www.ink100.dk reviews

www.ink100.dk reviews

5.8

Lynhurtigt og helt perfekt.

Afgav ordre online kl. 17, fik mail om at varerne var afsendt kl. 18:30 og modtog varerne dagen efter kl. 12 i GLS-pakkeshoppen lige overfor min bopæl. Helt perfekt og super hurtigt!
Har købt varer flere gange ved ink100.dk og altid været fuld tilfreds. Printerpatronerne virker fint, de er billige, og de leveres hurtigt.

Utrolig service og leveringhastighed.

Jeg bestilte nogle blækpatroner omkring kl 17.00 og de var den følgende dag med morgenposten. Det fatter jeg ikke hvordan de gør med mindre deres lager har døgnåbent... Jeg har iøvrigt tidligere skrevet og bedt om råd vedr. farvepatroner. Jeg fik svar med det samme. Imponerende service...Der vil jeg til enhver tid handle igen...

Lyn hurtig levering

Bestilte en blækpatron af mærket BlyBird klokken 14, pakken blev afsendt klokken 18, havde den i hånden klokken 7.30 næste morgen! Patron fungerer fint og fik næsten 100,- i rabat fordi det var første gang jeg købte hos dem. PLUS der var en lille pose labre larver i pakken :-)

Irreterende oplevelse

Bestilte blækpatroner og firmaet præsterede at sende forkerte vare to gange.
Ringede og frabad mig yderliger vare tilsendt og at jeg ønskede pengene tilbage, når de havde modtaget retur varene.
Alligevel sendte de endnu en pakke, som jeg dog nægtede at modtage og der gik derefter over tre uger og to ubesvaret mail inden jeg fik pengene tilbage.

ALDRIG!

Utroværdigt firma, de svarer ikke på e-mail og har igen firmainformationer på deres hjemmeside. Monkey business.
Ville aldrig handle der.

hvor er min 1 anmeldelse??

nåh.. anmeldelse nr 2: 1. toner var beskadiget (se 1. anmeldelse). Jeg sendte foto og mail. Samme dag sendte de en ny, som er afhentet i dag inkl.. retur label og en lille pose Haribo slik.. Toneren er sat i og virker. Ja, der var en fejl på den første lev., (man havde sikkert tabt toneren ude på lageret), men trods at andre har oplevet noget skidt med dette firma; så har de eksekveret alt om vedr. min ordre - og prisen er 50% af originalpris. Om der er det købte antal sider i toneren?, tja, men indtil videre har det virket OK for mig, så hvorfor ikke ? bedste dag/hilsen Henrik

Nemt, hurtigt og billigt

Det gik hurtigt (2 hverdage), betalingen fungerede, produktet fungerede. Alt var super. jeg købte et originalprodukt til min printer som er lidt dyrere end ink100's egne kompatible produkter. Næste gang tager jeg chancen og prøver deres egne produkter.

Ink100 = dårlig service

Jeg må desværre melde mig i rækken af kunder, der har oplevet dårlig service fra Ink100, og på den baggrund må jeg på det kraftigste fraråde at handle med Ink100.

Jeg bestilte patroner til min HP-printer og modtog en forsendelse, som viste sig at indeholde faktura og patroner (som ikke passer til min printer) til en anden kunde. Trods gentagne forsøg på at kontakte Ink100, både via deres hjemmeside og via email, har de ikke svaret på, hvordan de vil rette deres fejl.

Således står jeg tilbage som en særdeles utilfreds kunde, med patroner, jeg ikke kan bruge, og et par hundrede kroner fattigere.

Derfor: Gå LANGT uden om Ink100!

De stjæler dine penge

Pas på med at handle med dem. De trækker helt uberettiget på din konto, når de først har dine kortdetaljer. De har gentagne gange lovet at tilbagebetale et uberettiget trukket beløb, men har efter 10 dage ikke tilbagebetalt noget som helst.

Flot service

Min mand havde købt en lasertoner, der efter 2 mdr. skrev streger på papiret. Da vi købte nogle nye toner, fratrak INK100 prisen på den defekte, uden at de havde behøvet det.
Flot, og der handler vi igen

Ekstrem hurtig afsendelse.

Helt ekstrem hurtig afsendelse af ordre, men der manglede faktura adresse på pakken, så den blev lidt besværlig at få udleveret i pakkeshoppen.

