Inaweraflavours reviews

Inaweraflavours reviews

6.0

Useriøst firma. Svarer ikke på reklamationer.

Jeg har købt en hel liter nikotinvæske hos Inaweraflavours.com til over 700 kr.. Da jeg åbner flasken lugter den ikke som nogle af de andre nikotinvæsker jeg har købt ved andre forhandlere. Ydermere får jeg ondt i halsen med hævede mandler efter bare 2-3 timers dampning. Dette har jeg i e-mail forelagt Inaweraflavours.com, men det eneste svar jeg har fået er at de ikke havde fået andre klager, så det kunne de ikke tage sig af.
Ikke noget med at de var kede af at jeg ikke er tilfreds med produktet etc.

Skrev tilbage til dem, og sagde at jeg ville have mine penge tilbage, da produktet er dårligt og at man bliver syg af at dampe væsken. Inaweraflavours.com har aldrig svaret tilbage på den 2. e-mail på trods af at det er 12 dage siden jeg skrev.

For 2 dage siden skrev jeg så til Inaweraflavours.com igen, hvori jeg udtrykte min vrede over den uanstændige behandling. Inaweraflavours.com har også valgt at ignorere denne e-mail.

Mit råd til alle som overvejer at købe hos dem: Lad være!

Everything is super......nice prices and fast delivering.

Everything is great with this shop

The prices are in good rates, shipping works (about one week delivery), lot of flavor extracts, everything what you need for DIY-flavoring your E-liquid.

Is Inaweraflavours your company?

inaweraflavours.com Details

Visit Inaweraflavours