Intimo reviews

Intimo reviews

9.1

Kundeservice ignorerer alle henvendelser

Der er uoverenstemmelse ml. deres størrelsesguide på sitet og så de faktiske størrelser på pakkerne (i hvert fald ved CK).

Kundeservice ignorerer mine henvendelser og samtidig jagter de mig ned med re-targeting ads. Det en ret skidt oplevelse. Jeg har nu i flere uger forsøgt både at maile og ringe forgæves.

Ingo Haake

enkelt hjemmeside super hurtig levering -top

Super kvalitet og hurtig levering.

De holder hvad de lover. Handler klart her igen. Varer afsendt mandag og modtaget tirsdag (super flot - Post Danmark). Varen levede 100% op til forventning.

Manglede kommunikation og lang leveringstid

Jeg bestilte mine varer i søndags og har først i dag fået en mail om at min ordre afsendes og de forventer at jeg har den i morgen. Det virker som om at ordre kun blev afsendt fordi jeg rykkede dem.

Jeg fik ingen begrundelse for de forlænget leveringstid, og i en mail uden afsender på. Det virker sku lidt uprofessionelt.

Når de på hjemmesiden skriver 1-2 hverdages leveringstid, så regn med de dobbelte.

Ok - men manglende kommunikation

Ja, OK sted at handle, men jeg manglede i den grad information.;

Jeg modtog ingen mail om forsendelse, og skrev 3 gange til intimo.dk for flere uger siden for at høre om ordrestatus, og har i skrivende stund stadig ikke modtaget svar.

Kommunikation er så vigtig i internet-handler, derfor kun 3 stjerner, selvom varerne ankom til tiden - med fri fragt og hurtig ekspedition.

Ok, men....

Varerne var ok, og det var priserne også :)

MEN jeg fik først varerne 3 dage efter ordrebekræftigelsen, og jeg fik aldrig besked om, at varerne blev sendt!

Problemfrit.

Varene kom hurtigt og var lige præcis dem jeg bestilt. Ingen problemer.

Hurtig levering - standard priser

Eneste kritikpunkt var at pakkenummeret i bekræftelsesmail var 00000000000

Ellers perfekt- MAn sparer ikke noget, men produkterne er perfekte og levering hurtig

Super service og varen lever op til forventningen. Post Danmark er det eneste problem

Kan varmt anbefale at handle her. En service i top og ligeledes en vare der lever op til forventningen god kvalitet

fantastisk

Bestilt den ene dag om eftermiddagen, Modtaget næste dags formiddag. FLOT

Hurtig og effektiv handel

Effektiv og hurtig handel, fik at vide at de havde sendt pakken allerede samme dag som jeg bestilte.

Hjælpsom

Jeg fik hjælp med det samme og det var endda noget som ikke var på hjemmesiden.

Bare hurtigt ....

Kan kun sige ....prøv det, går rigtigt hurtigt... Bestilte i går morges , lev næste dag kl 10 på jobbet perfekt.

Alt fungerer perfekt.

Godt katalog, hurtig betjening og levering.

Hurtigt og nemt

Det gik ekstremt hurtigt at få pakken leveret. Gode tilbud og god service!

god betjening

bredt udvalg, billig levering

intimo.dk A/S Details

intimo.dk fører et stort udvalg i undertøj, t-shirs og sokker til både mænd og kvinder fra kendte mærker som Bjørn Borg, Armani, Calvin Klein, JBS, Schiesser, GANT, Tommy Hilfiger, Diesel, Resteröds, Samsøe Samsøe, Muchachomalo, Customized, Bruno Banani og Tiger of Sweden.

Visit Intimo

We live here: Bornholmsvej 1