Invita Køkkener A/S reviews

Invita Køkkener A/S reviews

8.0

INVITA KØBENHAVN INDFRIEDE VORES ØNSKER OM ET DRØMMEKØKKEN

Vi havde en fantastisk oplevelse med Mikael Ewers, som var vores køkkenrådgiver. Vi havde selv meget stærke tanker om, hvordan vores køkken skulle se ud, og da vi ikke havde budget til at handle et decideret skræddersyet køkken, så faldt valget på Invita, og det skulle vise sig at være det helt rigtige valg. Vi var helt på bølgelængde med Mikael, og der var styr på de forskellige elementer, og hvornår de skulle komme. Køkkensnedkeren, Martin, var i særklasse. Han var meget omhyggelig og præcis i sin opsætning af køkkenet. Vi har haft en dialog med Invita omkring nogle enkelte justeringer, og de har selv efter afsluttet handel været imødekommende for at kvalitetssikre vores produkt. Køkkenet er alt i alt blevet vores drømmekøkken, og vi vil anbefale Invita København til enhver, der overvejer at anskaffe sig et nyt køkken!

Invita hillerød

I starten er det alle tiders service og de er behjælpelige til opmåling.
MEN de benytter sig at snedker(mestre) som absolut ingen forhold har til montering, beskadiget bundplader( der skal jo bare stå et køleskab) skæve skuffer (det ses ikke)
bordplader ude af vatter (når bare boblen er inde for stregerne) gælder hele køkkenet ja tak det koster sku 16 kilo at få monteret, det kunne jeg selv ha klaret bedre.
sørg for at det ikke er snedker Per der monterer.

Efterfølgende har vi været i dialog med Nobia Danmark og fået en fair og retvisende behandling, med seriøsitet og behagelig omgangstone.

Pas på med at købe Invita køkken

Pas på med at købe dit køkken hos Invita

Har haft rigtig mange dårlige oplevelser med Invita køkken . Det blev aldrig et drømmekøkken . Skabe havde ikke rigtige mål . Bordplader også skåret i forkerte mål . Skabe var slået i stykker ved transport eller pakning. Det tog flere måneder at få et køkken der kunne bruges . Deres livsgaranti på bevægelige dele er heller ikke noget værd. De omskifter ikke. Men vi er velkomme til at komme forbi og købe noget nyt .De er meget frække når man ringer til dem og klager .

Invita Vejle var professionelle og hurtige

Vi bad Invita komme med et bud på nyindretning af vores køkken og soveværelse. De dukkede ikke op, men da vi ringede for at spørge, hvor de blev af, kom de straks. Det viste sig at aftalen var skrevet forkert i kalenderen, men de påtog sig ansvaret og mingelerede, så vi ikke skulle vente. Konsulenten var virkelig god til at foreslå løsninger, vi ikke selv havde tænkt på, og da vi fik tilbuddet, var det bestemt ikke skræmmende i pris. Men vi var super langsomme til at beslutte os. Så først over en måned senere vendte vi tilbage. Invita var glade for at se os igen, og da vi bestilte hele projektet, involverede ejeren sig, og der blev målt op igen, nye og flere løsninger kom på banen, fleksibiliteten var stor og hver gang vi ønskede noget, blev ønsket straks opfyldt.
Så skulle køkkenet sættes op. Men desværre var vi blevet forsinket fra en udlandsrejse og kunne derfor ikke være hjemme den aftalte dag. Intet problem. Invita udskød bare det hele en uge og ordnede det selv med diverse håndværkere. Nu er køkkenprojektet slut, alt er blevet bedre end forventet, alle håndværkerne var super professionelle og hjælpsomme, og da der manglede en møtrik til en sæbedispenser, kom ejeren da selv med den og sikrede sig, at alt var ok.
Det hele er gået hurtigt, nemt og effektivt. Vi er lykkelige for vores køkken og vil til enhver tid anbefale Invita i Vejle som leverandør af et nyt køkken.

Laaangsommeligt....

Vi har endelig fået vores køkken fra invita monteret fra invita lyngby. Det tog 6 (!!!) uger. Dog inklusiv opmåling og produktion af bordplade, skal lige siges, men koordinering af bordpladefirma og især montørens arbejde var MEGET langsommeligt. Eller dvs han var hurtig når han endelig kom, men der gik dage imellem han kom. En gang gik der en hel uge fordi han skulle lave tag (!!). Og imens stod det dyre køkken halvfærdigt og ventede. Og det samme gjorde vi. Tilgengæld fik vi gratis et par ting vi og medarbejderen vi købte af havde glemt at bestille. Det var rart!
Vi er i dag glade for vores køkken selvom der er løsninger der klart kunne have været pænere. Mit råd er: få en kontrakt på hvor lang tid det tager fra køkkenet er bestilt til det står færdigt! En kontrakt invita (lyngby) ikke kan løbe fra!

Invita København, Jim

Efter at have været hele vejen rundt hos alle de store køkkenforhandlere - og IKEA, endte vi med at vælge Invita i København, hvor vi fandt en super sparringspartner i Jim, som vi med det samme havde en god kemi med.
Der hvor vi havde en god ide om hvad vi gerne ville have, var Jim hurtig til at forstå og visualisere løsningen. Og der hvor vi ikke var helt sikre på hvordan det skulle se ud, var Jim god til at hjælpe os med at blive helt skarpe.
Vores nye køkken fremstår knivskarpt og vi er meget glade for at vi valgte Invita.

