INFURN.com reviewed by

Paris, US

2 Reviews

Voleurs ibériques

Bonjour,

Je voudrai faire part de mon expérience sur le site Infurn pour la commande de 4 chaises Eames DSW.

Commande effectué le 10.03.2013.
Encaissé du montant de 276 euros le 12.03.2013
Délais annoncés par Infurn : la semaine du 19.05.2013
Fin mai contact du service client :
Aucun email disponible sur le site, rappel téléphonique uniquement 2 semaines après la demande... de qui se moque-t-on ?
Je réussi quand même a avoir quelqu'un qui m'annonce que la livraison est retardée de 4 semaines.
Nous sommes fin juin, aucun contact d'Infurn, beaucoup de commentaires désastreux sur différents sites comme TrustPilot.

J'aimerai me faire rembourser le plus rapidement possible, et que personne d'autre ne se fasse avoir par ce site qui a des pratiques malhonnêtes.
Stephen Frank Mortensen and Stopinfurn.com found this review useful
    INFURN.com
    TrustScore 1.3 / 10
    2,611 Reviews

Reply from INFURN.com

Dear Mr Grenu,

Thank you for your comments on Trustpilot but we do not agree with your description of us.

Whilst we agree that your order has been delayed, and we are sorry for this, upon checking with Logistics, the DSW chairs are still due to arrive next month,
    a little later than originally expected.

From our discussion today, you are reluctant to wait for mid July delivery and want to cancel the order.

At present there are 15 lapsed weeks on your order, after week 18 you are entitled to do so.

Either way, there is no theft involved, as you will either decide to receive your goods, or else you will receive a full refund.

Kind Regards
    Valerie - Customer services adviser.
    Comment (?)