Intersport reviews

Intersport reviews

3.3

Dåååårlig kundeservice

Den 27. december 2013 købte jeg et par Reebok sko i Intersport, Rosengårdcentret til min datter på ni år, som hun blev rigtig glad for. Desværre er hælen på den ene sko allerede nu 2,5 måned efter ødelagt(hælen har løsnet sig fra skoen) i og den anden hæl undervejs til det samme. Overbevist om at skoene ville blive byttet, repareret eller lignende reklamerede jeg derfor over dette gd. i butikken, men blev afvist med beskeden om at dette skyldtes slid!!?? Personalet ville ikke engang sende dem ind. Vi har aldrig oplevet noget tilsvarende med andre skomærker hverken service- eller kvalitetsmæssigt og vil da gerne vide, dels om dette er den service man kan forvente i Intersport og ligeledes, om det er graden af kvalitet, man kan forvente på Reebok sko? I så fald skal vi da gøre hvad vi kan for at fraråde andre at handle samme sted eller at handle Reebok!

Helsingør afdelingen gør det godt!

Min mindste søn havde købt en fodbold, til sin storebror og glæden var enorm hos begge.
Desværre mister bolden luft henover natten og jeg smutter forbi Helsingør Centeret med den bløde bold.
De kunne sagtens huske den lille fyr, som var nede og købe den dagen før og de vil bytte den på stedet. Men de har desværre ikke flere af den type hjemme.
Så tænker jeg med det samme "Åh nej, nu skal knægten vente på at de får en ny hjem..."
Nix, ekspedienten tager en dyrere bold og siger "Så er der også lidt gave fra Intersport i æsken."
Den store kunne ikke tror sine egne øjne. ;-)
Spitzeklasse!
Kan sgu kun anbefale den butik og har også gjort det. :-)

Ufatteligt dårlig kundeservice

Det er da sidste gang jeg sætter mine ben i Intersports forretninger. havde 2 gavekort hertil på 150.- og 300.- jeg havde faktisk glemt begge gavekort men fandt dem lige en uge før de udløb. jeg ringede ud til dem i forretningen i Fields og sagde jeg ikke kunne nå det inden udløb men kunne komme ud dagen efter. det var ikke noget problem ifølge den ekspedient jeg snakkede med. det skal siges de udløb på en fredag og jeg kom lørdag formiddag. men i forretningen ville de ikke tage imod kortet de det var udløbet dagen før. fortalte at jeg havde snakket med en i forretningen som havde sagt ok for det. Men svaret var det kan alle jo komme og sige. så måtte gå derfra igen. har eller altid været glad for at handle hos jer med det sluttede her..

Leveringstid ikke overholdt

wow skulle vist have læst TrustPilot før jeg bestilte fra
deres webshop...

Nu ventet 1 uge. Hurra for 1-3 dages levering...

Service og vejledning ikke en ting der eksistere i denne kæde (sælgers vejlednings pligt bestemt ikke overholdt)

