Interflora reviews

Interflora reviews

8.0

nemt at bestille men umulig at komme i kontakt med(pr. telefon)

Jeg synes det er nemt og overskudeligt at bestille blomster på hjemmesiden, men så vil jeg have lave noget om i teksten på kortet og prøvede at kontakte interflora på 43434747, men hver gang blev der sagt "det er Interflora vent et øjeblik", men Interflora lagde bare røret på??. Det var mega træls. Håber I kan opdatere jeres personlig service, ellers kan man lige så godt lade være med at skrive et telefonnr, hvis det bare en snyde nr.

Hej Jette

Vi beklager du har haft problemer med at komme igennem til os pr. telefon, det er det korrekte nummer og du skulle gerne nå vores omstilling, som kan sende dig videre til kundeservice.

Super smuk buket.

Jeg ville sende en lille opmuntringsbuket til et familiemedlem, som lige havde mistet sit job. Jeg fandt en lille og sød buket i hendes yndlingsfarver på webshoppen. Det gik nemt og hurtigt med bestilling og betalingen. Da mit familiemedlem modtog buketten, sendte hun en tak og et billede af buketten til mig. Hold da helt op, hvor var det en smuk buket - og meget meget større end på billedet på webshoppen. Jeg er godt nok imponeret. Det var min første bestilling hos Interflora.dk, men absolut ikke den sidste.

Hej Ellen

Tak for din positive tilbagemelding.

Interflora

Levering samme dag kan ikke lade sig gøre.

Jeg synes det er for dårligt at man ikke kan bestille en levering til samme dag i en provinsby, når man - som der står i jeres leveringsbetingelser - bestiller inden klokken 12. I lever simpelthen ikke op til hvad I lover!

Hej JB

Vi vil være glade hvis du har mulighed for at sende os dit ordrenummer på interflora@interflora.dk og henvise til denne reklamation, da vi ikke umiddelbart kan finde din bestilling.

Ved levering i de fleste større byer er det muligt at afgive bestilling også efter kl. 12.00 til levering samme dag. Ved levering til landområder og mindre byer, kan der være tilfælde, hvor vi skal have din bestilling før kl. 12.00, for at kunne levere samme dag. Om lørdagen skal vi som hovedregel have din bestilling inden kl. 10. Forsøger du at afgive en bestilling, som ikke kan leveres inden for de nævnte frister, er det ikke muligt at afslutte bestillingen, og du vil blive bedt om at vælge en senere leveringsdato.

På forhånd mange tak.

Interflora

Let at gå til og hurtigt at bestille

Webshoppen er let at gå til og gode alternativer uden at det bliver rodet.

Hej Lars

Vi sætter pris på din anmeldelse og er glade for at du finder vores webshop let at gå til.

BRUG DENNE MULIGHED!

Jeg er utrolig glad for denne mulighed for at give mulighed for at udtrykke sin taknemmelighed. Helga

Hej Helga

Dejligt at vi kunne hjælpe dig og tak for tilbagemeldingen.

Enkelt og greit

Godt fungerende nettside med gode valgmuligheter både med blomstenes fargesammensetning ekstra gaver og fint fungerende korthilsen

Hej Erik

Det glæder os at du er tilfreds med sitet.

Ingen ben i næsen

Har bestilt blomster i løbet af 3 minutter.. Alt inklusiv.. Se det er sgu effektivt..

Hej Frank

Tak for dine rosende ord.

Altid på pletten

Bruger altid interflora når der er en speciel person jeg gerne vil glæde, jeg synes blomsterne er yderst smukke og buketterne lever altid op til den pris man giver

Hej Marlene

Tak for din anbefaling, det glæder os at vi lever op til forventningerne.

Nemt og overskueligt

Det er bare nemt og det virker.

Hej Christian

Tak fordi du finder Interflora.dk nemt og overskuelig.

Dyrt at bruge.

