Interflora reviews

Interflora reviews

8.0

Jeg slettede min indkøbskurv, men fik alligevel lov til at betale for en vare jeg først havde slettet

Jeg lavede først en buket, som med levering blev for dyr, derfor slettede jeg min indkøbskurv og lavede en ny buket. Efter at have betalt får jeg en kvittering for begge buketter, selvom jeg havde slettet den første buket. Man bliver ikke advaret/ eller underrettet om hvad man har i sin indkøbskurv inden man trykker godkend for betaling. Jeg handler en del på nettet og aldrig har jeg oplevet end værre amatør nethandel. Istedet for at komme af med 250 kroner, kom jeg så af med 250 + 395.

Manglende levering??

Jeg er meget skuffet over, at den bestilling, jeg lavede i går endnu ikke er leveret her kl.18.20 på leveringsdagen. Det er meget at betale 495 kr. for en sød fødselsdagsoverraskelse på dagen, som aldrig bliver til noget.

Meget Skuftet

jeg ligger syg og min mor bestilte en blomst og chokolade til mig
der er ingen blomster i den jeg har fået oc flere spud er røgen,
så nu har vi bestilt en ny håber det bliver godt

Hej Tøfting

Du bedes venligst sende dit ordrenummer på den omtalte leverance til trustpilot@interflora.dk. Vi vil herefter undersøge sagen og vende tilbage.

god service, lidt langsommelig

god service, lidt langsommelig

Hej Eva-Marie Borup

Tak for din anmeldelse og de 4 stjerner - vi bestræber os på at blive bedre og vil derfor gerne have uddybet om "lidt langsommelig" er levering, svartiden på internettet eller andet? Skriv venligst til trustpilot@interflora.dk

Altid fint

Altid iorden

Hej Den lille salon

Tak for de 5 stjerner.

Interflora

Send en blomst til en du kender, send den før det hele ender!

Jeg har endnu ikke været til begravelsen og har jo derfor ikke set kransen som jeg har bestilt, så jeg kan ikke sige endnu om leveringen har været tilfredsstillende, Jeg ville gerne hvis jeg kunne genkende den når jeg er til begravelsen,

Hej Lise

Tak fordi du gav dig tid til at anmelde os og du har så evigt ret, send en blomst til en du kender, send den før det hele ender.

Fint, dog....

Fin service, dejligt med billeder og buketforslag. Grunden for at Interflora IKKE får 5 stjerner, er fordi de tager 80 kr. for at bringe blomster ud.

Hej Tine

Tak for dine 4 stjerner - umiddelbart kan levering på 79 kr. virke af meget, vi har dog besluttet at lægge samme tillæg på alle leverancer uanset om der skal køres 1 km eller 100 km for at levere buketterne. Da kvaliteten skal holdes leveres i bil, hvilket øger prisen for leverancen. Det glæder os at du er tilfreds med service, billeder og udbud af buketter.

Super god betjening

Super god betjening og altid gode tilbagemeldinger fra modtager. Bare det dog ikke var så dyrt ville jeg bruge det mere.

Hej Helle

Tak for din anmeldelse - vi er glade for at give dig super betjening og vi glæder os til at se dig igen på vores site.

nemt og enkelt

Jeg har købt en bårebuket. bestillingen gik glat igennem. Der var et stort og flot udvalg.

Hej Merete

Tak for dine 5 stjerner, det glæder os at du er tilfreds med udvalget og bestillingen forløb som forventet.

Fik aldrig blomsterne.!

Interflora lyver.!
Fik aldrig blomsterne leveret fup firma.!
Ville aldrig bruge interflora mere.

Hej Max

Vi undersøger lige nu din leverance og vender tilbage så hurtigt som muligt.

Sikker ekspedition og levering

Her får du sikker levering og af din bestilling. Måske lidt høje priser, men det er vist fælles for blomsterkæderne - og kvaliteten er i orden hver gang både i DK og i udlandet

Hej Egon

Tak for din anmeldelse, vi er glade for at du finder kvaliteten i orden både i DK og udlandet.

