IMERCO reviews

IMERCO reviews

8.6

Hurtig levering og alt var pakket fint.

Alt var pakket rigtig godt ind.

IKKE sidste gang jeg handler hos Imerco på nettet

Super hurtig levering og varerne levede helt op til forventningerne, jeg kan ikke sige andet end at jeg var ovenud tilfreds og gerne handler hos Imerco en anden gang.

Superfedtgrydekøb!

Perfekt handel med Imercp

super

Bestilte knive. Der var 3-5 dage ventetid på at få det.
De kom allerede på anden dagen. Super...

Anbefaler gerne til alle jeg kommer i kontakt med.. bedste firma at købe hos!

Super godt

Du kan roligt købe over nettet. Det er nemt og varen kommer hurtigt frem. Noget jeg vil benyttet mig af i en travlt hverdag og især til jul.

Meget ærgerlig kundeservice

Jeg bestilte d.27/12-2013 en lanterne fra Rosendahl/Holmegaard i Imerco på Rostorv, dette varer bliver ikke solgt i mat i butikker og skulle derfor bestilles hjem.
Jeg fik af vide at der godt kunne gå op til 3 måneder før varen ville komme. Det synes jeg selvfølgelig var lang tid men affandt mig med det.
Da der så er gået over 3 måneder undrer jeg mig selvfølgelig over at jeg ikke har ført noget, så jeg ringer til butikken og spørger om information omkring hvor lang min varer er i processen, efter lidt ventetid får jeg så af vide at varen er bestilt? mere kunne hun ikke sige. Altså det havde jeg da så sandelig også forventet at den var efter 3 måneder.... Jeg går lidt og tænker over det efterfølgende og beslutter at tage op i forretningen for at få lidt mere information. Da jeg kommer derop og spørger efter min varer finder ekspedienten min reservation frem og går ud for at tjekke op på den, men da hun kommer tilbage kigger kun bare kort over på mig og siger at den har været i restordre og vil komme på et tidspunkt, hvorefter hun begynder at ekspedere videre. Jeg når slet ikke at tænke mig ordentligt om, sådan at jeg få sagt noget i den givende situation. Men nu sidder jeg altså tilbage efter 31/2 måned, og ingen forklaring fået på hvorfor det egentlig tager 3 måneder a få en varer leveret og om jeg kommer til at vente 1 uge eller 3 måneder fremadrettet igen? ingen af de piger jeg har snakket med har taget sig bare et ekstra øjeblik, for lige at sætte mig ind i situation eller bare givet mig en ide om, om vi snakker uger eller måneder? Jeg føler mig bare ikke ordentligt behandlet som kunde, når det er mig der hele tiden sidder tilbage med følelsen af at jeg overhovedet ikke er kommet tættere på et nogenlunde tilfredsstillende svar og faktisk har lyst til at ringe igen lige med det samme. Samtidig har jeg jo de 699 kroner udestående hos jer, og dem vil jeg da gerne snart have noget for.

Hovedsagen er at jeg forlanger ikke mere end 5 min. fuld fokus på mig og min situation, og det var der ingen af de 2 piger der kom i nærheden af at levere.

Reply from IMERCO

Kære Emma Kold

Tak for din anmeldelse og tak fordi du vælger at handle ved IMERCO.

Det er en rigtig uheldig oplevelse du beskriver, og vi kan kun sige, at det er noget, vi skal lære af. En ventetid på tre måneder er ikke normen når man bestiller varer ved IMERCO. En typisk ventetid er 1-4 uger. Der kan naturligvis opstå tilfælde hvor ventetiden vil være ekstraordinært lang. Dette skal vi blive bedre til at informere løbende omkring. Det er du ikke blevet og det undskylder vi naturligvis.

Vi har informeret den pågældende butikschef om din oplevelse, og vigtigheden af god service er blevet indskærpet overfor personalet. Således skulle andre kunder – og forhåbentlig også du – fremadrettet få en positiv oplevelse, når der bestilles varer og i øvrigt rettes henvendelse til vores personale med spørgsmål.