Når men håbet det lykkes, trods problemer

Hej Sussie

Hvilke problemer har du haft, skriv gerne til trustpilot@interflora.dk

Alt ok altid

Jeg er tryg ved interflora. Disse buketter og "gufpakker" er der altid på den rigtige dag. Og det er altid pænt og iorden. Det er første gang jeg giver 5 stjerner til nogetsomhelst. Der er grund til det her

Hej Lene

Mange tak for dine 5 stjerner, det er dejligt at vi levede op til forventningerne og ser frem til at se dig igen på interflora.dk

Interflora

Supergod og let at betjene

Jeg har været meget godt tilfreds med at bestille hos Interflora!!
Ingen klagepunkter!!

Hej Solveig

Det er vi glade for at høre, tak for tilbagemeldingen.

Nemt og enkelt

Interflora klarer fint opgaven. Blomster og kort kommer hurtigt frem. Det virker bare :)

Hej Kusk

Det glæder os meget at det bare virker - tak for anmeldelsen.

nem og lige til

Dejlig mulighed når man bor så spredt og ønsker sende noget der varmer om hjertet

Hej Karen

Tak for anmeldelsen, vi er glade for at kunne varme hjerter på langdistancer.

siden virker ikke

bestilling gennem interflora skal du ikke gøre. Siden går i stå. Efter at have prøvet 5 gange virker siden stadig ikke.
Med en IT-kyndig ved siden af tog det lang tid og mange omveje for at komme igennem. Hvad gør andre?
Prøv et andet firma, der virker

Hej Marianne

Det er beklageligt at du har har haft problemer med siden. Vi får dagligt rigtig mange ordre igennem og vil gerne høre hvad problemet specifikt var. Skriv venligst til trustpilot@interflora.dk

Super fin service

Du får en fantastisk service hele vejen igennem, - og ikke en eneste bestilling er svigtet.

Hej Bodil

Det glæder os at du er tilfreds og vi takker fordi du gav dig tid til at anmelde os på Trustpilot.

nemt og hurtig

Det er bare og gå ind på interflora og følge vejledningen.
Nemmere kan det ikke gøres.
Og der er levering samme dag... Sikke en service 💜
Og en buket blomster gør alle glade

Hej Tina

Ja, en buket gør alle glade - tak for din anmeldelse.

Tog mig 30 mn at bestille en buket pga side var mega langsom

Jeg skulle bestille en enkelt buket, men side var sååå langsom. Virkede som om det var pga alle reklamer på siden.

Hej Helle

Vi er kede af hvis siden ikke har fungeret i dit område, vi har i dag modtaget mange andre bestillinger uden problemer. Håber det lykkedes for dig - ellers er du velkommen til at kontakte vores kundeservice i morgen tidlig.

Interflora

Altid super god betjening.

Hurtigt og effektivt og tidssparende.

Hej Birgit

Det glæder os at du er tilfreds.

Supernemm måde at sende blomster

Supernemm måde at sende blomster

Hej Per

Dejligt at høre, tak for anmeldelsen.

Interflora Details

Interflora-Danmark er en forening. Medlemmerne i Interflora-Danmark er ca. 500 af de bedste blomsterhandlere fordelt rundt i hele Danmark. Over 50.000 blomsterbutikker i ca. 175 lande står klar til at bringe din blomsterhilsen ud. Vi leverer ca. 32 mill. blomsterhilsner ud hvert år. Sagt med andre ord, hvert sekund året rundt leverer vi en blomsterhilsen et eller andet sted i verden. Interflora er verdens største og verdens ældste blomsterorganisation grundlagt i 1925. Vi er markedsledere og arbejder altid ud fra nøgleordene kvalitet, kreativitet og stabilitet. Vi stiller store krav til vor medlemsbutikker, krav som sikrer at vor kunder altid kan være sikre på den bedst mulige service.

Visit Interflora

Write to: jo@interflora.dk