Min kæreste og mig fik i julegave soveposer.
Som familien havde købt til os, de havde søgt vejledning omkring dem hos sælgeren i intersport sønderborg.
Da det var meget vigtigt for os at få nogle soveposer der kunne klare koldere temperature, da det er en ren nødvendighed. vi fik at vide af familien at sælgeren have sagt at soveposerne kunne klare ned til -10 grader, hvilket var en nødvendighed.
Da der intet stod på sove poserne slog jeg dem op på nettet, og til min store overraskelse viste det sig at sælgeren havde solgt dem soveposer der er anvendelige til indendørs eller sommer brug (Häglöfs eurolite) + 12 grader
Da familien havde stolet på vejledningen var kvitteringen ikke at finde mere, så vi ville bytte sove poserne om til nogle andre,
og da vi bor i odense blev det gjort inde i odense by, der heller ikke havde andre soveposer, og ikke gad bestille nogen til os eller hjælpe.
så vi fik et tilgodehavene til butikken.
Efter chokket over ingen service besluttede vi at tage ind og snakke med butikken igen og høre om der ikke kunne skaffes nogen soveposer hjem, da der på nettet lige nu er mange gode tilbud på soveposer, svaret var at der kunne ikke bestilles hjem, men vi kunne da prøve butikken i rosengårdscentret eller coleseum.
Der var svaret nøjagtigt det samme ingen hjælp at hente, gad ikke engang overveje at bestille noget hjem.
Elendig service når man har penge tilgode man let kunne have brugt hos et anden virksomhed der kunne have skaffet varen.
Specielt når virksomheden selv har villedt, kunne man da i det mindste tilbyde pengene tilbage i kontanter når man ikke kan skaffe varen. Eller GIDER HJÆLPE.
Kan forhelvede ikke vente på en sovepose indtil mars, når den skal bruges om en uge!
Er færdig med at handle hos dem, og kan kun råde andre til det, mere uprofessionel virksomhed skal man lede længe efter, og må være et generelt problem da vi har været i over 4 butikker

Håber anmeldelsen kan redde andre for at miste deres penge hos dem

Tania

dårlig service

kommer i Intersport Hillerød og skulle bytte en T-shirt min søn har fået, i julegave, den unge ekspedient kigger på trøjen og rækker armene ud, og fortæller at vi skal kigge her, under børnetøj, men der er intet der passer, hvorefter vi får besked på at kigge i voksen afd. derover, og ekspedienten går igen, nu skal man kigge på tøj til en 13 årig i voksen afd. efter 30 min. for vi besked på at komme med bonen så sønnen kan få pengene tilbage, indtil den 24 januar og da jeg nu har skaffet bonen (3jan) besøger vi igen Intersport og modtager beskeden at det var kun til 31 dec. man kunne få pengene tilbage og det blev der ikke fortalt da vi kom derned første og anden gang.

så nu står sønnen med et ubrugeligt tilgodebevis for med den dårlige service kommer vi ikke der mere.

Returret = tilgodebevis

Jeg havde fået en julegave, som Intersport i Aalborg, kun ville bytte mod tilgodehavende på trods af, at jeg havde bonnen med. Det forventer man bare ikke af en ordentlig butik i Danmark. Jeg kommer ikke til at handle der igen.

sjusk

Købte en trøje til 400 kr, på jeres hjemmeside.
Da den kom var den for det første grøn, og på billedet var den grå.(man kunne desuden heller ikke vælge andre farver) ..
Udover det havde i ikke taget alarmen af. Så vedkomne jeg har givet den til, skal bruge tid på at tage ud til jeres butik og få alarmen af. IKKE I ORDEN!

Intersport Lillegade 2 Grenå

Har lige fået den mest uforskammet behandling i INTERSPORT Lillegade 2 8500 Grenå.
Var nede og købe et par sko til min søn (min datter var med) og spurgte hvis han ikke kunne passe dem om jeg så kunne få PENGENE tilbage og ja det det kunne jeg, da men NEJ har lige været der nede for han kunne ikke passe dem og kunne IKKE få mine penge tilbage, fik tværdigmod at vide at jeg var en utroværdig kunde???? Min datter hørte på at jeg kunne få dem tilbage. Blev betjent af Marianne Nielsen. Har aldrig oplevet så DÅRLIG behandling i en butik før de burde skamme sig men det gjorde de ikke nej de grinte FØJ.

reklamationsret, ikke her

Købte en H2O jakke til 1800 kr hos Intersport for 20 måneder siden.
Jakken er brugt omkring 50 gange, men ny er lynlåsen gået i stykker, det er ikke bare et sted den er ødelagt men et godt stykke.
Man kan se det er den lim og syning som holder lynlåsen, som går op.
Intersport ønsker ikke at modtage min reklamation, da de siger det er slitage.
Men umiddelbart vil jeg da mene at en lynlås gerne skulle holde mere end 20 måneder.
om ikke andet har man vel reklamationsret i 24 måneder, og de kunne i det mindste sende den ind til H2O.
Pis butik.

