Importoeren reviews

Importoeren reviews

7.7

Professionelt, og billigt.

Masse billigt kvalitets fitness udstyr, som jeg har oplevet det, og en masse andet til billige penge. Rigtig fin fyr, fik personlig levering, og en god snak. Kan kun sige god herfra, Bestilte for omkring de 10Kg, og kunne ikke havde invisteret de penge et bedre sted. Tak Jimmi.

Kanon service

25-10-2010, Spurgte til et blæksystem til en printer der ikke var angivet på hjemmesiden, jeg fik en mail med udførlig beskrivelse hvordan jeg kunne få den på min printer, jeg bestilte, 3 dages levering og den kunne monteres som først anvist, ikke noget at komme efter

Is Importoeren your company?

Visit Importoeren