Illvid reviews

Illvid reviews

4.5

Påstår de har sendt dig regninger og ringet til en...

Har lige fået en regning hvor man påstår man har sendt adskillige regninger dog først modtaget denne her form for trussel, og man påstår os at have ringet til mig mange gange uden held, dog har de ALDRIG lagt en besked på min mobil svarer, og som det sidste ikke er nok har de endda min mail og aldrig skrevet til mig hvis der skulle være de her fiktive problemer med at komme i kontakt med mig...

Kort sagt er det bondefangerig af værste skuffe !!!

Har så lige fået fat i kundeservice hvor vi kører videre på den lille løgn om i har sendt mail og lagt beskeder osv dog har jeg INTET i min uønsket mail box eller den almindelige indbakke og INGEN BESKEDER på min mobil svarer...

FØJ SIGER JEG FØJ FØJ FØJ FØJ

Fortrydelsesretten

Jeg bestilte Illustreret Videnskab igennem en telefonsælger. Da jeg modtog bladet havde jeg fået nogle uventede regninger, så havde ikke råd til at abbonnere på bladet. Ringede så til deres kundeservice og under et minut efter, havde hun ordnet det hele for mig. Super service!

Bondefangeri !

Ikke andet end det rene bondefangeri. Købte et abonnement på Illustreret Videnskab da det var et godt og billigt tilbud. Jeg opsagde mit abonnement kort tid efter, men modtog aldrig en bekræftelse. Da jeg så stadig modtog blade, ringede jeg til dem for at opsige bladene. Men forsat kommer bladene med jævne mellemrum - Har så lige igen ringet til dem, og bedt om at blive opsagt, hvor de så siger jeg har stadig 3 blade til gode!!! Det har jeg f.... aldrig bedt om! Så nu efter online opsigelse 2 gange, og telefonisk opsigelse 2 gange, er jeg spændt på at se om det er lykkedes denne gang. Hva der skulle blive et køb på 79,- er nu oppe på næsten 700,- over de sidste 3 måneder! ALDRIG skal jeg hoppe på sådanne tilbud igen! SVINDLERE

Telefon sælgere på speed

Hader deres overgearede speed snakkede dopede telesælgere. Overdrevet vedholdende og ude af stand til at forstå at man siger nej tak. Bliver grove og uforskammede 23. gang man suger NEEEEJ

Efter flere tilfælde af deres metoder besluttet ALDRIG at købe produkter fra dem.

Quiz battle!

Jeg har oprettet en bruger til at spille quizbattle, men har ikke fået et brugernavn, og kan ikke oprette en ny bruger, da min email allerede er brugt. Venligst hjælp mig illustreret videnskab :)

Lav en fængende overskrift for at få din anmeldelse til at skille sig ud

er træt af det påtrængende blad ilustrerede videnskab----de sender miig blade som jeg aldrig har bestilt og kommer jeg endelig igennem på tlf er de påtrængende og meget lidt venlige trods 3x tlf samtaler og besked med store bogstaver ---forlanger de jeg skal sende en skriftlig opsigelse---hvad--opsigelse på noget jeg ikke har bestilt---nu må det firma til at oppe sig--jeg retunerer alle bladene med nægtet modtaget--men de forlanger penge alligevel STOP SÅ NU TAK

Uetisk foretagende!

Jeg baserer denne anmeldelse på selve deres umoralske og uetiske metoder. Jeg synes illustreret videnskab er et udmærket magasin, hvilket de andre produkter nok også er; medvidende at ill.vid. er deres mest succesfulde ... Men jeg synes de træder sig selv over tærene; når deres forretningsmetoder virker som om de er på spanden og at deres produkter er noget lort, det virker nemlig lidt som om at det bare gælder om at få de penge de kan nå "inden man opdager det" altså inden man opdager at abonnementet er ubrugeligt. Det er det ikke. men!

De udnytter folks eventuelle dovenskab, eller de principløse personer.

Jeg havde bestilt et abbonement, hvorledes jeg betale 79 kr. for 2 blade og et knivsæt som velkomstpakke med en profitabel værdi. Selve produkterne modtog jeg, uden klager!

Jeg modtager en tid efter knivsættet som det første, og først hen i november får jeg mit første blad (Hvor jeg skal betale for det, men tænker at det er en fejl, og derfor betaler jeg ikke), herfor tjekker jeg op på abbonementet på deres hjemmeside; jeg har kun modtaget dette blad iflg.. deres hjemmeside, og næste blad nummer 2, vil jeg så modtage i december, og det gør jeg... I dette blad skal jeg ikke betale noget, så er det vel gået på plads?

Jeg gider så ikke modtage flere blade og jeg går uden besvær ind og lukker mit abbonement manuelt på deres hjemmeside så de ikke når at sende det 3. blad.

senere i samme måned får jeg så en opgørelse hvor jeg skal betale for 2 blade, her kan jeg så se specifikationerne for regningen. Jeg har åbenbart modtaget 4 blade. Det er de første 2 blade jeg ikke modtager, det får mig til at tænke at det er smart fra deres side. Så undgår man jo at kunderne ikke melder sig ud efter de første to magasiner, da det resultere i tab hos dem grundet velkomstpakken.

