Insektashop reviews

Insektashop reviews

4.8

God Service

Kort før jul var jeg inde og bestille en hundetrimmer, jeg modtog produktet efter 3 dage og kan kun sige at produktet er i orden og vil gerne handle der igen.
/Nathali

DÅRLIG KUNDERÅDGIVNING

Jeg har købt en hesteklipper hos insektashop. Den har ikke klippet jævnt på noget tidspunkt og gik somme tider ud og nægtede at starte igen.
jeg ringede firmaet op og fik en mand i røret der ikke var særlig venlig stemt og mener det er mig der ikke kan finde ud af at bruge en klippemaskine, eller jeg måske havde tabt maskinen på gulvet eller haft den under vand.....??!
Jeg tænkte han nok havde en dårlig dag og gav dem en chance og købte mig en ny klipper for skulle bruge en nu. Den blev leveret og jeg ringede, da jeg havde et praktisk spørgsmål med klipperen.
Den samme mand som sidst fik jeg igen i røret og nu mente han bare jeg skulle få en kvalificeret til at klippe hestene for jeg havde tydeligvis ikke forstand på det!!?
Jeg følte mig virkelig ikke ret godt behandlet og altså ikke bare én dag personen var i dårligt humør, men som jeg også læser herinde så har han endnu flere af den slags...

Dårlig service

De har en rigtig kedelig person til at tage mod telefonsamtaler der straks afviser selv venlige henvendelser. Når ting er gået i stykker er det meget svært at få dem byttet.

Usædvanlig dårlig servise

Jeg købte en hesteklipper hos http://insektashop.dk, allerede efter 1 klipning gik maskinen i stykker, den blev omgående sendt til reperation hos http://insektashop.dk
Servicen har været træg og langsommelig, efter flere telefon henvendelser nu gennem 3 måneder, hvor der blev rykket for reperation af varen (både via telefon og mail), er sagen nu indgivet til forbrugerklagenævnet. Købeloven er langt fra blevet overholdt fra http://insektashop.dk´s side, servicen har været usædvanlig dårlig.

INSEKTASHOP GIVER INGEN GARANTI.

Jeg havde tidligere købt en Rottezapper der fungerede upåkladelig,og bestilte en Rottezapper mere hos Insektashop og jeg modtog den nye allerede

2 dage efter. Da jeg satte batterierne i gav den grønne lampe et kort glimt og derefter lyste den rødt. Det begynte at ryge kraftigt fra apperatet og da

jeg ville tage batterierne ud brændte jeg mine finger. fig dog raget batterierne ud med et stykke værktøj. Jeg ringede med det samme til Insektashop som

sagde at jeg blot skulde retunere apperatet. Efter rigtig mange opringninger til firmaet og 5 lange moneder sker der aosalut ingenting. Forløbigt har

det kostetmig kr.732.Og har stadig ingen rottefælde.Vil under ingen omstændiheder anbefale dette firma.

Kedelig oplevelse :(

Købte en hesteklipper i slutningen af august, som brændte sammen efter at være brugt tre gange. Firmaet ville ikke erstatte den, da de påstod at jeg selv var skyld i det, hvilket jeg på ingen måder mener jeg er.

Generelt dårlig kommunikation. Emails blev stort set aldrig besvaret, og jeg måtte rykke for leveringen flere gange, efter varen var blevet bestilt.

Vil bestemt ikke anbefale dette firma!

Super service!

Stod og skulle bruge en klippemaskine ret akut til en hest, derfor skrev jeg til insektashop om de kunne levere hurtigt. Dagen efter jeg placerede ordren modtog jeg varen, hvilket var helt fantastisk!
Klipperen (en hesteklipper til ca. 1.300kr.), "pløjer" igennem ALT, og jeg mener virkelig alt. Har klippet en extrem tyk/ tæthåret shetlænder og klipperen fungerede upåklageligt. Havde dog problemer med nogle ekstra skær som jeg skulle skifte på et tidspunkt. Kunne ikke få dem til at passe så de blev sendt tilbage, hvorefter jeg modtog nogle der passede....Fin service :)

Kan KLART anbefale insektashop. De yder en utrolig god service, er hurtige til at svare på mails og hjælpe kunder med de spørgsmål man måtte have. SUPER! :)

Is Insektashop your company?

Visit Insektashop