www.inkpro.dk reviews

www.inkpro.dk reviews

8.7

Ikke ok at have billeder af original på kompatible produkter

Det er ikke i orden at vise billede og navn på de originale HP produkter på hjemmesiden ved de uoriginale produkter der sælges.
Jeg havde sikkert købt produkterne alligevel, da det i de mængder jeg bruger er betydeligt billigere, men alligevel....jeg har ved eftersyn konstateret at der ved produkterne er en lille parentes med (komp) eller (org) , MEN jeg mener stadig der skal være et billede af og navn på det produkt man reelt køber, og så kan der sammen med stå hvad det er kompatibelt med.
Når det så er sagt er jeg fint tilfreds med både leveringstid og pris.

Reply from INKPRO

Hej Christina

Det gør vi bestemt heller ikke, det ville være ulovligt.
Det er billeder af kompatible patroner, men de ligner i sagens natur de originale.

Men for at vise forskel på de originale og de kompatible har vi afbildet de originale i deres indpakning med producentens navn og/eller logo.

Venligst

Professionelt

Det bestilte produkt havde i ikke på lager. Fik straks en væsentlig bedre løsning for mig, men næppe for jer selv. Det
var bare helt professionelt.
N.K.Skov

Hurtig Perfekt og Reelt

Det er en god oplevelse at handle hos INKPRO alt fungerer bare.

Hurtig levering fed service

Super varer og lynhurtig forsendelse

Bestilte et sæt blæk til min HP printer søndag aften og modtog e-mail mandag at varen var sendt. Fik sms tirsdag og hentede mit blæk på posthuset. Sådan skal det bare gøres. Har haft en reklamation gennem årene og jeg blev behandlet 100% professionelt. Har handlet hos INK-Pro gennem flere år og det bliver jeg ved med.

ok, men heller ikke mere

Det var let nok at finde og bestille det jeg havde brug for på hjemmesiden. Men ingen bekræftelsesmail og lang leveringstid, gjorde mig så usikker på om bestillingen var gennemført, at jeg nåede ud og købe mine varer i en fysisk butik inden pakken ankom!

Reply from INKPRO

Hej Trine

Jeg beklager du ikke fik en mail. Jeg kan ikke udelukke en fejl i vores system, men næsten uden undtagelse når beskæftigelse mailen ikke når frem, er der tale om en fejl i den indtastede mail eller den ligger i kundens spamfilter.

Men ellers er det altid en god ide hvis mailen ikke kommer, at kontakte vores kundeservice så kan de løse det.

Leveringstiden beklager jeg meget, det er ganske enkelt ikke godt nok.

Venligst

Som forventet

Bestilte varen inden klokken 15. Fik SMS klokken 9.30 næste morgen, at pakken var klar til afhentning på posthuset.

God, billig og hurtig levering

Jeg har været glad for at bruge Inkpro, og vil gøre det igen!

Alt fungerede

Super hurtig levering

Hurtig ekspedition og levering - vil klart anbefale andre at handle hos Inkpro.

En fantastisk let og hurtig bestilling

Jeg gik ind på nettet på Ink og klikkeder på Ink Pro og jeg fandt i første "hug" de blækpatroner jeg skulle bruge.
Jeg bestilte herefter en sort- og en farve- blækpatron og betalte med Dan-kort, og alt klappedek, som det skulle. Let og hurtigt.

Billigt. Hurtigt.

Billigt. Hurtigt.

......................

...................................

hurtigt og billigt

Nemt. Hurtigt og enkelt

Hurtigt og korrekt aflevering

Bestilte blekpatroner mandag 16.27, Afleveret tirsdag 09.11

Super hurtig levering, god pris

Jeg bestilte blækpatroner til min nye Brother printer hos Inkpro fordi det var billigt.
Så har jeg før handlet her og kan kun anbefale Inkpro til andre.

Det er nemt af finde det rigtige produkt og så er prisen ok og det leveres hurtigt

O så kan man sende med pakkepost, vældig smart

Inkpro efter blæk før farverne bliver væk

Inkpro har alt til Din printer og i den rigtige kvalitet så her kan du roligt handle.
Servicen er i top.
Du bestiller din vare den ene dag og skal ikke blive forbavset hvis du får den dagen efter .

Meget hurtig levering til en billig portopris ved selvafhentnig.

Jeg kan kun anbefale de billige priser på printerpatroner og deres hjemmeside, som er meget tilgængelig og nemt at overskue. Desuden her siden en meget hurtig server.

dejlig med lyn hurtig ekspedition :)

Elsker at handle med jer. Det går super hurtigt med at få sine vare. Fra dag til dag.

Inkpro - Danmarks billigste printertoner og blækpatroner

230.000 Danske kunder

Over 230.000 kunder ved nu at Inkpro er den billigste leverandør af tonerpatroner & blækpatroner til bl.a. Brother, Canon, Dell, Epson, HP, Minolta, Lexmark, OKI, Samsung, Xerox og mange flere.

Hurtigste levering

Bestil inden kl. 17:00 og få leveret i morgen med post danmark. Du kan også afhente dine varer i vores butik i Rødovre. Ring til os på Tlf. 38116070

Prisgaranti og e-mærket shop

Vores prisgaranti samt e-mærkets særlige krav sikrer dig altid den laveste pris og en tryg købsoplevelse.

Om Inkpro

Inkpro er en danskejet virksomhed, som tilbyder markedets billigste printertoner, blækpatroner, printertilbehør, farvebånd m.m. Vores kunder tæller bl.a. den offentlige sektor, private, små og mellemstore virksomheder, internationale koncerner, skoler, banker, hospitaler, læger og mange flere. Mere end 230.000 kunder har siden 2006 valgt Inkpro som deres leverandør af toner og blæk. Som kunde hos Inkpro er du altid sikker på Danmarks laveste priser, perfekt service, samt markedets nyeste produkter. Du er altid velkommen til at kikke forbi og hilse på os.

Visit www.inkpro.dk

Kontakt os

We live here: Glerupvej 7 C
2610 Rødovre

100% prisgaranti på toner og blæk!

Europas billigste toner og blækpatroner

Ingen kan slå vores priser!