Impodan reviews

Impodan reviews

6.1

Ignorere sine kunder. Køb et andet sted!!

Impodan solgte mig en maskine til at slå min eng med. Til at starte med fik jeg et tilbud på en slagleklipper som var højere end deres egen annoncerede pris. Da jeg gjorde opmærksom på dette fik jeg den til normal pris. Herefter var varen urimeligt længe om at ankomme. Der var ikke påfyldt olie, selvom de påstod det modsatte.
Efter få ganges brug begyndte SVJESNINGEN AT GÅ OP og alle tre kileremme knækkede!!!
DA varen var langt under et år gammel skrev jeg til IMPODAN og bad om en løsning. Først skev de tilbage at de desværre var på ferie, herefter har de valgt ikke at svare på mine mail og mine opkald.
Jeg har selv måtte få en smed til at reparerer den ødelagte svejsning og jeg har købt nye kileremme et andet sted. Det er dog stadig et ELENDIGT stykke isenkram som IMPODAN har solgt mig.
Gør dig selv en tjeneste og køb dine vare et andet sted.

Søren L. Jensen
Lille Skensved