Infocare reviews

Infocare reviews

Very low
1.6

Kedelig oplevelse..

Infocare er nok det firma med den dårligste service, og mest flabede medarbejdere jeg nogensinde har haft med at gøre.
De nægter at stille om til den rigtige når man taler med dem, samt ignorere gentagende henvendelser - også pr skrift.
Jeg fik dem endda til direkte at indrømme at de sommetider bare åbner computeren, og nægter at teste den videre, hvis de ser det mindste tegn på væskeskade! Dette kan ikke være rigtigt, når de trods alt bliver betalt for arbejdet.

De forsøger at frasiger sig alt ansvar, og gør slet ikke deres arbejde godt nok, på nogen måde. Sløset reperation, eller slet ingen. Derudover tydelige tegn på de har brugt tiden på at spille kabale og minestryger, samt siddet på facebook. Jeg fik en computer hjem, der var mere skadet end da den blev afleveret.
Puha.

Heldigvis vandt jeg da over dem i sidste ende, men alt samarbejde med dem burde virkelig blive opsagt.

Elendigt reperationsfirma

Jeg brugte tid og penge på at indsende min computer til reparation, hvorefter jeg får den tilbage med den erklæring at de ikke har fundet nogen fejl. Computeren er ubrugelig fordi jack-indgangen ikke virker og fordi den går ud jævnligt. Teknikerne hos Infocare er åbenbart for inkompetente til at indse dette.

Hold nu kæft en ringe pakkeservice :(

Sendte en pakke til reparation hos infocare.
De lavede godt nok reparationen som er helt ok..
Herefter modtager jeg så en mail med et link hvor jeg kan følge min pakke.
Dagen efter ser jeg så den er sendt fra Kbh. og videre til Taulov.. videre til Herning hvor jeg er bosat.. Men så ser jeg til min store forundring den bliver sendt videre til ARNBORG ?????.
Ringer til Infocare hvor jeg fortæller pakken bliver sendt længere væk end min bopæl selvom den lige har været i byen.
Så har man den frækhed at sige: Jamen sidst jeg var i Jylland, mente jeg da ikke Arnborg ligger så langt fra Herning..
Nej nej da.. 21km er da ingenting når mit lokale posthus ligger 2km væk.
Da jeg så spørger hvorfor infocare har sendt den til Arnborg når jeg nu bor i Herning, får jeg dette svar: Det er postdanmark der vælger hvilken postcentral pakken skal sendes til.
Dette forstår jeg jo slet ikke noget af, for infocare har sgu da min adresse ???.
Ringer til postdanmark og forklarer sagen.. får at vide de hurtigt vil tjekke om pakken er afsendt eller stadig ligger i Herning, for så kunne de stoppe pakken. (Se det er service).
De ville kontakte mig dagen efter hvis de kunne stoppe pakken.
En time senere får jeg en sms hvori der står: Deres pakke er nu ankommet til Arnborg og kan afhentes..
Så kære infocare.. Ikke nok med i sender pakken længere væk end godt er.. I forsøger også at skyde skylden på andre når i fejler.. Det er vist på tide i får kanylen ud af armen og får styr på sagerne.. For husk: Kunden har ALTID ret og det er trods alt dem i lever af.
Og de 42km frem og tilbage mellem byerne er en sand fornøjelse når man er handicappet :)

Kære Bobo,

Vi er kede af at høre om din oplevelse i forbindelse med returpakken.

For kort at forklare returprocesssen, så bruger vi et system (Consignor), som behandler returdata mellem afsenders system og en given transportørs system.
Ud fra modtagers postnummer, så allokeres automatisk en postbutik/posthus i samme postnummer til modtagelse af pakken. I dit tilfælde har det så beklageligvis bevirket at systemet har allokeret en postbutik/posthus i Arnborg, 7400 Herning, i stedet for i Herning, 7400 Herning.

Vi ved at en opdatering / tilretning til dette system er på trapperne, så at modtager postbutik/posthus allokeres ud fra adressen og postnummeret, og ikke som nu - kun postnummeret.

