Insign Company reviews

Insign Company reviews

7.0

Fint produkt, fin pris og fin service

Troede med de lave priser, at der måske var tale om kopimøbler, vi tog chancen og vores Wegner stole er bestemt alle pengene værd!

Fint behandling

Varen kom dagen efter den var afsendt.

Ingen information!

Jeg har to gange bestilt en lampe. Begge gange har jeg fået en ordrebekræftelse. Første gang i starten af december. Et par dage efter fik jeg så en besked om at lampen først kunne leveres efter jul. Så bestilte jeg en ny i slutningen af januar. Denne gang hører jeg ingenting. Så rykker jeg virksomheden, og får derefter en mail hvor der står at de vil undersøge sagen. Nu er lampen fjernet fra deres hjemmeside og jeg har ikke hørt noget. Virkelig dårlig service fra Insign-Company.dk

Is Insign Company your company?

Visit Insign Company