Inf Wear reviews

Inf Wear reviews

9.2

Over al forventning

Se HER har vi en butik der kender til vigtigheden af god kundeservice!
Bestilte en Flexfit cap, som viste sig at være syet forkert. Dvs. en del af flexfit elastikken var syet fast på ydersiden af kasketten. Jeg tog et billede af det og mailede dem, at jeg bestemt ikke synes dette var i orden. (Normalt tjekker man jo lige varen inden man sender den! ;-)
Næste formiddag modtog jeg en mail hvor de skrev, at de ville sende en ny uden beregning. Og at jeg bare kunne beholde den dårlige.
To dage senere lå der en ny cap i min postkasse uden beregning!
Det må jeg sige er mere end jeg havde regnet med.. Og er bla. noget af det der er med til at gøre, at jeg bestemt ikke er betænkelig ved at bestille noget hos dem igen en anden gang.
Mange net-butikker kunne lære noget af INF-wear.

Dag-til-dag levering og konstante updates som ordrens status på e-mail. Super!

Varer som lever op til billeder og beskrivelser på siden. Super!

Gode priser - lidt dyr fragt. Udmærket.

Genial kundeservice

God forretning med mange gode varer til en fin pris

Super lækker side

En god "kriger" shop med mange gode lækkerheds gadets til livet i krig, men savner lidt fornyelse blandt udvalget

Virkelig GOD service..

SUPER handel.
- God og brugervenlig hjemmeside
- Fantastisk kundeservice via mail/tlf
- Super dejlig med et showroom, hvor man kan se og røre tingene inden køb. Og igen super kundeservice

Alt i alt en dejlig oplevelse at handle med inf-wear.dk

Verdens bedste butik

Fantastisk personale og varen bliver sendt med det samme. Kan på det stærkeste anbefales.

Hurtig god service

Jeg bestilte udstyr til iPad og iphonen og kom til at lave en fejl i adressen straks blev jeg ringet op og problemet løst 2 dage senere hvade jeg pakken.
Ros herfra.

God og hurtigt handel

Købte tilbehør til soldaterudrustning og det kom hurtigt med posten. Fine opdateringer hele tiden. Kan du anbefale.

Rigtig godt!

Fin online bestilling og hurtig levering. Ingen problemer med indpakning eller produkt!

Jeg vil gerne handle her igen.

Meget tilfreds med handlen

Jeg har handlet hos Inf-Wear.dk et par gange og har været meget tilfreds med handlen.

Tingene var pakket fint ind og var fremme hos mig den oplyste dato.

Kan bestemt godt finde på at handle hos Inf-Wear.dk igen. :)

Update

har handler der en del før i tiden, de har haft en noget arrogant holdning til deres kunder over en længere periode, ja 6 måneder.
Varerne derfra er ok, informationsniveauet bør blive bedre..

Lige i øjet

Jeg fandt hurtigt siden via Google, og kiggede egentlig bare rundt for sjov, indtil jeg fik øje på noget løbetøj, der så utroligt godt ud. Jeg besluttede mig for at bestille det. Dagen efter modtog jeg det, og det passer næsten som skræddersyet :-)

Jeg er alt i alt MEGET tilfreds med inf-wear.dk, og jeg er ikke et sekund i tvivl om, at jeg vil handle der igen fremover!

bedre service findes ik

har handlet en del hos dem og får mega god service hver gang min seneste køb var et par knæbeskytter og en lomme bog bestilte det tirsdag morgen og onsdag til middag havde jeg mine ting der ud over er alt hvad jeg har købt hos dem super og bruger dem tit da jeg er i politi hjemmeværnet

God kundeservice og hurtig levering!

Købte et par LOWA boots som jeg havde inden for en uge! (Iøvrigt er Inf-wear én af DK's Billigste forhandlere af LOWA Boots!)

Derudover er kundeservice meget behjælpelige med vejledning osv. når det gælder køb af deres vare over nettet!

Tumbs up!

Tilfredsstillendene Levering, Pakning og Kundeservice

31-Maj-2010 bestilte jeg en hel del, fik alle mine varer Ubrugt, Godt pakket ind og sikkert pakket ind, så de ikke ville flyve rundt i kassen.

Fik mine varer allerede 2 Juni 2010

Jeg havde før min bestilling stillet inf-wear nogle spørgsmål, ang. Hydrapak, for at høre om hvad de kunne anbefale til en 5 km løbe tur.
Fik ikke langt tid efter svar hvor i de fortalte at jeg ikke havde behov for at købe ekstre Reservoir. Så den hydrapak jeg ville købe var helt tilpas.

Venlig Betjening, Venlig Kundeservice, Hurtig Levering, Rimelige priser og Stort udvalg.

Handler gerne hos Inf-Wear igen :-)

Giver falske forhåbninger

Når man søger efter de klassiske grønne pilothandsker, får man det indtryk på Inf-wear.dk at de handsker de sælger er de originale. Det er IKKE rigtigt.
Jeg købte et par da jeg startede på sergensskole, og efter ganske få dage var syningen gået op flere steder. Jeg fik herefter et nyt par tilsendt (ok service) men disse gik ligeledes hurtigt i stykker. Da jeg startede på flyveskolen ved flyvevåbnet, fik jeg udleveret de "rigtige" originale handsker. De er væsentlig bedre og også lidt tykkere i materialet. Syningerne er dobbelte og kvaliteten er generelt væsentligt bedre. De originale kan kendes på der er hvid skrift indvendig i handsken ved håndledene.
Så skulle den misforståelse vist være rettet!

udmærket shop

Sælger varer af god kvalitet og til fornuftige priser. Intet dårligt at sige om dem.

For syv sa...Søren da!!!

Panikken havde spredt sig, jeg stod i det dybeste mørke kælderhul, og manglede LYS!!! En kollega anbefalede inf-wear.dk, og jeg smuttede forbi og tjekkede siden ud.
Meget simpelt opbygget = klar fordel, ikke noget overprangende øje-gejl.
Supernemt at bruge = selv min ene unge gik amok på siden efter mig, og ville have halvdelen af butikken tilsendt.
super-lynhurtig levering, automatisk "medlems-oprettelse"
måske knap så fedt, men klar fordel, da du bliver opdateret pr. mail om hvornår, hvordan og hvorledes dine varer har det, og om de er blevet afsendt, forsinket eller lign.

GENIALT

Kanon butik

Har handlet ved Infwear, og er meget tilfreds.
Stort udvalg og rimelige priser.
Ind imellem er der virkelige gode tilbud.

Perfekt til det yderste

Kan klart anbefale denne shop! Yder en super service og er villig til rabat og endda sende varen før betaling, hvis man virkelig har brug for varen!

Så kan kun anbefale denne butik!

Is Inf Wear your company?

www.inf-wear.dk Details

Visit Inf Wear