Patronen virker fint men kan ikke på nogen måder sammenlignes med en original.

Lynhurtig service

Ikke nok med jeg fik mine patroner til printeren efter kun een dag - så lå der i pakken også en lille guffe-slikpose til ungerne.

Skide dårligt

Jeg købte patroner nr,364, da de blev sat i var alt rødt,efter ca 12 røde udskrift var atl blank..skrev til dem , fik pændt svar ,men at de ville sender nye, her 14 dage efter har ,jeg måtte købe andet sted ,for jeg fik aldrig byttet.400kr smidt ud, og det kaller de sikkert E handel.
Jan Pedersen

Intet at udsætte. Hurtig levering og fantastisk pris.

Det er anden gang jeg benytter mig af www.ink100.dk og begge gange har jeg fået hvad jeg bestilte den efterfølgende dag. Det er SUPER at I leverer så hurtigt, da man oftest ikke kan vente længe, når man først går tom for blæk. Patronerne er også langt indenfor holdbarhedsdato (som mange andre her inde skriver at de har haft problemer med) - de går først ud i oktober 2015. Desuden er www.ink100.dk en af de billigste på patroner til min Epson PX710W. Især samlepakke med et helt set er i øjeblikket næsten ned til halv pris af flere andre webshops.
Jeg køber altid originale patroner, da jeg har haft flere dårlige erfaringer med kompatible patroner (fra forskellige webshops), der ikke leverede som lovet.

Patroner med overskredet holdbarhedsdato.

Jeg kan ikke sætte en finger på leveringen, jeg havde min ordre i hånden inden 24 timer. MEN desværre fik jeg leveret to patroner, som havde overskredet sin holdbarhedsdato, hvilket jeg kan se andre også har oplevet!

Jeg venter spændt på svar fra kundeservice........!

UPDATE: Jeg er blevet kontaktet af kundeservice. De oplyser mig om at "mindst holdbar til" ikke betyder noget. (Hvorfor det så står på deres produkt er mig en gåde). Ydermer kan jeg læse længere nede her på siden at der er en der har haft samme problem hvor man blev tilbudt nye eller pengene tilbage.

Der er åbenbart forskel på kunderne...!

Super hurtig og god service. Men taber på kvaliteten. Måtte til sidst købe originale patroner til min HP printer.

Jeg har fået en super god oplevelse af ink100. Jeg havde lavet en bestilling på nogle patroner til laserprinter og nogle blækpatroner til min HP printer. De bestilte laserpatroner var ikke på lager, jeg blev ringet op, om jeg ville have to tilsvarende (til flere print) for samme pris, eller om jeg ville vente til de andre var på lager igen. Jeg valgte de to i stedet. Da jeg modtog, og skulle åbne den en af de sorte blækpatroner, løb der blæk ud af posen. Hverken kasse eller noget var beskadiget, så en klar produktionsfejl, som ink100 ikke kan gøre for. Min farvepatron var ikke optimal, laver streger og printer kan ikke justere. Jeg sendte en mail om morgenen, og inden aften var der svar tilbage, to nye er på vej og jeg skal bare kaste de 2 defekte bort. Det kalder jeg god, hurtig og seriøs behandling.
Jeg tror på de næste 2 jeg får er i orden ;o)
Det viste sig senere, at de nye også lavede striber. Nu har jeg købt originale til min HP 55, det spiller. Så de taber lidt på kvaliteten :(

Patroner der ikke virker og laaaaaangsomme!!

I januar købte vi blækpatroner hos virksomheden der viste sig ikke at virke. Vi returnerede dem efter aftale og forventede at få penge tilbage. Efter nogen tid uden der skete noget, tog jeg kontakt og fik svar om at de ikke havde modtaget vores pakke efter flere henvendelser. Vi efterlyste den hos PostDK uden held. Her skal det siges at jeg havde sendt pakken som brev - derfor har jeg ingen kvittering - de kan reelt ikke have modtaget den (men hvor tit bliver pakker af en vis størrelse væk hos POSTDK?). Jeg kiggede i forbindelse med alt dette virksomheden efter - f.eks. findes de ikke i CVR registret - de svarer ikke på hvorfor de ikke er opført her - det synes jeg lugter lidt. Jeg kan ikke anbefale nogen at købe noget der pga. den lange svartid og lukkethed når man spørger.

