IMW reviews

IMW reviews

5.4

Elendig kundeservice og support

Jeg valgte at købe en computer i dele fra Multimedia World. Jeg købte hele computeren, bortset fra Strømforsyningen som jeg havde i forvejen. Jeg pointerede overfor sælgeren at det meget vigtigt at det var dele der var på lager fordi jeg havde voldsomt brug for denne computer nu....
Jeg får delene og går hjem og samler dem. Computeren virkede dog ikke, så jeg sendte den til reperation.
1 uge senere fik jeg computere retur med meddelelse om at problemet nu var løst, og at de havde udskiftet motherboard samt ram.
Jeg tog den med hjem igen, men den virkede stadig ikke. Jeg kunne hurtigt konstatere at også grafik kortet var istykker, så jeg sendte den retur til Multimedia World om at få udskiftet grafik kortet.
Nu har den så ligger der i yderligere 3 uger uden at jeg kan få et svar og når jeg rykker for computeren, så siger de at den er løst i morgen og dagen efter når jeg så ringer til dem, så siger de at det har de da aldrig lovet men de skal nok prioritere den og så er den færdig i morgen... Igen igen. Det har de nu sagt 5 gange.
Da jeg var inde hos dem igår, sagde de at computeren nu var analyseret færdig og at det var grafik kortet der var i stykker.. Men de ville lige have 2 uger yderligere til at konstatere om det nu også havde løst problemet. Jeg sagde at hvis de var så sikre på at det var grafik kortet, så havde jeg ikke løst til at de skulle bruge yderligere 2 uger på tests, for de havde jo allerede testet de andre dele. Motherboard og Ram og nu grafik kort.
Men de nægtede at udlevere computeren til mig. For nu var de lige pludsligt ikke længere sikre på at det var grafik kortet alligevel. Og de havde ihvertfald ikke udskiftet det endnu. I løbet af 10 minutter, fik jeg stukket den ene løgn efter den anden fra dem og undskyldninger for hvorfor jeg ikke kunne få min computer udleveret.
Korte af det lange er.... Jeg købte en computer fra dem, som jeg nu 4 uger senere stadig ikke har haft til at fungere og som jeg nu ikke engang kan få udleveret fra reperation
Elendig service ud over alle grænser.

Firmaet er også kendt som Multimedia World. Købte et produkt i deres butik på Frederiksberg, sælgeren vidste ikke meget om hvad de havde på lager, men jeg fik det produkt jeg ville have. Konstaterede ved hjemkomst at det var defekt og at pakken havde været åbnet tidligere.
Tog tilbage til butikken og fik beskeden, at selvom det kun var tre timer siden jeg købte produktet, kunne det ikke ombyttes eller returneres. Det eneste de kunne gøre var at tage det ind til test. Det ville tage en måned før de kunne afgøre om jeg kunne få mine penge tilbage. Servicemedarbejderen var ubehjælpsom, uhøflig og totalt afvisende. Jeg endte med at gå i vrede. Produktet virker stadig ikke ordentligt.

Reklamation hos Multimedia World skulle vises i TV - så utroligt er det. Her tager man penge for at se på en defekt vare, også selv om den er solgt dagen før.

Måtte ikke få pengene retur og heller ikke vælge et andet produkt til en tilsvarende pris.

Og gæt engang datterselskabet?
- Getmore

Is IMW your company?