Inventarland reviews

Inventarland reviews

8.7

Rigtig tilfreds med servicen.

Bestiller hulplade og kroge fredag hos Inventarland og allerede mandag var de leveret. Jeg er rigtig tilfreds med denne service plus de har nogen gode varer.

Hej Jacob,

tak for den gode anmeldelse.
Vi er super glade for at høre, at du var tilfreds!

Super service, hurtig levering

Flinke at snakke med og super go service og brugbare forklaringer på hvad man skal vælge. Nemt at bestille og og jeg fik mit leveret dagen efter, samt blev ringet op af vognmanden 1 time inden levering så jeg var fri for at sidde en halv dag og vente.
Kan klart anbefales :)

Hej Claus,

Tak for den gode anmeldelse!
Vi er meget glade for, at du er tilfreds med hele din oplevelse :)

Alt til 5 stjerner !

Jeg kan varmt anbefale jer alle at handle på Inventarland.
Perfekt oplevelse fra først til sidst.
Min varer skulle leveres til min søn, og jeg var ikke klar over om han var hjemme, før vi kendte levereingstidspunktet.
Jeg bad om at blive ringet op af chaufføren når varen var på vej samt 20 min. frist, så jeg kunne være i min søns lejlighed, hvis han var gået på arbejde.
Alt fungerede perfekt.
Varen blev leveret til døren på få dage. Tak.

venligst Birgit

Hej Birgit,

Tak for den fine anmeldelse. Hvor er det dejligt at høre, at alt fungerede :)

Fin service og levering

Glimrende service, hurtig levering, holdt hvad der blev lovet. Ingen problemer!

Hej Dennis,

Tak for den fine anmeldelse. Det glæder os meget, at du er tilfreds med hele din oplevelse hos os.

meget fin betjening

formidabel hukommelse hos Alexander :0)

Hej Ballerup Sogns,

Det glæder os, at i har været glade for at benytte vores konsulent Alexander. Vi lader rosen gå videre til ham.

Lav en fængende overskrift for at få din anmeldelse til at skille sig ud

Det virker bare.Høflig hurtig og rar betjening. :)

Hej Dagsinstitutatio Grøndalen,

Tak for den finde anmeldelse. Det glæder os meget, at i er tilfredse med jeres køb.

Dejlig personlig betjening

Jeg købte en stol og fik et leveringstidspunkt, der gjaldt en hel dag, men jeg ventede og ventede. Heldigvis havde medarbejderen, der sendte mig beskeden også oplyst et telefonnr direkte til hende. Hun undersøgte sagen og ringede tilbage, og det viste sig, at der var sket en fejl, så min stol var ikke med den dag. Det var jeg selvfølgelig ked af, men hun fulgte op og sørgede for, at jeg fik en ny leveringsdag dagen efter og også et mere præcist tidspunkt, hvor den så kom. Jeg er meget tilfreds med den problemløsning.

Hej Sonja,

Tak for din anmeldelse. Super dejligt i fandt en løsning. Det er selvfølgelig beklageligt, at der gik kuks i første leveringsdag, men godt du blev tilfreds.

Lav en fængende overskrift for at få din anmeldelse til at skille sig ud

Venlig og god betjening.
Reelt firma
Telefonsystem dårligt

Borritgård
V/ Anette Merlin

Hej Anette,

Tak for din anmeldelse. Vi er glade for at du synes godt om vores betjening, men kede af du ikke kan lide vores telefonsystem. Vi vil meget gerne høre hvilke problemer du har med det, så vi kan gå ind og forbedre det. Hvis du vil sende en mail til inventarland@inventarland.dk med en beskrivelse, ville vi blive meget glade.

God behandling, dårlige produkter

Hurtig og effektiv ordre afvikling, men produkterne lever ikke op til forventet standard, prisen taget i betragtning

Hej Erik,

Det er vi super kede af at høre. Har du kontaktet kundeservice? Vores callcenter har åbent eller hverdage fra 8-17. Jeg får lige en til at ringe dig op, så vi kan se om ikke vi kan finde en løsning.

Super betjening super service til 5 stjerner

Har kun godt at sige om Inventarland, og deres sælger Jan som sidder i Odense afdelingen.
Jeg kom ind som ny indehaver af en butik her i odense, og fik svar og hjælp til det jeg havde søgt , dejlig service fra sælger og super service fra deres montør også.
Til sidst vil jeg sige at levering af mine varer også var til 5 stjerner, til den aftalte tid,...det var første gang jeg handlede hos inventarland men bestemt ikke den sidste...
Tak for det.

Hej Barfcenter,

Det er os der takker for den fine anmeldelse. Det glæder os meget at du havde en god købsoplevelse fra start til slut og vi glæder os til at betjene dig igen.

kanon service

Her er der virkelig tale om et firma der står klar til at servicere sine kunder. Og fine varer til fornuftige priser.

Kære René,

Det er vi meget glade for, at du synes. Det er en af de vigtige ting for os, og vi tager vores service meget seriøst.