Du skal naturligvis ikke have 699,- udestående ved os, så vores butikschef vil kontakte dig med henblik på en løsning i dag.

Endnu engang tak for din anmeldelse. Dine synspunkter vil indgå i den løbende evaluering og udvikling af IMERCO’s services.

Venlig hilsen
IMERCO

Super fra bestilling til levering

Jeg kan varmt anbefale imerco Web shop

Bestilling og levering - alt forløb hurtigt og rigtigt

Nem god hurtig handel.

Bestilte den ene dag og næste dag fik jeg det jeg havde bestilt leveret lige til døren.Hurtigere og nemmere kan det ikke gøres.

Langsommelig uengageret kundeservice

Købte en lommelærke på webshop som gave. Pakken kom hurtigt, men æsken var totalt bulet og ødelagt! Skriver til kundeservice, som beder mig komme til butik. Men der er jo som regel en årsag til at man betaler kr. 50 i forsendelse. Så det var ikke en mulighed. Besvarede mail med det samme, og forklarede at jeg skulle give gaven væk 2 dage efter. Derefter går der 4 dage før jeg hører fra dem igen. Nu skulle jeg så tage billeder eller sende pakken retur !!! Men der var det jo for sent. Gaven var givet ud - med buler. Så faktisk ud som om at den havde været solgt før.... Dårlig oplevelse

Reply from IMERCO

Kære Tina

Tak for din anmeldelse.

Vi beklager du har modtaget en vare med en mangelfuld emballage. Som vi oplyste dig i vores mail-korrespondance, kan vi tilbyde dig at besøge os i en butik og få varen ombyttet. Vi kan også sende dig en portolabel, så du kan sendes varen tilbage til os uden omkostninger for dig. Da der er tale om et ekstraordinært tilfælde på grund af fødselsdagen tilbød vi også at du kunne fremsende et billede af den defekte emballage, og så ville vi give et passende afslag i prisen du havde betalt.

Det er rigtig uheldigt, at du har modtaget en vare med en mangelfuld emballage og det undskylder vi naturligvis. Men da du ikke har haft mulighed for, at benytte nogle af ovenstående muligheder har vi desværre heller ikke haft mulighed for at hjælpe dig.

Som det fremgår i den første mail vi sendte dig, har vi op til 3 hverdages svartid på email, og såfremt dit spørgsmål kræver hurtigere svar beder vi dig ringe til os.

Din anmeldelse er bragt videre til den ansvarlige afdeling, hvor dine synspunkter vil indgå i den løbende evaluering og udvikling af vores pakning og emballering.

Venlig hilsen

Hurtig betjening

Det ef nemt at bruge jeres hjemmeside og der var ingen fragt gebyr, det betyder meget.

Alt perfekt

Handlen gik hurtig, bestilling, kvittering, og vupti så hade jeg mine vare.

nemt og enkelt

Bestilte en vare og 3 dage efter stod den uden for døren.
Nemt, hurtig og enkelt.

Meget positivt

Det hele gik smertefrit og meget hurtigt

perfekt ingen problemer

god Service alt gik som det skulle

Fuld tilfredshed

Hurtig og præcis levering, og varen var som forventet

God service og hurtig levering

God service - hurtig levering

Super hurtig levering,,,,

Kan varmt anbefale dette sted til at handle,,,

Der gik 3 dage så stod mine vare ved hoveddøren nemmere kunne det ikke være.

Super hurtig levering.

Blev meget overrasket over den hurtige levering - dagen efter bestillingen , kom min pakke.

Vi elsker vores kunder

Danmarks bedste service

IMERCO yder 30 dages bytteret på alle varer med byttemærke. Ønsker du pengene retur, så medbring blot bonen. Varer købt i IMERCO WEBSHOP kan også byttes og returneres i alle vores butikker, blot du medbringer din printede faktura. Læs mere på www.imerco.dk/kundeservice

Appetit på livet

IMERCO er Danmarks største isenkramkæde. Hos os finder du alt hvad du skal bruge i køkkenet og til bordet.

Visit IMERCO

Vi er her for at hjælpe