Interpresent reviews

Interpresent reviews

9.0

Har snydt mig for penge

Jeg bestilte en vare som skulle leveres som gave. Vi valgte dog at sende varen retur da vi fortrød købet.
Da InterPresent har fået varen retur skriver de nu til mig at jeg skal betale for at få den sendt igen - Men dette ønsker jeg jo ikke, da der jo er tale om en returvare! - Så langt så godt...

Nu begynder de så at forlange at jeg dækker både porto ud og tilbage, på trods af at loven tydeligt siger at jeg kun skal dække returfragten.

Jeg skriver og gør dem opmærksom på loven og henstiller til at de selvfølgelig overholder denne. Dette svarer de aldrig tilbage på og jeg har aldrig set en krone fra dem.

Det er ikke noget stort beløb, så hvorfor de vælger at bryde loven er mig ubegribeligt.

Jeg ville ikke være tryg ved at handle hos en virksomhed der så åbenlyst bryder lovgivningen.

Hej Ronni
Jeg ved ikke hvad der kan være sket, men jeg tager den lige med kontoret efter påske. De er desværre gået på ferie for nu. Der må være sket en fejl og den retter vi selvfølgelig. Vi snyder selvfølgelig ikke nogen og følger også lovgivningen. Interpresent har eksisteret siden 2001 og ser det som vores fornemste opgave at have tilfredse kunder. Mvh. Lasse Skov

Perfekt!

Har handlet med dem to gange - leveret til tiden og SUPER flotte gavekurve og gaver! Den sidste gang jeg bestilte, fravalgte jeg to prudukter i kurven og fik dem erstattet af andre vare, jeg hellere ville have i. Kommer helt sikkert til at købe mere igennem dem!
Tak for en god handel herfra!

Der handler jeg ikke igen

Varen var der ikke noget i vejen med, men jeg synes- at det er ualmindeligt frækt, at trække beløbet på min konto- den dag jeg bestilte (Ca 14 dage før den skulle bringes ud).
Skrev- oven i købet -en mail til dem, som jeg aldrig fik svar på.
Ydermere væltede det ind -med flere tilbud ( Reklamer) Så kunne de godt finde mailadressen.
Det er noget svineri.
Nej. Der kommer ikke flere ordre fra mig :-(
P.S.

Kan se, at de heller ikke gør sig den "ulejlighed"- at svare kunderne her. Det er simpelthen for dårligt.

Hej KB
Jeg ved ikke hvad der er gået galt. Normalt hæver vi ikke før gaverne er pakket og sendt. Juletravlheden gør desværre at "nisserne" laver numre:-)
Jeg kan ikke se hvilken ordrer der er tale om, så hvis du lige mailer ordrer nummeret til lasse@interpresent.dk så finder jeg lige ud af sagens sammenhæng.
Gaver med broderi og enkelte specialprodukter skal betales forud, så hvis det ikke er sådan en gave du har bestilt har vi lavet en fejl, den retter vi selvfølgelig. Mvh. Lasse

Tilfreds

Jeg er meget tilfreds med både udbuddet samt leveringen.

Sikke skattekister og trækufferter!

Det var min debut med Interpresent, men jeg vil klart handle der igen.
Ved første øjekast var jeg ikke imponeret - syntes det var dyr fragt og var lidt utryg ved leveringsbetingelserne (at man selv skal betale fragt igen, hvis varen ikke dukker op).
Men en gavekurv til en familie - udformet som en skattekiste - sikke et hit! Den vakte stor glæde, og det kommer jeg til at bestille igen.

Virkelig lækkert

Det er dejlig let og lige til, og bedst af alt er priserne overkommelige, og gaverne går rent ind!!

hurtigt og nemt

priserne er i den høje ende, men til gengæld fungerer resten bare, som det skal

PERFEKT

TIL TIDEN OG MEGET FINE VARER OG HJEMMESIDE

Kanon alt virkede her til Mors dag og levering som lovet. Kanonbutik. :o)

Kanon alt virkede her til Mors dag og levering som lovet. Kanonbutik. :o)
modtagerne blev virkeligt overraskede og glade.

Super butik

Som altid så er det nemt at finde den gave man skal bruge, det er nemt at betale og pakkerne kommer altid til det lovede tidspunkt. Drøngod butik :)

Altid en fornøjelse

Jeg har efterhånden benyttet mig af Interpresent rigtigt mange gange og jeg synes hver gang at service, levering og ikke mindst indhold svarer fuldstændigt overens med forventningerne! De fortjener helt sikkert alle deres 5 stjerner! Jeg vil helt sikkert også benytte dem i fremtiden, når jeg skal købe gave til nogen som jeg ikke er helt sikker på hvad de ønsker sig - en flot kiste er altid et hit og vækker stor beundring på ethvert gavebord:-)

Det er ikke ok at gaven ikke modtages til den aftalte tid......

Der bliver hurtigt hævet penge på kontoen, men gaven er altså endnu ikke kommet frem til modtageren. Det er ikke i orden, når man markedsfører sig som en gave-virksomhed! Jeg finder andre steder at købe mine gaver næste gang, og vil så håbe at andre kan gøre det bedre!

Hej Gitte
Har du problemer så kontakt lige os/mig på lasse@interpresent.dk
Vi laver også fejl, men bestræber os altid på at få rettet tingene.
Vi er desværre ikke i stand til at styre Postdanmark mht. levering til tiden. Vi ville ellers gerne. Posten gør det egentligt ret fint men de laver desværre også fejl.
Mvh. Lasse

Som altid meget perfekt !!!

Tingene man bestiller er i orden og ikke mindst kommer til den lovede tid, hvilket mange internetbutikker kunne lære af.

perfekt!

produkt er som forventet,, måske endda bedre, jeg er fuld ud tilfreds med interpresent.dk

Levering til tiden og produkter i orden

Levering til tiden og produkter i orden. Helt sikkert et firma jeg ville bruge igen.

Hurtig og sikker levering

Pakken man modtager ligner det billede man ser inde på hjemmesiden. Efter man har bestilt modtager man en bekræftelse på email, hvilket er en rar bekræftigelse at få.

Jeg vil gerne benytte hjemmesiden igen.

SIKKERT

Godt og stærkt indpakket, Fine varer - fuldt tilfredshed herfra.

Ikke sidste gange jeg bestiller noget

Altid høj kvalitet og sikker levering til tiden

Jeg har brugt Interpresent flere gange og hver gang været fuldt tilfreds med både produkter og service. Chokolade og andre delikatesser er friske, og det er rart at kunne angive en leveringsdato og være sikker på, at pakken bliver leveret den ønskede dag og i forsvarlig indpakning. Jeg kan kun anbefale Interpresent!

Perfekt !

Hurtig og nemt ! Flot og sikker indpakning. God service.

Jeg bestilte en påskeforsendelse til en kammerat. Pakken nåede frem som lovet, og både pakke og indhold levede fuldt ud op til forventningerne.

Interpresent I/S Details

Over 1000 firmagaver at vælge mellem. Mange gode gaveideer, som både kan bruges til firmajulegaver, personalegaver, julegaver og til jubilæum.

Visit Interpresent

Call us on: 70200261