altså Kent har bare samlet det hele på et sted istedet for hvis man vil chatte skal man til et sted, hvis man vil se sjove ting skal man til et 2. sted osv.

Og Ja Kent svare sjældent på sine mails, MEN HUSK det er en hoppy han har, og han har arbejde, kone og job ved siden af!
Hvis man har tålmodighed skal han nok svare.

Udmærket men lidt dobbeltmoralsk

Siden er egentlig udmærket, selvom jeg for det meste kun anvender chatten. Det eneste problem jeg syntes siden har, er nogen af de autobeskeder der sender links til "sjove ting" som bryder reglerne.

Til jer som rater siden ringe baseret på chatten og jeres udsmidninger, har jeg dette at tilføje: læs reglerne. Chat teamet som det er nu består for det meste af voksne (læs 18+) og få i 16-17 års alderen. Til Mads: Panther smider ikke ud uden grund, og dette kan jeg stå inde for, da hun ellers ikke ville være admin nu.

Til ALLE jer der påstår I er smidt ud uretfærdigt: Læs reglerne. Vi smider ikke ud uden grund. Og skulle dette ske, er det et uheld som oftest rettes hurtigt hvis dette er muligt. Hvad mange af jer nok ikke vil indrømme, er at I højst sandsynligt er smidt ud for §1 (pervers chat), §9 (personlige oplysninger i den åbne) eller §10 (msn, skype etc i den åbne).

Så næste gang I børn, ja børn, giver dårlige anmeldelser fordi I ikke føler I blev behandlet ordentlig, så tag lidt beviser med jer. Der er tonsvis af folk der skriger magtmisbrug dagligt, uden at have læst eller accepteret reglerne.
Læs dem, I kunne lære noget..

Ok.. Men ikke mere!

Jeg besøger ofte sider der har noget sjovt på [fjernet henvisning], men den er bare lidt plat og kedelig!

så kedelig og plat

det er en kedelig og nedern hjemmeside der er ikke noget der er noget ved og der kommer næsten aldrig noget ved.

kan helt klart ik anbefales

Fantastisk dårlig hjemmeside!

Kent svarer ALDRIG på ens mails! Supporterne misbruger deres stillinger og banner folk for INGEN TING! Ihimlen.dk kopierer også en masse af deres indhold! Det er en skod hjemmeside uden lige!

kedeligt og kopier indhold

udover at det er kedeligt og uorginalt så har hjemmesiden kopiert billeder fra siden fjæsbog fra www.lamebook.dk
her et godt eksempel.
det har også kopiert deres sider fra www.ubrugelig.dk

ok side

chatten kunne nu godt være blevet lavet noget bedere men ellers så syntes jeg at siden er ok men Supporterne burte blive skiftet ud men nogen voksne i stedet for de unger som nu styre det så 3 stjerner her fra

Åh herre gud!

Kan OVERHOVEDET ikke anbefales til nogen overhovedet..
Supporterne misbruger deres magt for MEGET..
Har oplevet op til flere supportere banne mig uden grund, for noget de ikke en gang gider at forklare hvorfor.. Heriblandt brugerne "Fire" og "Panther"..

Hold jer LANGT væk!

Rimelig dårlig side :(

Denne side er ringe! Deres chat er så dårlig - supportner misbruger deres "stillinger"... Når jeg klager til Kent svarer han ikke og vil ikke i kontakt! Deres Happy Tree Friend er så dårlige og ikke for børn... Det eneste posetive er... Hmm tror ikke der er noget:(

kedelig

meget kedelig hjemmeside med dårlige jokes og dårlig humor.

designet er også dårligt... 2/5

Is Ihimlen your company?

www.ihimlen.dk Details

En af de sjoveste hjemmesider i Danmark. Sjove Test, Flash, Spil, Billeder, Chat, Blog, Mobil lir og meget mere

Visit Ihimlen