iMusic reviews

iMusic reviews

9.2

Fin service

Fin service varen kom til den aftalte tid, var godt pakket ind, så der ikke opstod skader.
Handler hel sikkert der igen

fin og hurtig service

Godt sted at handle
Varen i perfekt tilstand
Genialt at få varen leveret, mens man sover

Hurtige til at få varer hjem.

Har flere gange bestilt lp'er med en "uvis" leveringstid, men har alligevel fået dem en uges tid senere. Respekt for at I kan få tingene så hurtigt hjem, langt fra sidste gang jeg handler der :-), ekstra lækkert at man kan følge sind ordre på siden!

Jeg har købt en cd og fik straks ved bestillingen en kvittering for at min bestilling var modtaget. Jeg modtog den bestilte vare 2 dage efter - rigtig flot.

først sløv, så overfrisk, men så kvik og ok

Leveringstid alt for lang opgav at få det jeg havde bestilt. Ved annulation og nybestilling af anden cd.er gik det dog helt ok

Hos iMusic var det muligt at få fingre i en cd et par dage før den udkom i andre butikker. Hentede den selv på deres kontor i Aarhus, og blev meget venligt modtaget :-) . Har handlet hos iMusic før, kan absolut anbefales.

Virker som det skal

Stort udvalg, god service, hurtig levering, til at stole på.

Klar til afhentning som lovet efter 1 dag. God info

stort udvalg og god service

Imusic har et stort udvalg både i cd og vinyl, priserne er rinelige, og ved forudbestillinger kommer varen på dagen. Ikke noget skidt at sige.

Hurtig levering, men ødelagt cover...

Først og fremmest, så synes jeg at det var en super hurtig og korrekt levering af produktet. Problemet var dog, at coveret til CD'en var flækket (sikkert på grund at forsendelsen). Det er ikke tilfredsstillende, at man efterfølgende, enten må leve med et ødelagt cover, eller at man skal ud og købe et nyt...
Bestiller relativt ofte CD'ere på nettet, og disse bliver ofte leveret i nogen tykkere bobbelkuverter, hvilket gør at coveret overlever forsendelsen.
Audio Visionary Music ApS

Reply from Audio Visionary Music ApS

Hej Morten

Ja, vi kan kun blive enige om, at det er irriterende at modtage en ny vare med et ødelagt cover.

Af denne årsag har vi den politik, at vi i disse tilfælde sender et nyt cover ud til kunden gratis, hvad vi selvfølgelig også vil gøre til dig.

Vi skriver bl.a. her på Trustpilot samt i den tilfredshedsmail, der sendes til kunden efter endt køb, at vi erstatter ødelagte covers uden beregning.

Ringer man herind og fortæller, at man har modtaget en vare med beskadiget cover, så arrangerer vi også, at der bliver sendt et nyt uden beregning.

Andreas Slocinski
iMusic.dk

Hurtig og super levering!

Varerne var ikke på lager, men ankom før lovet og blev leveret ved døren dagen efter afsendelse og det var endda en lørdag! Top herfra!

Perfekt købsoplevelse

Alt klappede som det skulle. En enkelt CD var i restordre, men de forudsagte leverings terminer holdt, og der var fin information undervejs i forløbet.

Alt var fint

Alt var fint, kom som de lovede

musik og fornøjelse

Dejlig service, effektiv og hurtig.

Jeg elsker Imusic :D

Jeg bestille tit og ofte på Imusic.
Jeg kan se at der er flere som brokker sig lidt over ventetiden på de bestemt vare.
Men jeg synes at det passede meget godt med det som de skriver på deres hjemme side. Jeg er godt tilfreds med dem, jeg vil dog sige at man en gang i mellem skal holde lidt øje med prisen. For det KAN findes billigere nogen gange, men andre gang er Imusic det billigste :) Kan næsten kun sige gode ting om Imusic :D

perfekt service

Har købt flere gange ved imusic har altid fungeret fint kan varmt anbefale dem

Super god service

Her er servicen bare i top. Fik bestilt 2 stk af den samme cd ved en fejl. Sendte en mail og så blev ordren bare rettet. Ingen problemer -bare super service.

Celtic woman cd.

Ordren kom hurtigt og alt gik bare fjong positiv oplevelse.

flot service

Jeg er 100% tilfreds med varen og leveringen. Alt i orden og perfekt service.Jeg handler gerne der igen.
m.v.h.
Rita Espersen

Audio Visionary Music ApS

iMusic.dk har Danmarks største udvalg af CD og vinyl samt DVD og Blu-ray - nu over 1.560.000 titler til små priser.

Er CD- el. DVD-emballagen (plasticcoveret/jewelcase) blevet beskadiget under forsendelse, så kontakt os - vi sender nyt uden beregning!

Visit iMusic

Kontakt

Write to: info@imusic.dk
We live here: Ryesgade 18 , 1. sal.
8000 Aarhus C