Impocurl reviews

Impocurl reviews

7.8

Hurtig levering, billige produkter, hjælpsom kundeservice

Jeg køber min raywell-hårfarve hos Impocurl - og på trods af fragt sparer jeg mange penge i forhold til at købe det hos min frisør!
Gode troværdige hårfarver - og er der en fejl i produktet er de super hjælpsomme og forståelige - og PLUS for den hurtige forsendelse hver gang :)

Fin handel

Nem og overskuelig hjemmeside med meget rimelige priser og gode tilbud. Hurtig levering og fin handel.

Det var bare super..

Bestilte 2 gange hårkur hos dem, dejlige priser og hurtig fik jeg dem :) ikke den mindste klage her fra...

Is Impocurl your company?

Impocurl Details

Impocurl er total leverandør til frisører over hele landet. Pris og kvalitet der ikke findes andre steder.

Visit Impocurl