Improved reviews

Improved reviews

6.6

fucapo

jeg har købt fucapo gemmen improved.

og der gik et stykke tid inden jeg fik min order sendt.
jeg skrev flere gange og spurgter hvad der sket.

fik så endag svar, hvor personen bag improved fortalt mig han var blevet haste inlagt på sygehuset, og var meget ked af vente tiden, og han vil personligt sørger for at sende den som det første han gør.

dagen efter fik jeg min order til hovede dører.

ja det tog lang tid, men det er fuldt forståligt når man bliver indlagt.

jeg gir den 4 stjener for den måde det er klart på,
den 5 stjerne får han dog ikke, da han kunne ha ansat en person i firmaet til at klare det for ham mens han var væk, eller sende en mail ud med han var indlagt og der ville være længere vente tid på order,

men igen, sygdom er menneskelig og derfor giver jeg ham de 4 stjerne for go servies, nices price. og hurtige og efttike arbejde alt efter forholdene.

Lang vente tid

Jeg bestilte et Zowie hammer headset den 18 Juli..

Skriver så en mail ind til dem, den 23 Juli, for at høre noget omkring det, men fik ikke svar...

Inde på siden stod der "Ordren er endnu ikke ekspederet" efter 5 dage? på deres side stod der 1 - 2 dage leverings tid på mit headset..

Den 26 Juli, har de åbenbart aflyst ordren? da jeg bestilte mit headset, var det på lager...

virkelig dårlig måde at køre en forretning på!

Lang leveringstid

Jeg bestilte 2 pakker aimtape den 18.

Skrev to mails den 24. eftersom min ordre stadig havde status som ubehandlet.

Fik mail den 28. at varen var afsendt.

Modtag varen den 29.

Varen var på lager fra jeg bestilte til jeg modtog, ihvertfald ifølge hjemmesiden. Modtag ingen svar på mine mails.

11 dages leveringstid på 8 strimler tape...

... ikke helt godt nok til min smag!

Ingen slinger i valsen!

Jeg købte et Roccat Kave surround sound headset, og det blev leveret meget hurtigt, og uden slinger i valsen.
Kan klart anbefales!

god service

Min søn fortrød et køb, og sloges med banken om at de skulle fjerne en reservation på pengene, det kunne de ikke uden besked fra improved, ringede til morten som straks ringede til banken, og straks kunne min søn få sine penge, tak for hurtig hjælp-
Gitte.

Meget god og lynhurtigt forsændelse og gode priser

Jeg køber altid Fukapo piller hos improved.dk og de har gode priser og lynhurtigt forsændelse

Der er god betjening får altid det som jeg skal har bestilt til tiden.

Det er ikke deres skyld at producenterne ikke lever deres produkter til tiden. Jeg har snakket med morden mange gange. Han er en rigtig fornuftig butiks leder, som ved hvordan det skal gøres bedst.

jeg har bestilit et steelseries head

har bestilt et steelseries headset fra improved og der er gået en uge uden ny mail eller noget i postkassen.
har prøvet og ringe til dem men de tager ikkke telefonen.
ps hvis nogen har en ide om hvad jeg skal gøre så skriv venligst er ret pisst. :)
www.improved.dk

Reply from www.improved.dk

Hej Mads.

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvornår du modtog dit headset for jeg kan se herfra at det er afsted 2 dage efter du bestilte.

Derfor vil jeg meget gerne have fulgt op på denne sag så hvis du vil kontakte mig på morten@improved.dk så vil jeg få undersøgt din sag.

Super vejledning

Vi har købt en Roccat Kone gaming mus efter anbefaling af Morten Espersen efter at have snakket med ham om en SteelSeries mus. Det har vi bestemt ikke fortrudt, et fremragende produkt, som i alt væsentligt er et bedre køb. Meget fin service og musen kom med posten få dage efter bestilling.
www.improved.dk

Reply from www.improved.dk

Hej Ole.

Mange tak for din fine kommentar, vi gør alt for at bestræbe os på den bedste kundeserivces til rimelige priser. :)

Og selv i denne tid hvor jeg er inde ved det danske militær så er det dejligt at se at vi stadigvæk kan efterleve vores høje standard.

5 måneder om at levere varen.

Bestilte en musemåtte i august 2008. De hævede pengene fra min konto og sendte en mail om at de havde sendt måtten med posten. Jeg modtog dog intet T&T nummer, og modtog aldrig varen. Et par emails og en telefonsnak senere meddeler Morten Espersen telefonisk at han vil sende en ny. Det gør han bare aldrig, og svarer pt. ikke på mails eller telefon opkald længere.

Opdateret Januar 2009:
Opretter anmeldelse på Trustpilot.dk december 2008. Hører så fra improved.dk igen i januar 2009, og modtager varen.

5 måneder, 11 emails, og en dårlig anmeldelse på Trustpilot skulle der altså til.

Improved.dk har potentiale

Jeg bestilte mig et par Siberia Neckband - fik dem 10-11 dage efter bestillingen, selvom ejeren af Improved sagde at han kunne bestille headset'et direkte hjem til min adresse fra SteelSeries. "Fint nok", tænkte jeg, men der skete en fejl, så headset'et var blevet sendt til en helt anden by. Om fejlen lå hos Improved, eller SteelSeries ved jeg ikke - men siden fortjener ikke 5/5 denne omgang.

Ejeren, Morten, er en behagelig mand, som gav masser af support og rådgivning, så det trækker selvfølgelig også op.

www.improved.dk Details

Specialister i gamingudstyr, vi har helt sikkert en masse til dig

Visit Improved