Ingenkirkeskat reviews

Ingenkirkeskat reviews

8.7

Super nemt

Det var super nemt, fik et udmeldelsesbrev som jeg bare skulle underskrive og så en frankeret kurvert lige til at smide i postkassen. Nemmere kan det vist ikke være at melde sig ud. Tak for godt initiativ.

kunne ikke være nemmere.

det var dejligt at det var så nemt

Thank God it is easy :)

Få det nu ud af verden!

Dejlig nemt

Steen Jørgensen

Ingen problemer...

Lige som forventet...

Nemt og ligetil bestilte på nettet, fik et brev med udførlig beskrivelse og skulle blot sætte min underskrift. Efter en uge var operationen overstået og jeg er 8000/år rigere :-)

perfekt udmeldelse

Det er en nem måde at blive udmeldt på, jeg syntes også at prisen er meget ok. Slipper selv for alt "bøvlet"

Nemt og bekvemt :)

Nemt og bekvemt :)

Dejligt nemt

Kan det være nemmere?

Det eneste man skal er at give dem ens personnummer, navn, adresse og e-mail.
så for man tilsendt et brev med et stykke papir, som man bare skal underskrive og lægge i den medfølende frankerede svarkuvert og derefter sende den afsted, så klare præsten resten.
også koster det kun 125,00 kr.

nemmere kan det da vist ikke være.

På ingen kirkeskat.dk kan man også regne ud hvor meget man ca. sparer om året ved ikke at betale kirkeskat ( jeg kommer til at spare ca. 3000,00 kr. om året)

Alt, hvad man har brug for.

Som jeg ser det, kan man besøge siden af tre primære grunde:

- Ønsket om at melde sig ud af folkekirken (som jeg selv)
- Søgen på information om kirkeskat og -økonomi
- Søgen på vejledning

Hjemmesiden opfylder alle disse tre ønsker rigtig godt. Har selv anbefalet siden til mange af mine venner.

Der er brug for flere af denne slags projekter!

super fed ide.

Hjemmesiden er en rigtig god ide. Mange mennesker er desværre tvunget til at betale for ting de ikke bruger, og ved ikke hvordan de slipper af med det, og denne hjemmeside hjælper folk med netop det problem.

Fantastisk initiativ.

Helt igennem et top initiativ, der er så mange der ved dåben bliver tvangsindmeldt af deres forældre og som finder det for kompliceret at melde sig ud. her kan må gøre det nemt og bekvæmt og så koster det kun 49,- hvilket jo er hurtigt tjent ind når man slipper for kirkeskatten!

Nemt og uden problemer

Har længe ønsket at blive meldt ud, men alt det besvær man skal igennem lød lidt for meget til at jeg gad bøvle med det. Så fandt jeg den her side, som gjorde det hele nemt. Indtast ens data, to uger efter modtager man et brev man lige skal underskrive og sendes tilbage i vedlagte svarkuvert. Ca. en halv måned senere modtager man et brev om at man nu officielt er meldt ud

Fremragende enkelt!

Har længe ønsket at melde mig ud af folkekirken, men har aldrig fået taget mig sammen til at lægge et stykke arbejde i at finde ud af hvordan man gør.

www.ingenkirkeskat.dk gør processen enkel og ligetil - og det er så rigeligt de 49 kr. værd.

Ingen Kirkeskat Details

Ingen Kirkeskat rådgiver og hjælper danskere med at melde sig ud af folkekirken

Visit Ingenkirkeskat

Call us on: +45 21 24 24 94