In-Italia reviews

In-Italia reviews

9.5

Som altid top betjening

Jeg har brugt In-Italia til utallige rejser til Italien og er aldrig blevet skuffet. Denne gang gik turen til et for mig ukendt område, og In-Italia stille villigt op med gode råd om både valg af rute og overnatningsmuligheder.

In-Italia har min varmeste anbefaling.

God og overskuelig bookingside til overnatninger i Italien

vi har nu benyttet denne bookingside flere gange og alle gangene har det været en fornøjelse, og oplysningerne om overnatningstsderne er i orden de holder hvad de lover
godt overblik nem booking og nem betaling samt tilbagemeldig på booking forespørgelser mv
og efter bestillings verificering der går typisk et par dage - vips så ligger der booking beviser og nem kørevejledning samt en masse bonus oplysninger -
PRØV DET .

Betjening og service i top

Vi har for første gang anvendt In-Italia til reservation af bolig og leje af bil. Det har gennem hele forløbet været nemt og hurtigt at komme ii kontakt med bureauet pr. telefon og enten få svar på sin henvendelse med det samme eller få en hurtig tilbagemelding via telefon eller e-mail. Teamet på kontoret er særdeles professionelle og sagkyndige i stort set alle forhold i Italien og på de konkrete steder.
In-Italia kunne dog ikke være behjælpelig med forholdene vedr. miljømærkning af biler, som kræves i de fleste byer i f.eks. Toscana, men henviste os til at kontakte FDM.
Et minus var, at vi måtte betale ændringsgebyr til In-Italia, som følge af, at vores flyselskab havde ændret afrejsetidspunkt. Der var ikke tale om ændring af ankomstdato, men tidspunktet blev ændret fra aften- til formiddagsankomst. Ændringen blev foretaget flere måneder forud for afrejsedatoen.
Vi anbefaler gerne In-Italia til familie og venner.
Bente Petersen
Dragør

Super godt rejsebureau

Vi har nu igennem to år booket vores skiferie i Livigno.
I år kunne vi ikke få de lejligheder, som vi gerne ville have, da vi var lidt sent ude.
Forslaget fra In-Italia viste sig dog at være utroligt godt, det passede perfekt til vores ønsker og behov.

Bruger dem meget gerne igen :-)

Ordentlig julestemning med hele familien i Roma.

Tradisjon å feire julen i Roma. Tidligere hadde vi hvert vårt hotellrom. Gaveutdelingen foregikk på det største rommet. Ble også noe begrenset familieomgang med hotellopphold.
I år leide vi leilighet gjennom In-Italia. Trivelig og romslig leilighet ved Campo di Fiori. Sengeplass til 10. Her ble det jul med ordentlig familiestemning. Vi spiste våre måltider sammen. Barna fikk boltre seg fritt , med sine forskjellige aktiviteter, mens vi voksne koste oss sammen. Akkurat som hjemme. Turer sammen, og turer for seg, alltid møtes i leiligheten. Og så denne ekte, gode Romaatmosphære ved å bo på så sentralt .
Dette var en virkelig familiejul i Roma- takk til In-Italia !
Terje Bernt Norstrand. 2686 Lom. Norge

In-Italia: De er bare gode!

Da det at søge en feriebolig i Toscana sidste halvdel af september 2013 er som at lede i en myretue, kontaktede vi In-Italia. I løbet af no time kom flere gode forslag, som matchede det, vi søgte. Telefonisk kontakt med Lino Voigt var af stor betydning for vort valg af La Caminata i Monteriggioni, fordi LV selv havde boet der i foråret 2012. Og vi havde en pragtfuld ferie der, lige nøjagtigt, som vi kunne lide det. Fiorellas tilbud om sammen med de andre tilkomne gæster at nyde en / hendes toscanske middag med egen olivenolie og sangiovese afsluttende med 'dolce' og Grappa. Herligt! Der kommer vi gerne igen - og vi benytter også gerne In-Italia igen: Professionelt!

Altid venlig og imødekommende betjening

Jeg vil til enhver tid anbefale In-italia til venner og bekendte, der planlægger en tur til Italien. Vi har været i Venedig flere gange og benyttet lejligheder formidlet af In-Italia tre gange. Hver gang har vi oplevet et højt serviceniveau, venlig og personlig betjening og godt lokalkendskab. Tilsammen giver det en virkelig god oplevelse af firmaet!

Uforudsigelige vanskeligheder tackles super

Sjældent møder man en sådan fin og gennemført service.

Super service og fantastisk betjening!

Bestilte meget sent, kontaktede In-Italia over Tlf. for afklarende spørgsmål, da jeg var på vej på kursus ordnede vi alt over Tlf, mindre end 30 min senere lå der bekræftelse både på SMS og mail.
Da vi et par dage efter havde ændringer til vores bestilling, blev der forespurgt på hotellet og dagen efter en ny bekræftelse i mailen.
Så alt i alt en super betjening, og det er ikke sidste gang vi bestiller her :)

In-Italia skuffer aldrig - har lige brugt dem endnu engang!

Har de seneste 15 år rejst til mange lækre rejsemål i Italien formidlet af In-Italia. I oktober 2013 skete det igen - og endnu engang med fremragende resultat.

