Interflora reviews

Interflora reviews

8.1

Enkelt, let og hurtigt...

Virker bare ..!

Hej Ken

Tak for din anmeldelse, det glæder os meget.

Interflora

dAltid god service, nemt at andvende, skuffer ALDRIG

Er selv blomsterdekoratør, så kan fuldt ud anbefale Interflora, er daglig bruger af det, og det skuffer ALDRIG! :-)

Hej Mai

Tak fordi du gav dig tid til at anmelde os, det glæder os at vi aldrig skuffer dig!

Interflora

Bredt sortiment af lækre varer

Det er let at finde rundt og bestille. der er god info om varerne, specielt vinene hvor der er en infovideo på hver vin. Jeg er tilfreds med at bestille, prøvede denne gang at lave min egen kasse. Dette fungerede rigtig fint! Der mangler bare nogle lidt mindre ting at komme i kurven, karameller, små tebreve,...osv. til et par kr. Ellers er jeg meget tilfreds!

Hej Nikoline

Det glæder os, at du er tilfreds med specielt vinene og gavekassen. Vi overvejer, at der gerne må forefindes mindre ting at komme i kassen.

flot

En rigyig god behandling.

Hej Anegrethe

Tak for din fine anmeldelse.

L0rt!!!!!!

jeg vil gerne give jer 1 stjerne, jeg har modtaget et dejligt gavekort fra interflora, som jeg vil benytte til min syge mormor, og sende en stor bukket blomster, men så kan man da ikke få leveret blomster med et gavekort, ( whatt niggaaahhh ) er det ikke det hele firmaet handler om, at man skal kunne sende blomster fra alle forhandlere i landet og i skal gøre det nemt, intet nemt i det overhovedet, så koster det 70kr og sende en blomst, (what niggaaahhh) det koster 5 kr og få leveret i pizza i hele odense kommune, så koster det sku da ikke 70 kr og få leveret, en bukket blomster 250m .
synes simpelthen denne service ( interflora) er en skændsel håber snart nogen vil åbne noget mere normalt og pålideligt, men selvf. tjener de jo flere penge ved folk ikke bruger deres gavekort. ja der skal meget til at jeg bruger den side eller dem igen, så hellere lave en bukket fra haven ,

Hej Michael

Tak for din anmeldelse, vi beklager, at vi ikke kan leve op til forventningerne, da det er korrekt at gavekort til Interflora ikke kan bruges til betaling af blomsterforsendendelser via nettet, men til indløsning af varer direkte i butikkerne.

Leveringsomkostningerne på 70 kr. er fordelt ligeligt på alle leveringer, således at beløbet er ens uanset om vi skal køre 200 mtr. eller 100 km (som andre steder i landet) for at levere buketten. Da den skal leveres forsvarligt, for at leve op til Interflora's standard, er der altid en chauffør der skal køre med den i en bil og vi har derfor besluttet at omkostningerne til dette, skal deles ligeligt i hele landet.

Alletiders

Blomster Vin
Bare fordi. Mange tak

Hej Bent

Mange tak for dine 5 stjerners anmeldelse, det glæder os at du er tilfreds.

Interflora

Jeg plejer at være meget tilfreds

Jeg plejer at være meget tilfreds, men er noget undrende over at i tager 130 kr for 2 bårebuketter som jeg har bestilt til Lynæs kirke den 18.11.09 kl 11
Jeg kan se når jeg læser Jeres bestemmelser står der tydeligt at der kun skal betales for en gang altså 65. kr så jeg regner med at det vil blive ført tilbage til min konto.
Ellers er jeg meget glad for ordningen og bruger den flittig.
med venlig hilsen Helle Hyldmar

Hej Helle

Vi går ud fra at det er leveringsomkostningerne der er tale om? Det er korrekt, at der kun skal betale for en levering, når der leveres til samme adresse. Reklamationen vil normalt falde for forældelsesfristen, men i dette tilfælde har vi tilbageført dine 65 kr.

Fint arbejde

Fik bestilt, skrevet kort og leveret og det er bare nemt.
Jeg vil benytte mig af jeres services igen og igen fremover

Hej Torben

Tak for din fine anmeldelse, den er vi glade for.

