www.ilovegolf.dk reviews

www.ilovegolf.dk reviews

7.6

Fik ikke hentet pakken = Ingen pakke siden

Start:
Jeg fik ikke afhentet min pakke hos GLS. Så fik jeg ringet og spurgt hvad der nu ville ske, og fik af vide at jeg kunne få min pakke sendt igen. Det bad jeg om, men har intet fået siden og der er hævet ca. 200kr fra min konto...

Opfølgning:
Efter at iLoveGolf havde svaret på mit Trustpilot indlæg, og jeg havde sendt dem en ny mail, var de rigtig gode til at hjælpe mig med at få løst problemet. Har nu fået min pakke uden ekstra forsendelsespris. Særligt tak til Janne fra iLoveGolf, som var meget rar at skrive med under processen :-)
Ilovegolf.dk

Reply from Ilovegolf.dk

Hej Andreas,

Hvis det forholder sig sådan, har du fuldstændig ret og det er absolut ikke i orden og ikke en del af den service og troværdighed, vi normalt står for.

Jeg følger op på sagen i morgen og vender tilbage til dig.

Har du evt. mulighed for at maile mig ordrenummeret på salg@ilovegolf.dk?

Bedste hilsner

Janne / www.ilovegolf.dk

Perfekt....

Har handlet flere gange hos Ilovegolf.dk og har hver gang fået en god vejledning og varene er kommet hurtigt og effektivt frem.

Har haft en enkelt reklamationsag som de klarede til topkarakter.

Kan klart anbefales.

Henrik

Top karakter for kundeservice hos I Love Golf

Super service, fin forståelse for kundens behov. Personlig kommunikation medfølger altid. God opfølgning på bestillinger og også besværlige bestillinger kan de klare. Kan virkelig anbefale I Love Golf.
Mvh. Louise.

super juniortøj

Købte 2 lækre Abacus vindtrøjer til mine piger.
Hurtig levering til min arbejdsplads.
Håndskrevet hilsen fra Anders, hyggeligt
Klart at vi handler der igen, klart at vi anbefaler www.ilovegolf.dk til andre

God side :-)

Meget fin telefonisk rådgivning og hurtig levering.

Iøvrigt vildt mange fede varer. Kommer meget gerne igen.

Og tak for den lille give-away pose med tees, den vakte lykke

De rigtige ting til tiden

Bestilte 3 kuglepenne i forskellige farver med golfimage samt tællesnor med golfbolde. Det faldt i nevøens smag.

Levering til tiden og en lille pose tees medpakket som salgsgimmick.

God golfside med ting andre ikke har

God hjemmeside.
Firmalevering

Ilovegolf.dk Details

Ilovegolf.dk sælger golfudstyr til juniorer, damer og herrer. Ilovegolf.dk blev i 2007 etableret under navnet JuniorGolfShop.dk. I 2010 ændrede vi navn til Ilovegolf.dk og udvidede samtidig shoppen til også at forhandle golfudstyr til damer og herrer. Vi er kendt for vores gode service i JuniorGolfShop.dk og glæder os til at give vores kunder samme gode service i Ilovegolf.dk Vi forhandler følgende mærker: Nike, Abacus, Cleveland, Mizuno, U.S. Kids Golf, Ozone, Wilson Staff, Rife putters, ClicGear, SunMountain, Big Max, Gloveit, La Casa med flere.

Visit www.ilovegolf.dk

Write to: salg@ilovegolf.dk