Dårlig service !

Køber nogle sko i deres Fields afdeling til min datter hvor de har 30% den dag på alle sko... Kommer hjem og de er lige et hak for lille så vi kører til deres afdeling i Roskilde for at få dem byttet til et nummer større, men får at vide vi skal betale 30% ekstra for at få samme sko i et nummer større fordi vi har købt dem i en anden afdeling.

Til trods for at de reklamerer med flg. på deres hjemmeside:
"Du kan bytte din vare over hele landet inden for 30 dage.
Pengene udbetales mod forevisning af bon, indenfor 8 dage."

...så synes jeg virkelig det er dårlig service fra jeres side af!

Helt i orden

Fandt siden jeg ledte efter nye klipklapper. Fandt som bonus en masse fint hummel børnetøj. Fin side - hurtig levering - har handlet der 3 gange nu og samme fine standard alle gange :-)

Dårlig dårlig webshop service.

Jeg var inde på web shoppen den 3 juni 2013 for at købe et par løbesko - jeg får straks ordre bekriftigelse mail og besked om at jeg vil modtage "Tracking nummer" så snart pakken er af sendt. (Og beløbet reseveres på min konto!!) Dagen efter da jeg stadig ikke har modtaget mail med tracking nummeret, ringer jeg til kunde service og får så først her at vide at det slet ikke er sikkert at de har varen. Damen ville ringe når hun vidste om de havde varen. I DAG (den 7 juni - 5 dage senere) får jeg så en mail om at de desværre ikke kan levere varen og min order bliver slettet!
Det er bare slet slet ikke i orden - har aldrig prøvet så dårlig og langsom service ved kom på nettet! Og man skal da slet ikek have en webshop - hvor man sælger ting - som man slet ikke har på lager???

Intersport Herlev

Aldrig i mit liv har jeg oplevet noget lignende.. Kommer først ind for at købe en vare som jeg havde set i kataloget.. Så starter ekspedienten med at sige at den har de ik, jeg måtte have kigget i sports master.. Og hun blev ved med det.. Tak for at starte ud med at fortælle jeg lyver.. Så finder jeg DERES katalog på min tlf og så bliver hun muggen da hun ser at jeg har ret, og hun tydeligvis ikke havde styr på hvilke varer de har deres butik.. Så får jeg varen men fjerner de alarmer? Nææh nej så må da tilbage igen.. Efter at have fået alarmen hos en anden butik til at hyle op!! Var jeg ik i forvejen vred over den nedladende attitude så blev jeg det da der..
Finder så ud af at den vare jeg har købt bestemt ikke virker som det stod den skulle! Så tilbage igen, hvor de først nægter at tage den retur! Så blev der ringet til hovedkontoret.. Som får fortalt at MIN dårlige attitude da jeg købte tøjet var grunden.. Hvad FUCK har min attitude med noget som helst at gøre?! Hvem faen ville ikke blive vred når en, efter min mening, storsnudet og dum gås af en ekspedient starter ud med at fortælle en man lyver? Hurra for service da.. Fik til sidst varen byttet, efter de fik at vide det ville ryge til forbrugerstyrrelsen.. Føj for en latterlig butik.. Intersport behøves bestemt ikke svare! Kunne ALDRIG drømme om at handle der igen om det så var den sidste butik i verden!!

Intersport - Frederiksberg/Falkoner

Min kæreste og jeg var på udkig efter 2 par løbesko, jeg er nybegynder og ville derfor gerne have en løbetest. Det fik vi begge ganske gratis og med en masse god Info :-)
Super service, god viden om løbesko/stil/behov osv. og sidst men ikke mindst, fik vi en meget professionel service.
Så intersport her har I mdr. medarbejder: Stor ROS til Joe

Hvor mange løbeure skal jeg mon købe..?