Vi ville blive glade, hvis du ville henvende dig på nedenstående mailadresse med dit aktivitetsnummer, så vi kan finde sagen i systemet og tilbyde en kompensation for de unødvendige, kørte kilometre for at hente pakken.

Mailadresse: service@infocare.dk
Emnefelt: Vedrørende returfragt - www.Trustpilot.dk anmeldelse

På forhånd tak

Mvh Rune, Infocare

Lang reparationstid

Det er ikke helt det eneste det giver mig en lunken fornemmelse af virksomheden.
Hvis du slev skal betale for reparationen, overvej et andet sted eller om det bedre kan betale sig at købe nyt. Jeg vil tro de lever mest på garantireparationer.

Det sagt så kom maskinen til at virke.

Uacceptabelt dækker ikke.

Jeg afleverer min telefon til Elgiganten, som jo sender den videre til den her flok altid umulige og urimeligt grove svenskere. Problemet er en defekt minijack-indgang

Første gang siger de at problemet ikke eksisterer. Hvordan de er kommet frem til det er mig ubegribelig, der kom ikke lyd ud af hvad end du tilsluttede den indgang.

Anden gang fjerner de to skruer bag bagcoveret på telefonen, og leverer den tilbage med beskeden om at det er noget jeg selv har. Jeg bliver altså beskyldt for selv at have ødelagt telefonen, fordi de fjerner en del, som i øvrigt intet har med telefonen defekt at gøre, og siger at garantien (reklamationsretten) dermed er ophævet.
Jeg forklarer mig til den stakkels servicemedarbejder i Elgiganten, som jeg efterhånden er kommet på fornavn med, og den ryger ind endnu engang.

Tredje gang jeg får den tilbage, har de bare endnu engang ikke rettet problemet. De to skruer er tilbage, der er kommet en ny bagklap på, og de har gendannet telefonen til fabriksindstillingerne. Ingen af disse ting har naturligvis løst problemet.

Jeg ender pga. Elgigantens egen politik, med at få telefonens købspris refunderet, og jeg køber en anden telefon.

Det skal lige siges, at jeg på de servicesedler jeg får med fra Elgiganten, kan se at de betaler knap 400 kr. pr. gang de sender noget som helst inde til InfoCare, som umiddelbart frit kan returnere det og sige fejlen er løst eller ikke eksistere, for så igen adskillige gange at score samme penge for samme produkt, uden at løse fejlen.

Utroligt.

Kære Kristian,

InfoCare har ikke håndteret mobiltelefoner (Iphone) pr. 01. januar 2013, så derfor undrer jeg mig over ovennævnte anmeldelse.

Fint hvis du kunne maile et eller flere af servicenumrene fra Elgiganten, så vi kan undersøge nærmere.

Mailadresse: service@infocare.dk
Emnefelt: Vedrørende mobiltelefon (Iphone) www.Trustpilot.dk anmeldelse

På forhånd tak

Mvh Infocare, Rune

utilfredsstillende lang ventetid på sin computer

Infocare er et skodfirma der bruger mega lang tid på at få nogle reservedele hjem jeg har selv ventet i en måned nu og der er stadig ikke kommet nogle reservedele hjem. Kan stærk frarådes og hold jer helst lang fra deres firma hvis det er muligt og hvis du gerne vil have din computer tilbage hurtigt.

Rep tid ok men reparation ikke ok.

Har haft min packard bell bærbar pc til rep, hvor den har fået udskiftet harddisken på garanti, men men den hardisk de har udskiftet er 100gb mindre end den som pc'en er født med.
Det tog lidt over en uge at få den lavet.

Hej Daniel!

Kontakta vår kundtjänst och tala om vad som hänt så tar vi in er dator på service igen och byter till rätt hardisk.

Vi ber om ursäkt för det inträffade!

Fræk som en slagterhund

Aldrig har jeg været ude for dårligere service. Man følte jo nærmest at Info cares medarbejder ville slå på en grundet han blev så irriteret over at han ikke kunne løse opgaven. Det eneste han så siger er: Det er jo ikke gået i stykker af sig selv....