Lad være med at bruge Jonas Jensen blomsterdesign

Jeg havde bestilt en buket blomster samt chokolade og et personligt kort til min chef. Jeg havde valgt at benytte Jonas Jensen blomsterdesign i Aalborg. Det var en fredag og fredag eftermiddag var der ikke kommet nogen blomster. Jeg forsøgte at ringe til butikken næsten uafbrudt i en time uden at have held med at komme igennem. Så sendte jeg en mail direkte til butikken. Jeg ville jo gerne vide om der havde været et bud ude med blomsterne, eller hvor det var gået galt henne.
Hørte ingenting. Ringede igen lørdag men der var butikken lukket grundet kursus. Mandag morgen ringede jeg til interfloras kundeservice. De ville kontakte butikken for at høre hvad der var sket. Kl. 12.30 ringede jeg selv tilbage til interflora. Her havde de også kæmpet med at få kontakt til butikken. Og havde fundet ud af at blomsterne var forsøgt leveret på et tidspunkt hvor min chef var gået hjem. De var taget med retur til butikken, hvilket også er helt fint. MEN hvordan skulle jeg eller modtager vide dette? Der var overhovedet ikke blevet givet besked til nogen af os.
Det er under al kritik at en af interfloras butikker ikke følger Interfloras retningslinjer og på den måde ødelægger overraskelsen og en god timing som den pakke ellers havde været tænkt som.
Min kritik går således på butikken Jonas Jensen blomsterdesign. Man kan ikke få fat på butikken hverken via mail eller telefonisk og man får ikke besked når ens blomster er taget med retur.
Interfloras kundeservice har gjort hvad de kunne og opgraderede også chokoladen som plaster på såret. Og det er den eneste grund til 2 stjerner. Ville give Jonas Jensen blomsterdesign 1 stjerne. Hvis man har så travlt som butikken eftersigende har, skal man påtænke om det nu er en god ide at man hører under interflora. Benytter i hvert fald aldrig den butik som leverandør af blomster i Aalborgområdet igen.

Hej Pernille

Vi beklager at leveringen ikke har levet op til forventningerne og har kontakt til butikken, som beklager meget, at du ikke blev kontaktet. Vi er glade for at opgraderingen af chokoladen gjorde lykke.

4 stjerner

nemt og hurtig system, det fungere indtil videre perfekt :-)

Hej Trine

Tak for din positive tilbagemelding.

Interflora

hvor svært kan det være?

igen har jeg benyttet mig af Interflore, og jeg er sikker på, at min buket og vin nok skal nå frem til modtageren. Ved sidste bestilling, hor jeg fik skrevet fejl i modtagernes efternavn, fandt Interflore alligevel frem til den rigtige modtager...

Hej Lotus

Tak for din anmeldelse, det glæder os at vi lever op til dine forventninger og glæder os til at se dig igen, som kunde hos os en anden gang.

Glemte noget...

Rigtig fin buket,glemte dog noget chokolade,som blev leveret efterfølgende uden det mindste problem.
Så alt i alt rigtig fin,og med en god service fra butikken.

Hej Flemming

Det glæder os at din chokolade blev leveret efterfølgende og buketten gjorde lykke. Tak for din anmeldelse.

Ikke specielt imponeret

Jeg havde bestilt "Lav buket i lyse nuancer med 135 gr. chokolade til 335 med transport til en rigtig god veninde, som havde fået verdens dårligste nyhed. Så jeg syntes at hun skulle overrasket med nogle blomster og lidt chokolade. Det viser sig så, at de har glemt chokoladen - godt nok dårlig stil! Nu ville jeg overraske min veninde, som har fået den dårligste nyhed, og så mangler der noget vigtigt!
Mit ordre nummer var: 5117309

Hej Cathrine

Vi beklager meget, at vi ikke fik leveret chokoladen med til din veninde og forstår at du har valgt at få krediteret beløbet i stedet for at få fremsendt en ny æske chokolade. Krediteringen er foretaget af vores kundeservice og beløbet overført til din konto.

skuffet :-(

Til idag bestilte jeg en buket med rosa/cremet nuancer til min mor...i sted for det fik hun en alm buket tulipaner :-(

Hej Emina

Vi beklager hvis der er sket en leveringsfejl - vi du sende ordrenr eller leveringsadresse til interflora@interflora.dk, samt henvise til denne anmeldelse på Trustpilot, så finder vi en løsning.

levering til udland

god service, men jeg står til at have valgt nej til at stille buket hos nabo samt et andet nej.

jeg fik slet ikke de valg så et eller andet fungerer ikke.