Tillidsvækkende

Ville gerne have sendt vagtelchokoladeæg i anledning af påsken, men ellers perfekt udbud

Hej Ulla

Vi er glade for, at du gav dig tid til at anmelde Interflora og er tilfreds med udbudet.

Interflora

Påskebuket sendt til gode venner.

Jeg har hørt fra modtageren af min buket. De havde aldrig fået så flot en buket.

Så jeg er meget tilfreds. 5 stjerner.

Hej Bente

Tak for de 5 stjerner. Vi er glade for at vi har levet op til forventningerne.

Interflora

Utrolig flotte buketter hver gang

Jeg går til Banko og vi får månedens buket leveret fra Lottes blomster. Jeg var heldig at vinde den sidste gang, 30 flotte tulipaner, hvor har jeg nydt den, da jeg er handicappet kommer jer ikke så tit ud, så det var en fornøjelse at se på den hver dag. Jeg har og sendt blomster til andre fra Lottes Blomster og de har været lykkelige over hvor flotte blomsterne har været. så tak til Lottes Blomster.

Hej Winnie

Vi takker for din anmeldelse og sender roserne til Lottes Blomster videre.

Friske

holder længe selv på et plejehjem

Hej Ingelise

Vi er glade for du brugte tid på at anmelde din leverance.

Fantastisk service

jeg har kun gode oplevelser med Interflora, jeg fik købt et kort, og skrev en personlig hilsen, men jeg måtte have gjort noget galt, der var ingen tekst. Jeg lavede denne bestilling og kort om natten, og næste dag kom en email, der fortalte mig at teksten ikke var med på kortet, men hvis jeg ville besvare den email med min tekst, ville interflora sørge for at teksten kom på kortet som det var meningen jeg selv ville have gjort.
Det kalder jeg en fantastisk oplevelse og service:)
Jeg kan kun takke interflora for dette!

Hej Pia

Det glæder os at du reagede på vores ordrebekræftigelse, så kortet blev rettet. Tak fordi du gav dig tid til, at give os feed-back på leverancen her på Trustpilot.

Interflora

Super go service og flotte vare

takker for jeres hurtighed venlighed og flotte vare

Hej Jonna

Tak for dit positive feed-back.

Nemt!

Nemt og overskuelig hjemmeside hos Interflora. Jeg handler gerne hos dem igen.

Reply from Interflora

Tak for den positive anmeldelse.

:( skuffende buket

Bestilte en buket i gule nuancer i anledning af påske. Fik istedet en utrolig grim klump røde blomster med en bunke grene på toppen. Øv !!! Er vildt skuffet.

Hej Stine

Da de blomster du havde bestilt i din buket ikke levede op til vores standard, forsøgte butikken at kontakte dig inden leveringen - uden held. Derfor blev der leveret en anden smuk buket, som modtager var glad for og butikken har tilbudt kompensation, som du desværre ikke ønsker.

For at holde den høje standard, har butikken gjort hvad de kunne og vi håber at se dig igen på interflora.dk

Fantastisk

Det var nogle fine valgmuligheder der var af dekotioner

Hej Mette

Tak fordi du er tilfreds med valgmulighederne på vores site.

Interflora Details

Interflora-Danmark er en forening. Medlemmerne i Interflora-Danmark er ca. 500 af de bedste blomsterhandlere fordelt rundt i hele Danmark. Over 50.000 blomsterbutikker i ca. 175 lande står klar til at bringe din blomsterhilsen ud. Vi leverer ca. 32 mill. blomsterhilsner ud hvert år. Sagt med andre ord, hvert sekund året rundt leverer vi en blomsterhilsen et eller andet sted i verden. Interflora er verdens største og verdens ældste blomsterorganisation grundlagt i 1925. Vi er markedsledere og arbejder altid ud fra nøgleordene kvalitet, kreativitet og stabilitet. Vi stiller store krav til vor medlemsbutikker, krav som sikrer at vor kunder altid kan være sikre på den bedst mulige service.

Visit Interflora

Write to: jo@interflora.dk