Forfærdelig, skod, uprof, skod virksomhed.

Min MSI bærbar har været til reparation i 5. uger nu. De skriver det vil tage 1-3 uger MAKS. Nu har den været til reparation i 5 uger. Har aldrig oplevet sådan en SKOD virksomhed som denne. De burde stoppe med det samme. LAD VÆR MED AT GÅ TIL DENNE FORHANDLER. STOP.

Hej Sebastian!

Tag kontakt med vår kundtjänst, service@infocare.dk , och ge dem uppgifter om reparationen så kommer ni få feedback på varför service dragit ut på tiden samt att vi kommer prioritera ert case!

Med Vänlig Hälsning
InfoCare

Håbløst.

Jeg kan ikke forstå at philips bruger dette firma til reklamationer.
Får et nyt tv i dec 2012, men der er en periodisk fejl i. Taler med philips om det, og det bliver sendt ind til infocare. Da det kommer tilbage må jeg rode noget med det for at få det tilbage i fabriksindstillinger, og periodisk fejl er ikke rettet.
Taler med philips igen, og det bliver sendt til rep 2 gang. Da det kommer tilbage er der en løs genstand i tvet, og periodisk fejl er ikke rettet.
Taler med philips igen igen, og det bliver sendt til rep for 3 gang. Da det kommer tilbage virker standby diode ikke, og periodisk fejl er ikke rettet.
Så i næste uge skal jeg have fat i philips igen !! Og denne gang det skal være slut med infocare.

Hej Peter!

Det var tråkigt att läsa att du inte är nöjd med reparationen av din TV och att vi misslyckats med att göra dig nöjd.
Vi skulle gärna vilja ha information ang vilket casenr eller serienr det är på er TV, så vi kan återkomma med mer feedback till er vad som hänt.

God service, genial reparation!

Jeg havde et problem med en fane i min macbook pro. Jeg henvendte mig til elgiganten, de sendte den videre til infocare. En uge efter fik jeg en sms om at jeg kunne hente min vare. De var så flinke at skifte topcase ud som jeg bad dem om, oven i hatten. Fik ikke sagt tak til dem, men here goes: MANGE TAK!

hilsen en gut fra kbh

Hej Adam!

Tack för er feedback!
Vi har informerat teknikern som reparerat er dator att ni är mycket nöjd med servicen!

Återigen, tack!

Håbløs virksomhed

Jeg har oplevet infocare igennem det danske firma sharkgaming.
Da min MSI bærbar til knap 13.000kr gik i stykker, med noget så simpelt som en HDMI udgang. (bærbarens eneste)
1. gang skifter de skærmen.
2. gang skifter de bundkortet, og en plastik del går i stykker i fragten.
3. gang går det op for dem at HDMI udgangen sidder på grafik kortet og skifter begge. men laver ikke plastik delen.
4. gang nu er der uenighed imellem sharkgaming og infocare om hvor vidt bærbaren havde skader eller ej da de melder at de har modtaget en bærbar med flere skader end meldt.

Det er mig uklart hvordan en virksomhed som arbejder med at reparere bærbare kan bruge 3 forsøg på at lave en HDMI udgang og at der 2 gange er skader i fragten.
Pr 11 April 2013 har min sag med sharkgaming og dermed infocare varet 197 dage over 4 RMA sager og stadig løbende.

Det er mig uklart hvorfor MSI vælger at bruge infocare.

Ville gerne give 0/5 stjerner men kan kun give ned til 1 stjerne.

Hej Mikkel!

Vi beklagar att vi inte lyckats reparera er dator!

Finns er dator inne på service just nu?
Skulle du kunna återkomma med serienummer eller servicenummer så vi kan hitta er reparation?

Vi beklagar det som hänt men måste samtidigt ha info om service för att kunna hjälpa er så er dator blir reparerad korrekt!

Elendig service - minus eller 0 stjerner desværre ikke muligt!