ved anden lejlighed har jeg sendt blomster i dk som ikke kom frem til et jubilærum ! en leveringskvitering ville være trygt!tak
venligst søren dybmose

Hej Søren

Vi beklager du ikke er tilfreds med leveringen, når du bestiller får du en ordrebekræftelse hvorpå det fremgår hvilke tilvalg/fravalg omkring leveringen du har valgt. Dette er for at undgå misforståelser omkring leveringen. Desværre fremsender vi ikke leveringskvitteringer, men vil tage det op til vurdering. Tak for din anmeldelse.

flere butiks-valgmuligheder

Jeg har just sendt blomster til min søster, men jeg er bekymret fordi den butik der poppede op tidligere har leveret ikke helt friske blomster - jeg synes derfor det ville være dejligt at kunn vælge en anden butik.

venligst Rikke Gadensgaard
rikke.gadensgaard@gmail.com

Hej Rikke
Tak fordi du gav dig tid til at skrive en anmeldelse. Nu fremgår det ikke, hvor i landet du skal sende blomster til, men er det et område hvor der er flere Interflora butikker får du mulighed for selv at vælge butik. Er der kun en butik i et område der skal levere, har vi ikke mulighed for at give flere valgmuligheder.

Godt og nemt

Fin nem hjemmeseide. Dejligt med en masse tilvalg og nogle flotte buketter.

Hej Camilla
Tak for din tilbagemelding, det er vi rigtig glade for.
Interflora

Skuffelse blev vendt til glæde

Bestilte en buket røde roser til min kone for at give hende en god overraskelse, men da buketten blev levereret var det orange roser, samt færre end på billedet på hjemmesiden. Min kone blev glad, men jeg var skuffet og sur på Interflora, da jeg forventede de var røde.
Kontaktede Interflora i dag og efter de havde snakket med butikken fik jeg tilbudt at få en ny buket. Så min kone fik 11 langstilket flotte roser som hun blev endnu gladere for. Selv naboen ringede og mente jeg satte ham i et dårligt lys, når min kone fik blomster 2 dage i træk.

Så tak til interflora for at erkende en fejl og vende det til en positiv oplevelse.

Hej Morten

Tak for din positive tilbagemelding. Det var dejligt I fandt en tilfredsstillende løsning.

Interflora

Rigtig nem, overskuelig og billig.

Jeg har købt en værtindebuket og det gik bare rigtig nemt.

Reply from Interflora

Mange tak fordi du gav dig tid til at anmelde os på Trustpilot, vi er glade, for at du synes det var nemt at bruge os.

Ydmygende... omg

På nettet bestiller jeg jv fotoet en valentins rød rose, pakket ind i grønt blad som skål for den smukke rose, flot omgivet af mange lange græsstrå formet som et hjert.
Pris 125 kr + 70 kr i Trige, Århus.
HVAD LEVERES (FOTO HAVES):
Een kort stilket rose hvor der kluntet er bundet 3 stk tynde grønne græsstrå der er forsøgt formet som et hjerte ---- thats it, og selv et barn på 5 år kunne lave det bedre. At der ikke er brugt materialer for over 15 -20 kr er een ting, men at der heller ikke bruges tid til at forme detaljer man kan være bekendt at udbringe, er absolut det værste.
Det her er total til grin.
Interflora netbestilling skeer aldrig igen. Utroligt at nogen vil være bekendt at udlevere sådan noget makværk

Hej Kim

Vi beklager at leverancen ikke levede op til det forventede og skal bede dig kontakte butikken og vise dem billedet, så er vi sikker på I finder en løsning.

Interflora Details

Interflora-Danmark er en forening. Medlemmerne i Interflora-Danmark er ca. 500 af de bedste blomsterhandlere fordelt rundt i hele Danmark. Over 50.000 blomsterbutikker i ca. 175 lande står klar til at bringe din blomsterhilsen ud. Vi leverer ca. 32 mill. blomsterhilsner ud hvert år. Sagt med andre ord, hvert sekund året rundt leverer vi en blomsterhilsen et eller andet sted i verden. Interflora er verdens største og verdens ældste blomsterorganisation grundlagt i 1925. Vi er markedsledere og arbejder altid ud fra nøgleordene kvalitet, kreativitet og stabilitet. Vi stiller store krav til vor medlemsbutikker, krav som sikrer at vor kunder altid kan være sikre på den bedst mulige service.

Visit Interflora

Write to: jo@interflora.dk