Familieferie i Collina dei Nebrodi, Sicilien

Vi valgte Sicilien til en efterårsferie med børn og børnebørn, ialt 16 glade mennesker. Vi blev introduceret til In-Italia af en ven og fik en fantastisk, personlig service af Filippo både før og under opholdet. Efter en lidt kaotisk flyvetur og 5 timers forsinkelse pga. uvejr over Palermo blev vi modtaget af Sergio i den nærmeste by, San Marco d'Alunzio og guidet ad snørklede veje til Collina dei Nebrodi. Der var rigelig plads til os alle og vi blev fint serviceret af Sergio, hans kone Gisella og hjælpen Pamela. Vi fik dejlig middagsmad til rimelig pris af Gisella & Co. de 4 dage, lavede selv mad andre 4 dage og spiste ude resten af tiden. Der en pragtfuld naturomkring stedet, men det eneste minus er, at der er langt til al den kultur der også er på Sicilien. Det vil kræve en rundrejse med flere opholdssteder - men det er jo en helt anden sag!

Alt fungerede fint

Det var dejligt at arbejde med In-Italia, og når/hvis der var spørgsmål, var der lynhurtig svar tilbage, det var fin service. Så jeg kan kun anbefale at arrangere rejser med In-Italia.

In-Italia - God oplevelse

Vi har gennem In-Italia reserveret en lejlighed i Italien, Porto Letiia i Porlezza ved Luganosøen.

Kan varmt anbefale dette firma, der er styr på det hele!

Super service, ikke sidste gang vi bestiller rejse hos In-Italia

Som sagt en super service og ingen problemer, bort set fra min første mail til In-italia som åbenbart røg i spam-kurven og derfor blev overset. Men efter en telefonsamtale var der ingen problemer og alt forløb super tilfredstillende. Det er bestemt ikke sidste gang vi bestiller rejse igennem In-italia.

In-Italia gjorde det igen.

Endnu en ferie i lejlighed via In-Italia var en dejlig oplevelse.
Vi har været en uge i Monopoli, Apulien og alt har som sædvanlig fungeret perfekt. Ser allerede frem til næste rejse med In-Italia .

God start på en perfekt ferie

Vores oplevelser med In-Italia har været fantastisk gode. De er hurtige med tilbagemeldinger, meget præcise i deres beskrivelser af deres feriemål og har en god og venlig måde at behandle deres kunder på.

In-Italia gav os en unik oplevelse.

Villa a Chiaraluna var et af de bedre valg, vi har foretaget for vore rejser til udlandet.
Vi har fra start til slut følt os som en meget vigtig kunde hos in-italia. God kommunikation og orientering.
Såvel beskrivelse som foto på in-italia's hjemmeside svarer 100% til virkeligheden.

Koselig B&B, midt i smørøyet

Casa Mimma Bed & Breakfast var en hyggelig opplevelse. Rommene var rene og pene og praktisk innredet. Badet var ikke det største, men rent og pent det også. Casa Mimma ligger i et av Venezias hyggeligste områder, 5-10 minutter fra Jernbanestasjonen. Like i nærheten ligger det et vakkert torg med barer og restauranter og en liten Coop-butikk. Her samles små og store på ettermiddagen til lek og moro. Et genuint Veneziansk boligkvarter med mye lokalbefolkning, i betryggende avstand fra de værste turistfellene. 100 m fra torget i retning Markusplassen/Rialtobroen finner du en av Venezias hyggeligste restauranter. Utsøkt mat og romantiske små bord langs en av Venezias mange kanaler. Frokosten var av typen "continental", så ta gjerne med litt knekkebrød og skinke, om ikke du elsker croissanter og hvitt brød med syltetøy. Kaffen var god. Alt i alt en god opplevelse å bo på Casa Mimma. Det beste med stedet er beliggenheten og den lille bakgården med grønne hagemøbler. God tur!

God vejledning og fin hjemmeside

Fik super god vejledning på mail med forskellige relevante forslag. Vil helt sikkert anbefale in-italia til andre, der skal til Italien. Og vil også bruge dem igen ved fremtidige rejser til Italien.

In-Italia venlig og kompetent service - skønt hotel

Vi var på Agritourismo igennem In-Italia i juli 2013. Vi fik den bedst tænkelige service i forbindelse med vores ophold. In-Italia var utrolig fleksible og aktive på at kontakte Agritourismoen ift pris mm. Desuden var de meget gode til at informere os om destinationen, ankomst og andre detaljer. Det sted vi boede i Italien levede til fulde op til vores forventninger. Det er ikke sidste gang vi har rejst med In-Italia.

In-Italia A/S Details

Hos In-Italia sætter vi en ære i at formidle vores viden om Italien videre til vore kunder. Vi arbejder ud fra en filosofi om, at alle fortjener at opleve det autentiske Italien - et Italien som vi alle her på bureauet holder så umådeligt meget af. Da Italien kan byde på et utal af berigende og forskelligartede oplevelser kan det være svært at finde ud af, hvor man skal tage hen og hvad man kan opleve. Vi er derfor altid parate til at lytte til vore kunders ønsker og behov for at finde ind til netop den ferieløsning, der passer bedst til den enkelte kunde og dennes rejsefæller. Som kunde hos In-Italia får du unik vejledning af højtuddannede rejsekonsulenter med mange års erfaring med den italienske kultur, landets seværdigheder og oplevelsesmuligheder. Vores mål er at danne de perfekte rammer for dit ophold og giver dig gerne nyttige tips og råd med på vejen til en uforglemmelig ferieoplevelse i det skønne Italien.

Visit In-Italia

Write to: info@in-italia.dk