Har en MSI Wind U160 netbook som stadigvæk har samme fejl efter den har været indsendt til Infocare 3 gange!!!! Første gang - netbooken var fuldstændig død - og det sker ca. 2 uger efter anskaffelsen. Reparationstiden trak ud og tog ca. 3 uger fordi der skulle skaffes dele fra MSI samt nåede Infocare at ødelægge start/sluk knappen og det stykke plastic selve batteriet er beklædt med!! Den skulle så indsendes igen og reparationen er mangelfuldt - der er stadigvæk en synlig revne i batteriets "beklædning".
Anden gange - samme problem med at netbooken er død - så siger de kan ikke finde en fejl men jeg tvivler på de foretaget noget idet jeg oplever de samme problem med netbooken.
Når man ringer ind som opfølgning på sendte mails og stiller spørgsmål bliver man mødt med uhøflighed, ligegyldighed og stupiditet.

Gad vide om de firmaer som de varetager reparationer for er klare over hvor dårligt fungerende det står til? Jeg tager direkte kontakt til MSI for at gøre dem opmærksom på situationen og min utilfredshed. Det burde alle gøre - så kan det være at der kommer det nødvendig ændring på den elendig kommunikation - og ufattelig lavt service niveau.
Aldrig mere Infocare

Hej Patisa!

Det var tråkigt att höra att vi inte lyckats reparera er dator.
För att kunna hjälpa er och få en lösning på problemet så skulle vi behöva antingen serienummer på datorn, eller referensnummer ifrån InfoCare.

Vi beklagar det inträffade, men vill gärna hjälpa er så ni blir nöjd!

Inkompetente

InfoCare har nu haft to forsøg til, at reparere den samme fejl. Begge gange har de fejlet. Forløbet har nu strukket sig over 2 måneder. Der er ikke så meget at sige, andet end at de er absolut inkompetente.

De forsøger at reparere den samme fejl to gange, med samme metode - en tydeligvis ødelagt harddisk forsøges udbedret, ved at geninstallere software og opdatere BIOS. Hverken i første eller seneste forsøg, har de efter geninstallering af software og opdatering af BIOS, testet produktet for, om fejlen overhovedet er forbedret. Man må i hvert fald sætte spørgsmålstegn ved, hvordan en fejl, som allerede viser sig ved POST og indlæsning af Windows, ikke bliver opdaget. Jeg har aldrig hørt magen - at en tekniker ikke engang tester et produkt efter reparation.

Det er jo tåkrummende pinligt, at MSI, Sony og andre større brands overhovedet vil sættes i relief med dette skandaløst ringe firma. Det er i øvrigt en MSI-bærbar, jeg har haft til reparation. Og når man tager kontakt til MSI's egen support, som i øvrigt er ualmindelig ringe og besværlig, er behandlingstiden utilfredsstillende lang (omkring 8 dage for at besvare en ticket på deres supportside), hvor besvarelser fra support, er lige så pinlige, som InfoCare er inkompetente.

Jeg køber aldrig en MSI-bærbar igen af to årsager:
- MSI's egen support er elendig.
- Jeg skal aldrig i mit liv have noget med InfoCare at gøre igen.

Reply from InfoCare Service A/S

Hej igen, och tack för ditt svar.

Är er dator inne på service just nu?
Om vi ska kunna hjälpa er så behöver vi serienummer på datorn, eller ett referensnummer ifrån InfoCare eller den butik där ni lämnat in datorn så vi kan hitta er datorn och kontrollera historiken.

Kunne ikke reparere bærbar PC

Har nu haft min PC til reparation hos Infocare gennem Sharkgaming 3 gange, og sender den nu for fjerde gang, og forventer pengene retur. Det er ganske enkelt uacceptabelt at de ikke kan reparere de fejl som de får besked på. Ikke et ondt ord om Sharkgaming, men hold da kæft hvor burde MSI og co. bare overveje at få nogle andre til at reparere deres bærbare computere. ARH det er trættende.

Hej Anders!

