Illux reviews

Illux reviews

9.5

De bedste anbefalinger!!!

Vi har to gange benyttet os af Illux. De har lavet lærredstryk samt blilleder på aluplade for os. Kvaliteten af produkterne er helt i top og processen har været upåklagelig med venlig betjening og overholdte deadlines. De bedste anbefalinger herfa!

Perfekt!

Jeg bestilte en wall sticker til mit nye badeværelse. Både ordreafgivelse og levering forløb perfekt.
Kvaliteten af stickeren er i top, og den var ekstremt nem at sætte op.
Jeg vil helt sikkert bruge Illux igen

Warhol til husbehov

Flot vare - hurtig betjening - fint med godkendelsesproceduren - super alt i alt

Hurtig og god service - tilfredshed med produkt

Jeg havde bestilt 2 billeder på lærred som kom forsvarligt pakket ind og svarende til mine forventninger. Jeg vil helt sikkert bruge Illux igen!

tilfredsstillende

Da jeg modtog de to billeder på lærred, som jeg havde bestilt, blev jeg skuffet over resultatet. Billederne var simpelthen blevet alt for mørke - væsentligt mørkere end de er i virkeligheden, dvs. i den digitale udgave, som blev uploadet på hjemmesiden. Derfor besluttede jeg mig for at kontakte illux.dk og se, om der var noget der kunne gøre. Og der gik sør'me ikke lang tid, og så stod jeg med nye, flotte billeder, hvorfor jeg i dag giver illux.dk 4 stjerner.

Selvfølgelig krævede det noget arbejde fra min side at få udbedret fejlen, som f.eks. det at sende et foto af lærrederne og senere selve lærrederne retur til illux.dk. Men returfragten blev dækket af illux.dk, og betjeningen var hurtig og effektiv.

Den eneste grund til, at jeg ikke giver illux.dk 5 stjerner er selvfølgelig skuffelsen over, at billederne var for mørke til at starte med. Men ellers fantastisk service og varer i sidste ende :-)

God hjemmeside, god vejledning, hurtig levering, flot produkt

Har købt foto på lærred (150 x 50 cm. størrelse).
Meget velfungerende hjemmeside hvor man på en nem måde kan sidde og "lege" med mulighederne inden bestilling. Genialt at man kan bestille individuelle størrelser og ikke er fastlåst til standard størrelser.
Jeg skrev et spørgsmål i bemærkningsfeltet på bestillingen og blev efter kort tid (et par dage, men jeg bestilte også i juledagene :-) kontaktet pr. mail. Og efter et par mails frem og tilbage fik jeg både tilsendt uddybende information (billeder af den teknik Illux bruger ved ombukning på rammen) og fik endda forklaret nogle detaljer om DPI og den slags ... super service.
Da bestillingen var på plads blev billedet leveret i løbet af 3-4 dage, forsvarligt indpakket trods den store størrelse.
Vi er meget tilfredse med resultatet, som nu hænger og pynter i stuen.

Super produkt

Jeg har bestilt flere fotos på lærred af vore datter, og de er blevet helt fantastiske.
Det er nemt at gå til og finde ud af og man kan få sine fotos op i ret stor størrelse i forhold til andre butikker.
Leveringstiden er hurtig og servicen er i top hvis man har spøgsmål via mail.
Alt i alt er det nogle fede billeder man får igen og jeg vil klart anbefale jer til andre.

Opfylder ønsker når oplevelser skal foreviges!

Illux.dks gavekort ordningen er en perfekt gave idé! Jeg fik et gavekort i morgengave. Vi bestemte os for, at vi ville have lavet et collage til stuen med vores bryllupsbilleder. Vi ønskede en romantisk, moderne og stor collage - og det fik vi. Illux vendte hurtigt tilbage, 1 uge, med et forslag til collagen. Vi vendte tilbage med ønskede ændringer og sådan blev det ved indtil det var helt som vi gerne ville have det - og det synes vi er service! Vi vender gerne tilbage til Illux, når store oplevelser skal foreviges på stort lærred!

God oplevelse

Bestilte et lærredtryk af et privat-foto, som var en julegave. Desværre var der en lille skade på svæverammen, så var nødt til at sende det tilbage til Illux. Der blev rettet op på fejlen og havde igennem forløbet en god dialog med Illux, så alt ok i sidste ende og resultatet var helt iorden. Min gave blev modtaget med stor glæde! Hjemmesiden er nem at finde ud af og synes godt om måden hvorpå man bliver navigreret igennem sin bestilling under menuen "Dit Foto".

Alt i alt en god oplevelse.

Hurtig og god betjening trods specialmål

Vi ønskede en wallsticker i en speciel farve og et specielt mål. Vi superhurtig og god betjening! Kan absolut anbefales :-)

Hurtig levering og god kvalitet

Jeg bestilte et stort billede (Print på alu plade).
Der var hurtig levering, kvaliteten var i top, og produktet var pakket forsvarligt ind.
Så jeg har ikke noget at kunne sætte fingeren på ved denne levering.

Levede op til alle forventninger

Nem bestilling hurtigt levering - intet at sætte en finger på.

TOP kvalitet og service

Vi har handlet 2 gange hos Illux og begge gange har været gode oplevelser (collage og foto på plade). Super flot kvalitet, meget hurtig levering (også helt op til jul) og helt unikke fotos/billeder som skiller sig ud fra alt andet på markedet. Kan klart anbefales...

fantastisk flot tapet

Hurtig levering, god indpakning. Kan klart anbefale at handle her..

Flot kvalitet og fantastisk service

Jeg har nu bestilt 2 billeder hos Illux. Fantastisk kvalitet og lynhurtig service.

God kvalitet og super service

I min bestilling fik jeg personligt billedbehandlet mit foto inden print, hvilket har givet et ekstra flot billede, som jeg er meget tilfreds med.
Rigtig god og personlig service, jeg til enhver til vil anbefale og anvende igen.

Tusind tak for mit flotte nye NY-billede i stuen.

det må give 5 stjerner ;)

Jeg kan kun anbefale dette videre.Vi har fået lavet en foto collage på lærred.Vi skrev vores ønsker,hvorpå Illux ,har lavet "vores" billede.Supergod gaveide til dem der har alt !!!!

100% tilfreds :o)

Jeg bestilte et foto på plade.
Super flot lavet, og hurtig levering i god indpakning.
Her handler jeg helt sikkert igen.

Unikt og fantastisk resultat.

Vi har tidligere fået lavet et billede hos Illux, og vi var ikke i tvivl, da vi havde yderligere to fotos, som vi ville have på lærred. Helt unikt og fantastisk arbejde. Kunne vi give flere stjerner - gjorde vi det.

God og hurtig service

Jeg bestilte wallstickers fra Illux.dk, og de kom 2 dage efter i god stand. Så har kun rosende ord til illux.dk

Illux.dk Details

Online salg af moderne vægdekoration som eksempelvis fotokunst, tapet, wallstickers og print og indramning af dit eget foto på lærred eller plade, evt. redigeret af vores designer til collage eller som PopArt.

Direkte links til produkterne
Foto på lærred - Wallstickers - Tapet - PopArt - Fotokunst og grafisk kunst - Collage

Visit Illux

Write to: post@illux.dk