Inges Kattehjem reviews

Inges Kattehjem reviews

7.0

Godt sted, ordenligt og renligt med et sødt og smilende personale der brænder for kattene de arbejder med :)

Omsorgsfuldt kattehjem

Vi ville gerne have en voksen kat, og hvorfor så ikke hjælpe hjemløse katte, vi havde hørt meget godt om Inges kattehjem. Vi havde en rigtig god oplevelse hele vejen igennem med god service også da vi havde brug for vejledning bagefter. Inge kom selv ud og talte m os, gav gode råd og ingen tvivl om at personalet har hjertet m i deres arbejde. Man skal selvfølgelig være klar over at nogle af kattene har haft nogle dårlige oplevelser m mennesker og derfor skal tilliden opbygges. Vi er så glade for vores sorte hunkat som vi har valgt at kalde Silke, hun er silkeblød. Kan kun anbefale at andre får katte herfra. Vh Henriete Thomsen

Vil aldrig anbefale jer!

Jeg har haft min kat i pension hos jer imens jeg var 2 uger på ferie! Jeg fortyder inderligt at jeg valgte at få ham passet hos jer! Jeg døjer stadig med en kat som er mærket af den tid han var hos jer! Jeg har ikke lyst til at uddybe hvad der er sket i de 2 uger han har været hos jer, men servicen jeg har fået ved jer efterfølgende er helt hen i vejret. At i ikke ringede da det var så slemt ved jer, er jeg fuldstændig uforstående overfor. Jeg er fuldstændig uforstående overfor jeres holdninger og måder at sige "Katten er ok"... Arrrrrg............... Aldrig vil jeg anbefale andre at få passet deres kat hos jer!

Jeg skulle give 1 stjerne for at komme videre, det er dog IKKE med min gode vilje!

Reply from Inges Kattehjem

Hej Nadia

Man kan desværre komme ud for, at ens kat bliver syg, mens den er i pension. I så fald vil katten blive behandlet af vores dyrlæge for ejers regning. Det er dog svært for mig at svare dig, da du ikke skriver, hvad der er sket. Du er selvfølgelig velkommen til at skrive en klage på ik@inges-kattehjem.dk, og så vender vi tilbage til dig. Vi ønsker naturligvis ikke, at hverken kat eller ejer får en dårlig oplevelse hos os, og skulle der være sket en fejl i kommunikationen, er vi ikke blege for at beklage.

Fransiska Andersen, Inges Kattehjem Glostrup

Dårlig service

Efter jeg fangede mit forhenværende nabos kat, som han havde efterladt for 3 uger siden, ringede jeg til Inges kattehjem som ikke ville tage imod katten fordi den i følge dem ikke var tam nok, noget den ansatte bedømte ud fra at jeg sagde den ikke ville op og sidde hos mig og kæle, men godt gad kæle på gulvet. Tror det er et fint sted hvis man skal have en kat, men skal man have hjælp til at komme af med en kat man har fundet så lad være med at spilde tiden, har også hørt problemer fra andre hvor deres svar har været de ikke ville tage den ind før der var gået 3 måneder.

Reply from Inges Kattehjem

Hej Mette

Der er desværre en halv million herreløse katte i Danmark, hvoraf Inges Kattehjem "kun" har kapacitet til at formidle 4000 årligt. Når man har fundet en kat, må man nogle gange samarbejde med internaterne om at huse katten, til der bliver ledigt på internatet. Katte, som er svære at håndtere for finder, kan af os vurderes uegnede til at komme på internat, da disse katte typisk går fuldkommen i panik, når de kommer indenfor og skal sidde i bur. Jeg er sikker på, at du fik råd om, hvordan du i stedet kunne hjælpe katten - f.eks. få den genudsat. Tre måneders ventetid er en besked, man som privatperson kan få fra et internat, hvis man ikke kan have ens egen kat længere, da internater primært er til for at hjælpe herreløse dyr, der er fundet på gaden.

Fransiska Andersen, Inges Kattehjem Glostrup

Varmeste anbefalinger til alle kommende katte ejere !

Overvejer du/ I at få kat er det her det bedste sted, du kan henvende dig. De gør et stort og utrætteligt arbejde for at redde udsatte katte. Vi og mange vi kender har fået kat herfra og vi kan på det varmeste anbefale, at man henvender sig her, før man prøver at finde en kat andre steder !!!
TAK til Inge og hendes trofaste personale !!!!

Inges Kattehjem

Et dejlig hjem for katte
De gør en masse for de hjemløse katte
Gode råd og støtte kan man få
Og så har de en dejlig pension til ens katte, når man skal på ferie.
Med og uden løbegård, god mad og betjening .
Kan varmt anbefale dette sted.
Støt dette sted med et bidrag, så alle vildt levende katte kan blive steriliseret, det hjælper alle os dansker.

Inges Kattehjem Details

Inges Kattehjem er startet i 1970 og er idag landets største katteorganisation med 42.000 støttemedlemmer og afdelinger i Glostrup, Odense, Næstved, ny afdeling på vej i Jylland og samarbejdspartner i Hillerød.

Visit Inges Kattehjem

We live here: Ejbydalsvej 260