Michella

God service, hurtig levering og glade servicemedarbejder

Vi kan klart anbefale inventarland.dk, især butikken i Odense C. Vi har købt ind til vores kontor i inventarland flere gange og fået god behandling, lynhurtig service, og ikke mindst GOD service.

Kære Symatic Product,

Vi er glade for, at i er tilfredse med jeres køb. Altid dejligt med en tilfreds kunde. Vi vil give den dejlige feedback videre, til vores butik i Odense.

God og effektiv service

Havde købt et parti stole, som alle havde en fabrikationsfejl. Disse blev byttet uden problemer.

Kære Inge,

Vi er glade for at du oplevede vores returservice positiv. Vi prøver altid at gøre kunden tilfreds og er glade, at for det er lykkedes på trods af problemer med de første leverede stole.

Michella

Finder altid det sidste til butikken i Inventarland!

Har efterhånden købt en del hos inventarland i Odense, hvor Jan Smith er manden man skal tale med. Han er altid klar på at slå en god handel af.

Finder altid de kontorartikler, jeg skal bruge, når jeg går i Inventarland.

Kære Mac Khai Dang

Vi beklager det sene svar - men vil gerne sige en stor tak for de fine ord, rosen er gået videre til Jan Smith.

Rigtig god service

ledte efter et hæve-sænke bord der ikke var alt for stort. fandt et på inventarlands hjemmeside, og så på tilbud ;)
Da de har en afdeling tæt på os valgte vi at tage derud og se bordet i virkeligheden. det så fint og og passede som det skulle, men prisen var noget højere i butikken end på nettet. Ekspedienten sagde at det blot var vejledende priser der stod. Vi fik bordet til den billigere netpris. Ved ikke om vi havde fået den pris hvis vi ikke havde tjekket netsiden først? Men betjeningen var upåklagelig og utrolig imødekommende og venlig. Meget god reklame for Glostrup afdelingen skulle jeg hilse og sige. Har vi brug for andre kontormøbler, vil vi ganske givet overveje at handle der igen. Meget positiv oplevelse

Kære Lone

Tusind tak for din anmeldelse - super dejligt med en glad og tilfreds kunde.

Allan Nielsen

Super godt sted at handle, varen kom som lovet til den aftalte tid.
Prisen og kvaliteten er ok, og det hele lever op til vor forventninger.
Kommer helt sikker tilbage næste gang vi mangler reoler eller andet.

Kun ros her fra, kan varmt anbefales.

Hedestoker.dk

Kære Allan

Vi beklager det sene svar, men vil gerne sige tusind tak for din fine anmeldelse - anbefaling er altid skønt at få :-)

Upåklagelig service!

Jeg havde egentlig sat mig for at jeg ville sætte mig ned og skrive en anmeldelse af denne virksomhed, for i januar blev jeg godt nok venlig behandlet af forretningen i Aalborg.

Men nu fik jeg det ind på husketavlen og her kommer det så:
Jeg var på udkig efter et skrivebord og jeg havde Inventarland i kikkerten. Det var et valg, jeg IKKE fortrød! For da jeg kom ind i forretningen blev jeg venlig ekspederet og fik nogle muligheder at se på af vedkommende der var i butikken, så jeg kom tilbage næste dag, nu i følgeskab med ledsagere der skulle bedømme mit valg. Også de blev meget overrasket over venlige mennesker og fremragende pris. Men det bedste af det hele var nu servicen: For jeg gav ubevidst udtryk for at jeg var lidt utilfreds med leveringstiden, som var over 5 dage. Det var i hvert fald noget de bed mærke i, i Inventarland, for leveringstiden blev lige kortet ned på 2 dage...

Det kan altså ikke gøres bedre: God service, flinke mennesker og favorabel pris! :)

Kære Andreas

Jeg beklager det sene svar - men vi vil rigtig gerne takke for den super anmeldelse. Vi er glade for du fik en god oplevelse.

Ingen problemer

Fin kvalitet og holder hvad de lover :-)

Hej Martin,

1000 tak for den flotte anmeldelse af Inventarland.

Anja, Inventarland

Ingen problemer..

Gode vare.. tilfreds med både skrivebord og pc holder :)

Hej Terkel,

Det lyder godt - det er vi super glade for at høre.

Anja, Inventarland

Kundeservice

Hos os får du:

Personlig service . Gratis fragt . Sikker betaling . 100% tilfredshedsgaranti . Indretningskonsulenter .

Om Inventarland

Inventarland.dk er en af Danmarks største netbutikker inden for salg af inventar og belysning til kontor, butik og lager/værksted til små og mellemstore virksomheder i Danmark. Vi har et stort udvalg af produkter af høj kvalitet til fornuftige priser og en venlig, personlig service, der sikrer kunderne en god shoppingoplevelse. Foruden netbutikken har Inventarland fysiske butikker i Slagelse og Odense, hvor man kan se og føle kvaliteten af udvalgte produkter i sortimentet. Ydermere er har vi vores konsulenter, som besøger små og mellemstore erhvervskunder i hele Danmark og hjælper med indretning af kontor, butik og lagerfaciliteter.

Visit Inventarland

We live here: Trafikcenter Allé 12