Købte i InterSport Lemvig et pulsur til omkring 2800 kr. med touch- og glasskærm.
Efter et halvt års brug kom der et lille "hul" i glasset, og havde på ingen måde fremprovokeret denne skade.
Smuttede ind til InterSport i Nørresundby (Da jeg er flyttet), hvor jeg fik at vide, at de ville prøve at ombytte uret. Afleverede bon + ur, og da jeg kom hjem kom jeg i tanke om, at eg da ikke havde fået et "bevis" på, at jeg ejede uret. Dvs. en person, som kunne udgive sig for mig, kunne rent faktisk anskaffe sig uret, hvis personen blot kendte mit navn + den ting jeg afleverede!! Det er ikke særlig rart at tænke på :-S
Men fik dog heldigvis mit ur tilbage, og de var så flinke at ombytte det.
Ville dog helst have et andet ur, da jeg ikke ville bruge 2800 kr. på et ur, som så nemt gik i stykker. Fordi det var en anden butik end den, som jeg havde købt det i, så kunne de ikke ombytte til et billigere pulsur + lidt kontanter, og heller ikke udskrive et tilgodebevis, da de "så ville miste penge, da det jo ikke var deres butik, som solgte uret til at starte med".
Min kæreste og jeg skulle derfor finde pulsur + andet, for at købe for de 2800 kr., da kvinden bag disken ikke ville udskrive tilgodebevis.
Endelig fandt vi hvad vi skulle bruge, og en venlig ung mand hjalp os rigtig meget :-)

Nu sidder jeg så herhjemme med mit nye pulsur.. Det kan så ikke finde ud af, at finde ud af klokkeslættet, selvom der gøres præcis som manualen fortæller.. Det kan ikke indstilles manuelt, men via satelitter.. Orker bare ikke, at skulle ned og bytte igen!!

Så den unge ekspedient trækker stjernerne opad, da han hjalp med at finde det rette pulsur, og virkelig gav god kundeservice!!! Men at vi ikke kunne få pengene tilbage er simpelthen for mærkeligt, bare fordi det var i en anden by.. Det er jo samme butikskæde o.O' Desuden var kvinden heller ikke ligefrem den venligste ekspedient jeg har mødt :-P

Dårlig Behandling

Var inde ved Intersport d 4/1-2013 som er inde i Friss i Ålborg, for at få pengene retur for en trøje som jeg havde givet min søn i Nytårs gave, det kunne åbenbart ikke lade sig gøre, blev noget paf da jeg troede man kunne få pengene retur indenfor 8 dage, jeg kunne få et tilgode bevis og da jeg stod med yderligere 2 gavekort som han havde fået i julegave.
1 gavekort på 100 kr
1 gavekort på 300 kr
1 stk Aab T-shirt 450 kr
I alt 850 kr
spurgte jeg om hun ikke kunne lave 1 til gode bevis/gavekort på i alt 850 kr fik jeg dette svar.

Hvordan skulle jeg gøre det, vil gerne hente en kollega hun kunne støtte sig op ad for hun mente ikke jeg troede på det hun sagde.....
HOLD DA HELT jeg blev mundlam, jeg kender jo ikke deres system

Hendes kollega (Niclas H) kom og sagde til mig det var ingen da problem det skal jeg nok gøre for jer. Tak for det Niclas H

Idag D 17/1-2013 ringede jeg derind for at sankke med chefen (Mike) en mere lige glad person skal man lede LÆNGE efter

VI KOMMER ALDRIG I INTERSPORT MERE
Mvh Karsten

Varen på lager og gratis levering - det spiller

Ekstra plus at den kan byttes i den lokale forretning, hvis der skulle blive behov for det.

Is Intersport your company?

INTERSPORT Frederikshavn Centrum Sport ApS Details

Forside