Det är naturligtvis inte acceptabelt att det ska behövas 4 reparationer för att laga er dator.

Jag skulle behöva serienummer på datorn eller referensnummer ifrån Sharkgaming eller InfoCare för att hitta er service för att se vad som blivit fel.

Vi vill gärna hjälpa er så ni blir nöjd.

Elendig service og ekstremt langsomme!

Update:

Har her til morgen snakket med Infocare, hvor jeg fik en rigtig rar og venlig medarbejder i røret. Hun fortalte, at der nok skal blive fundet en løsning på problemet, så jeg atter kan blive glad og føle mig bedre behandlet. Jeg afventer spændt på, hvad der sker.

Jeg sendte d. 6. januar en defekt Sony VAIO til reklamation. Den havde defekt LCD, som var "sprunget", højst sandsynligt grundet de løse hængsler, som også blev bedt lavet.

De har så efterfølgende været 1 måned og 5 dage om at sende en forespørgsel til Sony Support, og få svar på denne igen. Forinden det, tog det 4 uger fra de modtog enheden i Danmark, til der blev kigget på den i Sverige.

Deres support skyder skylden på Sony, og er derudover meget arrogante og pisse ligeglade.

Jeg har ventet i 2 måneder på, blot at få at vide, at Sony Support har afvist reklamation af skærm. Efterfølgende har jeg bedt dem lave hængsler, hvilket de har været 3 dage om at svare på.

Aldrig, nogensinde, har jeg oplevet så elendig service. Behandlingstiden er derudover helt hen i skoven.

Værste service i Danmarkshistorien

Hvordan kan Philips være så tåbelige at bruge et firma som Infocare?

Meget dårlig service

Jeg har tidligere arbejdet i en virksomhed som måtte bruge infocare som værksted da leverandøren krævede det, og jeg måtte kæmpe en kamp med næsten hver eneste sag hvilket var til stor utilfredsstillelse for både mig og mine kunder. Nu har jeg selv en Ipad inde hos dem via en forsikringsskade og de er MEGET langsomme, umulige at få fat i via telefon og deres kontroller status på deres side henviser til en forhandler login. Forstår virkelig ikke leverandørerne bruger dem.

4 forsøg og virker stadig ikke.

Jeg var den lykkelige ejer af en super lækker Sony Vaio computer.Efter 14 måneder, brændte den 1. harddisk af. Jeg afleverede den til reparation hos min forhandler, som sendte den til Elektronik Center, som sendte den videre til Infocare. Efter et stykke tid, fik jeg min computer tilbage, med en ny harddisk. Jeg var glad, men glæden var kort, for der gik ikke andet end et par måneder, inden den stod af igen. 2 harddiske på knapt 17 måneder. Ikke lige det jeg havde håbet. Jeg afleverede den igen og denne gang kom den direkte til Infocare. Endnu engang fik jeg en ny harddisk. Nu virkede min Vaio igen. Jubii. Det var så der jeg fik 3. overraskelse. 7 måneder senere, sker det IGEN. Denne gang taler jeg med en anden butik som også sælger Sony. De sender den også ind til reparation hos Infocare, som sender et tilbud tilbage, på hvad det vil koste at lave min Vaio, da min garanti er udløbet med 1 uge. Det tilbud bliver så annulleret fra Sony, da en høj herre inde fra Sony Nordic, fortæller Infocare, at den skal bare laves, for de betaler. Super service af Sony. Min computer bliver lavet endnu en gang. Nu kører jeg på 4. harddisk i min computer, men som om det ikke skulle være nok, stod den af igen. Endnu engang, gik jeg til min forhandler og beklagede min nød. De tager nu fat i Sony Support og mail'er med en af de højere personer, som skriver at den skal bare krediteres, da det ikke kan betale sig at lave den IGEN, men at de skal sende den ud til Infocare, som vil ordne det formelle. Det vil Infocare ikke være med til, for de påstår at det ikke er en hardware, men software fejl. Min forhandler, har også talt med en dame fra Infocare, og fortalt, at den bare skulle krediteres. Det mente damen ikke, at personen fra Sony Support tage stilling til, så hun var egentlig ligeglad med hvad andre sagde. Min forhandler var meget rystet over den måde, at denne dame havde talt til ham på. Jeg beder om at få min computer tilbage, uden nogle ændringer på min maskine. Ikke engang det kunne de finde ud af hos Infocare. Jeg får min maskine tilbage med en genindlæst software som var maskinen ny. Jeg bliver meget sur, for jeg ville gerne have vist min forhandler, at jeg havde ret og det kunne jeg ikke nu. Jeg går hjem med min computer og sætter mig til at opdaterer den. Alt virker indtil jeg skal installerer Windows 7 sp1. Jeg læser at man kan hjælpe sp1 med at blive installeret ved at installerer et andet program inde fra Microsoft, men det vil maskinen heller ikke. Til sidst finder jeg på at kører en hardware skanning af min computer. Det er et program som er en del af Vaio Recovery Center. Der gik ca. 4 timer, men resultatet talte til min fordel.Under harddisk test, kom den op med: Surface scan test - Failed. Endelig kunne jeg bevise at min computer ikke virkede.
Nu har jeg talt med min forhandler og de har taget fat i Sony igen, som stadig vil krediterer min maskine. Jeg forstår ikke Infocare sætter sig imod Sony's beslutning. Jeg forstår heller ikke at de ikke engang kan lave en maskine og at de så påstår, at det er en software fejl, når jeg kan finde ud af noget andet. Jeg lever ikke af at arbejde med IT, men ved åbenbart mere om hvordan det skal virke end de "professionelle" hos Infocare, men da de også er de eneste som reparerer elektronik, kan de jo også behandle deres kunder som lort, for der er ingen konkurrence på området.