Af principper gider jeg ikke ringe til dem, og af principper gider jeg ikke betale regningen. Men de tjener vel nok en sum ekstra fordi, folk bare betaler deres regninger og fordi folk ikke gider drøfte deres regninger. Selvom folk måske godt er klar over det.

Og jeg undrer mig selvfølgelig også over at de påståede 2 første blade ikke engang var registreret på deres hjemmeside under mit abbonement.

Men jeg vælger at ringe; (ligesom jeg vælger at bruge tid på at kritisere deres forretning) uden problemer sletter de regningen! Og det var tydeligvis beklageligt, ligeså beklageligt som de andre der i deres faste procedure ikke modtager de første 2 blade. Og ligeså beklageligt som i alle deres anmeldelser der ikke tilegner sig mere een stjerne, hvor meget kan man lige beklage sig? Dette er een af mange umoralske og grådige metoder. Den hvor de camoufleret sender fakturaer for noget andet, den hvor de ikke stopper med at sende magasiner uanset om abbonemetet er standet, og den hvor de altid, uanset om man har betalt, sender en regning med en forhåbning; Kan vi tjene dobbelt på hr. Jensen?

Jeg ér hurtigt dømmende, jeg er stædig, men jeg har intet til overs for fejltagelser der også kun er spækket med her på trustpilot. Har generelt intet til overs for at nogle der forsøger at snyde og bare fortsætter.

Man skal ikke have mere end een stjerne når forretning er baseret på uærlighed.

Pas på hvad du betaler for

Jeg er ny abonnent på illustreret videnskab og det fungerer fint nok. Men fra starten var der lidt problemer med leveringen. Alt dette blev ordnet tilfredsstillende og jeg valgte at bestille for et år frem for at opnå lidt rabat. Jeg får så af vide at jeg blot skal betale medfølgende girokort. Da de næste par blade dukker op, betaler jeg selvfølgelig blot de medfølgende girokort. Men men men... så åbner jeg i weekenden min postkasse og så ligge der pludselig en DVD film og et nummer af illustreret historie og medfølgende breve hvor der står "tak for din tilmelding som abnonnent på illustreret historie og en eller anden DVD samling", så er det at jeg tænker, hvad f.... sker der her ?!

I dag mandag ringer jeg ind for at få en forklaring på hvordan jeg uden videre kan blive abonnent på noget jeg aldrig har takket ja til. Her får jeg så af vide, at jeg skal nærlæse de medfølgende girokort, for næ nej, det er ikke hver gang det medfølgende girokort er til Illustreret videnskab. Nogle gange er det også girokort til alle mulige andre ting ?!? Så man skal f.... kigge sig godt for inden man bare betaler. Da jeg spørger ind til om jeg er den eneste der ryger i denne "fælde", er svaret (fra en ellers venlig telefonpasser) blot "nej, du er ikke den eneste". De "nye" abonnementer blev dog lukket med det samme uden problemer, men pengene tabt.

Så mit råd til dig, hvis du skal være kommende abonnent, så lad endelig være med blot at betale de girokort der medfølger. Du skal virkelig nærstudere hvad du betaler for, hvis ikke du vil fanges i en ny abonnements fælde. Og du skal ligeledes være opmærksom på at girokortene til forveksling ligner hinanden. Eneste forskel er blot at der f.eks. står "illustreret historie" i stedet for "illustreret videnskab".

Sidst, men ikke mindst, så et stort tillykke til illustreret videnskab for at villede jeres kunder og for at prøve og tage røven på dem. Få lidt moral.

Godt blad, men meget dårlig kundeservice

Bladet er godt, men jeg har opsagt abonnementet efter at have modtaget følgende belærende og skarpe opfordring til at betale for tidligere og endnu ikke leveret blad (udkom 3 uger senere!!!!):
”Det er en rigtig god idé at betale for de magasiner, du modtager….”
”… det er vigtigt, at du nu betaler nedenstående girokort inden for tre dage”
"Du får to gode ting ud af at betale NU:
For det første undgår du, at dette magasin bliver det sidst - for det andet undgår du at komme til at betale rykkergebyr"

Abonnementet var "løbende" uden bestemt betalingsfrekvens, og jeg havde såmænd betalt mit mellemværende 12 dage før jeg modtog ovennævnte "sidste advarsel inden rykker". Efterfølgende oplevelser med kundeservice, hvor de bl.a. lovede at vende tilbage og ikke gjorde det, er kun prikken over i'et....
Ærgeligt at et i grunden godt og spændende blad har en så kundefjendsk abonnementsservice :-)

godt blad

jeg har læst mange af det illustrert videnskab og der er masser af gode og spændene emner at læse på og på hjemmesiden er der også mange sjove tests og tage og andre sjove ting man kan prøve der på.

Når man trykker "Afmeld" på deres nyhedsbrev bliver man tilmeldt.

SPAM er ikke længere IN, stop det gejl, typisk Bonnier.

Is Illvid your company?

Visit Illvid