Invertu.com reviews

Invertu.com reviews

9.0

HOLD JER LANGT VÆK FRA AT BESTILLE VARER FRA INVERTU

HOLD JER LANGT VÆK FRA AT BESTILLE VARER FRA INVERTU
Vi har købt en lampe på invertu.com men den var beskadiget da vi modtog den. I 5 hverdage har vi ringet til invertu i telefontiden uden at kunne komme igennem og skrevet 4 mails uden at de har skrevet tilbage. Vi har nu måttet returnere lampen til et lager i Flensborg, da det var den eneste returadresse vi havde, inden tidsfristens udløb. Med mindre vi hører fra Invertu en af de førstkommende dage (og så skal vi nok skrive) kan vi kun anbefale; HOLD JER LANGT VÆK FRA AT BESTILLE VARER HER!!

Snabb leverans och bra kvalitet.

Leverans på mindre än två veckor mot utlovade 6 veckor. Invertu kan varmt rekommenderas.

Sikker og hurtig levering - kan anbefales !

Første, men ikke sidste gang jeg handler på Invertu.com

Hurtig levering!

Bestilte 2 stk. svaner fredag eftermiddag, leveret mandag! Kan kun anbefale.

Perfekt - hele vejen igennem

Bestilte lampe natten mellem tirsdag og onsdag. Fik en mail da lampen blev sendt torsdag og pengene blev trukket. Varen stod foran døren og ventede på mig fredag eftermiddag - og er helt perfekt. Jeg vil bestemt handle med Invertu igen - super at man endelig har fundet et seriøst firma som producere - og faktisk også efterfølgende levere - gode replika møbler/lamper i både god kvalitet og til tiden.

Bedre end forventet..

Der er altid en vis form for usikkerhed når man handler på udenlandske hjemmesider, men her er der godt nok styr på logistikken, havde varen efter 3 dage.. Helt fantastisk..!!! Skal jeg bruge lignende sager bliver det helt klart også herfra igen..!!!

Super handel

Har fået derfra før og denne gang igen en super handel . Bestilt torsdag , penge hævet mandag hvor varen er sendt og modtaget tirsdag . Ikke sidste gang jeg køber der fra

Hurtig og effektiv handel, og vareren svarer til forventningerne.

Hurtig og effektiv handel, og varerne svarer til forventningerne.

Service

Alt fint - sendte nogle møbler retur - uden problemer.

Fantastisk!

Bestilte en Bestlite lampe. Fik at vide at der var en uges leveringstid, men allerede efter bare to dage som kom lampen. Super god service og rigtig god kvalitet. Kan helt sikkert anbefales!

Bestilte bordlampen fredag aften.Blev leveret allerede torsdag middag.

Lampen opfylder til fulde mine forventninger. Her tør jeg handle igen.

Fint firma at handle med

Varerne kom efter 3 dage, god kvalitet.

Super hurtig handel

Jeg bestilte torsdag . Penge trukket mandag og modtog varen tirsdag og den var perfekt
Ikke sidste gang jeg bestiller :-)

Min møbler er helt fantatiske og blev leveret som lovet. Perfekt sted at handle kopi møbler.

Very effective!!!! Highly recommended!!!

Good service. Good quality. Very satisfied. 100% better than their competitors..

God service og hurtig levering

Vi fik en aftale om at invertu skulle mail os når den ønskede vare igen var på lager.
Det gjorde de og varen blev leveret hurtigt efter bestillingen og kvaliteten er i orden.

Leverance som forventet

Købte 2 lamper hvor den ene kunne leveres straks, mens der var lang leveringstid på den anden.
Invertu spurgte om vi ville have lampen med lang leveringstid trods den lange leveringstid, men glemte derefter at dellevere den der straks kunne leveres.
Men der var mennesker i den anden ende, når man mailede, og det er jo vigtigt, når man handler på nettet.
Så en OK oplevelse.

Super sted at handle

Kun positivt

OBS når der er forskel på betalings og forsendelses adresse- ellers alt ok

Måtte selv gøre opmærksom på - to gange- at der ikke var anvendt den aftalte forsendelsesadresse. Dette blev dog rettet i sidste øjeblik, således varen blev afleveret rette sted til rette tid. Hurtig og fin respons på mail.
Invertu Ltd.

Reply from Invertu Ltd.

Hej Anders,

Tak for din anmeldelse. En ordrebekræftelse bliver sendt til den oplyste faktureringsadresse.

Leveringsadressen var korrekt noteret i vores ordresystem og varen blev da også leveret på rette sted og til tiden som du nævner så vi håber du er glad og tilfreds med varen og vores service.

Vi er glade for din ros af vores hurtige respons på mail, og det er da også vores standard at vi svarer på alle forespørgsler senest næste hverdag. Vi skal sørge for at give din ros videre til vores dygtige support personale - og har du andre spørgsmål er du naturligvis altid velkommen til at kontakte os igen.

Fungerer fint

Ingen problemer med levering, og kvalitet på vare også ok
Invertu Ltd.

Reply from Invertu Ltd.

Hej Ole,

Tak for din anmeldelse. Vi er rigtigt glade for at høre at du er tilfreds med både levering og kvalitet, og vi håber at se dig tilbage som kunde en anden gang.

Vi værdsætter al feedback og alle anmeldelser da vi bruger dem til konstant at vurdere hvor vi kan forbedre os. Har du forslag til hvordan vi kan gøre os fortjent til den sidste stjerne, så hører vi gerne fra dig igen.

Med venlig hilsen,
Invertu Teamet.