Kommunikation, service... Hvad er det ?

Min bærbare computer blev sendt til reparation fra Elgiganten... Da jeg efter ca 3 uger fik den tilbage, var den slet ikke til at få til noget som helst - ydermere manglede der en tast, som var løs ved indlevering men en del af reklamationen. Den tast mente de ikke de skulle sætte på... Men så kunne de da i det mindste bare lade mig få den med tilbage ;)
Computeren fungerede ikke længere i menuerne, ville ikke samarbejde ved internet brug, og at hente opdateringer til Microsoft var totalt udelukket... Efter flere dages ''kamp'', endte det med at Elgiganten annullerede købet.

Nu er jeg så endnu en gang nødsaget til at tage brug af Infocare, da mit tv købt hos Elgiganten, ikke fungerer som det skal.
Det har været til reparation en gang...
Men der er stadig fejl på det, og der er blevet taget kontakt til Infocare flere gange - både fra butikken, samt fra producenten af tv'et. Hver gang får jeg at vide at Infocare vil kontakte mig, så der kan laves en ny aftale om reparation... Men jeg har endnu ikke fået en opringning fra Infocare.
Sidste besked var at jeg ville blive ringet op inden 48 timer - de er gået nu !
Så mon ikke man kan sige at de har fået rigeligt med chancer for at udbedre fejlen ???

InfoCare Service A/S Details

Det er altid ubelejligt, når elektronisk udstyr bryder sammen. InfoCare tilbyder et bredt udvalg af reparationsydelser til en lang række forskellige it-produkter og elektroniske produkter, og vi bestræber os på at få repareret udstyret og gjort det funktionsdygtigt hurtigst muligt. Vi er mærke-uafhængige og certificeret til at servicere it-udstyr fra alle de store producenter, på produkter indenfor såvel som uden for garanti. I kraft af vores lokale tilstedeværelse, vores remote services og vores effektive værksteder, kan vi reparere udstyret, så det er til mindst mulig gene for dig. Eksempler på serviceydelser: Remote support via opkobling Garantireparation Swaphåndtering af reservedele Swap pulje service Diagnosticering Onsite reparation Værkstedsreparation Udbedringer Certificeret datasletning

Visit Infocare

Call us on: +45 70 13 20 80