Ingen vare og intet svar!

Jeg har ikke modtaget de varer jeg har betalte for, da GLS leverede varerne på det mest uansvarlige sted - ved hovedindgangen i Danmarks største kollegie - (var ikke hjemme). Da jeg kontaktede GLS lød det: "Tal med ink100", men ink100 svarer ikke på mine mails. Har stadig ikke hørt noget fra Ink100. De har ikke oplyst noget tlf nr. og det viser sig at være nemt at undgå at svare mails fra utilfredse kunder - derfor uacceptabel, urimelig og grov behandling!!

Jeg er ked af jeg ikke fik kigget ind på trustpilot inden jeg købte mine varer. Det vil jeg gøre fremover!
iBob

Reply from iBob

Kære Sander

Vi beklager den dårlige oplevelse, du har haft med leveringen af dine varer. Når vi oplever, at vores kunder får deres varer leveret på sådan en måde, er vi glade for at få det at vide. Vi kan således tage fat i GLS omkring det konkrete tilfælde og indskærpe de forventninger, vi har til levering af vores produkter.

Vi har efterfølgende været i dialog med dig og sammen fundet ud af, hvordan du får dine varer leveret på en tilfredsstillende måde. Vi beklager naturligvis endnu en gang den dårlige oplevelse, du har haft, og vi håber, at du trods denne sag vil vende tilbage som kunde hos os.

Tobias
Kundesupportteamet
Ink100.dk

Bondefanget

Bondefanget
Overskriften hentyder til den fornemmelse jeg sidder tilbage med efter at have handlet hos INK100.
Jeg købte en uoriginal tonerpatron TN2000 til en HL-2030 printer, men modtog i stedet en TN2005 patron, som for der første passer til en anden serie af printere, og som efter oplysningerne på hjemmesiden kun indeholder toner til 1500 sider, mens TN2000 indeholder toner til 3000 sider.
Da jeg er bekymret for om patronen kan bruges i min printer, og da det selvsagt har stor betydning om der er toner til 1500, eller til 3000 sider. Har jeg taget kontakt til deres kundesupport.
De svarer at TN2005 er identisk med TN2000, og at enkelte kunder kan opleve at modtage en TN2005, såfremt TN2000 er i restordre. De berører ikke spørgsmålet om mængden af toner i de to patroner.
Det at en vare er i restordre giver under ingen omstændigheder en net butik ret til at sende en anden vare uden først at aftale dette med kunden. Jeg tør ikke stole på at patronen passer, og at der er samme mængder toner, som i den patron jeg bestilte. Jeg må derfor benytte returretten.
Jeg skal nu have ulejlighed med at sende den forkerte vare retur, ligesom jeg sikket selv kommer til at betale fragten.
Jeg kan derfor ikke anbefale andre at handle ved INK100, og agter selvfølgelig heller ikke selv at handle der oftere
Finn Seiling
Hvedevej 8
8560 Kolind

Opdatering
Jeg er blevet kontaktet af salgsafdelingen, som har beklaget forløbet. De oplyser at der er givet besked til lageret om at der ikke må sendes erstatningsvarer ud hvis den bestilte vare ikke er på lager.
Som kompensation for den ulejlighed jeg har haft med sagen, og den udgift jag har haft til fragt har jeg modtaget en gratis tonerpatron.
Dette betyder at jeg ikke længere fraråder andre at handle ved INK100.dk
Jeg havde dog foretrukket at få den rigtige patron med det samme, eller at have været kontaktet af lageret, og forelagt spørgsmålet om erstatningsvare.
Finn Seiling

Hurtig levering og godkendt patron

Jeg har handlet en del med ink100.dk, og har altid følt mig velkommen.

Jeg bruger kun kompatible patroner til min laserprinter fordi det er billigere. Og her er min oplevelse at kvaliteten svinger fra forhandler til forhandler. ink100.dk er ikke den billigste - men kvaliteten af deres patroner er absolut godkendt til prisen og derfor min foretrukne Laser patron pusher :-) . Og så er deres responstid på bestilling og henvendelser godkendt

Jeg har ikke oplevet problemer. :-)
iBob

Reply from iBob

Hej Mads

Tak for din anmeldelse.

Det er altid godt at høre, når vores kunder er tilfredse med både ordreforløbet og vores produkter.

Kenneth
Kundesupportteamet