ADVARSEL MOD INVITA Glostrup!!!!!!!

Det var en super god opstart med indretning og vejleding af [navn fjernet].
Men da køkkenet blev leveret opdagede vi at der var en revne i et af køkkenskabene. VI ringede med det samme til Invita Glostrup og fik følgende svar:
"Det kan vi ikke gøre noget ved, I må vente til [navn fjernet] kommer tilbage fra ferie 2½ uge efter". Det sagde vi at vi selvfølgelig ikke kunne vente på da vi stod og skulle have sat vores køkken op nu. Derefter fik vi af vide at vi kunne beholde skabet og få rabat svarende til skabet pris eller vente 10 dage og få et nyt.
Vores tømmer mente han kunne hekse, så vi valgte at beholde det revnede skab.
Efterfølgende fandt vi 3 andre fejl/mangler, og hver vi ringede til Invita Glostrup fik vi samme besked vi måtte vente til at [navn fjernet] kom tilbage fra ferie.
Det var ført når man blev sur i telefonen der skete noget og de lige pludselig godt kunne tage et ansvar.
Kronen på værket er at vi nu har fået en mail fra [navn fjernet] efter endt ferie, hvor der står at Invita ikke giver penge tilbage men at vi kan komme og hente et skab hos dem svarende til det med revnen. (Men køkkenet er nu sat op, så dette kan vi ikke bruge til noget)
Med andre ord fint service til man har betalt, derefter ingen service :-(

Invita København

Stor tak til invita for super udført ombygning og nyt køkken. Vi fik Invita til at stå for hele processen omkring nyt køkken og større ombygning af vores hus. Jim fra Invita stod for hele processen og koordinering af håndværkere som blev gennemført præcist som ønsket og til tiden. Alle småting, spørgsmål og ændringer blev fulgt op prompte og tilfredsstillende.

Fået super service og kvalitet

Rigtig god oplevelse fra første samtale med meget kompetent indretnings konsulent Anders Andersen i Glostrup afd. Kunne lige finde alle detaljer vi ønskede, og lavede en super analyse og flot detaljeret tilbud. Fotoskitsen over det nye køkken var i top, og det bedste var at alt levede mere end op til det lovede og forventede. Monteringen blev udført til den planlagte tid og var udført perfekt!! Anders kom derefter og lavede en fyldestgørende slutkontrol. Konklution: Super proffecionelt og vi er glade!

Invita København

Efter at have besøgt de fleste forhandlere af køkkener, valgte vi at få vores nye køkken leveret af Invita i København. Vores konsulent Jim, gav os både gode råd og vejledning, og havde en god forståelse for vores ønsker som hvilket er udmundet i et funktionelt køkken, der harmonerer perfekt med resten af indretningen i huset.

INVITA HILLERØD - Simply the Best

Rådgivning, planlægning, tegning, levering, udførelse og kommunikation har virket perfekt i det forløb, vi lige har gennemgået i forbindelse med køb og opsætning af et køkken fra Invita Hillerød. Der har virkelig været et højt serviceniveau hele vejen igennem.
Mads er virkelig en kompetent herre, der ved alt om køkkener, og han har leveret en perfekt og praktisk planløsning for vores køkken, som virkelig fungerer suverænt.
Det har været en super god oplevelse, og jeg vil til enhver tid anbefale firmaet til andre.

PAL, Hillerød

Grundig, professionel og super service hos invita Glostrup

Vi skulle endelig have nyt køkken og med et lidt stramt budget faldt stod valget dog mellem HTH og invita Glostrup . Christian Frantzen kom hurtigt ud og gav en super vejledning og målte nøjagtig op. Et par dage efter ringede han og vi lavede et møde så vi kunne se hans oplæg. Det var super lækkert og næsten inden for vores budget!! Det var ikke så svært at vælge og hurtigt fik vi de sidste detaljer på plads og trykkede "go". Christian Frantzen var fantastisk til at komme med alternative løsninger på trods af at det betød lavere indtjening til ham. 4 uger efter kom køkken og deres supertjekkede håndværkere var punktlige og dygtige og 2 dage efter stod vires køkken klar- lige som vi kom hjem fra sommerhus!! Alt i alt virkelig nemt og resultatet er et luksuskøkken i højeste klasse!

INVITA HILLERØD, en perfekt oplevelse fra start til slut.

Lækkert køkken , som svarede fuldstændigt til det der blev lovet . At deres service så er fuldstændig outstanding både før , og lang tid efter jeg købte mit køkken , gør bare hele oplevelsen med INVITA HILLERØD til en oplevelse jeg gerne vil dele med alle jer andre.
Man føler sig i trygge og kompetente hænder hele vejen igennem .
De anbefalede selv løsninger til os som var praktiske for os men som de selv ville få et lavere salg på. Respekt.
Skal du have et nyt køkken , ja så ved du nu hvor du skal gå hen.

Invita København – professional betjening og service.

Efter gennemgang af Københavns mange køkkenfirmaer, endte vi
hos Invita København, hvor vi hos Jim Andersen fik en yderst professionel
betjening, ved fælles hjælp fandt vi de rigtige køkkenelementer og hårde
hvidevare, som min kone og jeg var enige om, var lige det, vi havde brug for.
Jims opmåling og kontrol var meget omhyggelig, det var nemlig mål på mål,
der var ikke 1 mm at gi af.
Montering af køkkenet blev udført af Jan, en meget kompetent og omhyggelig
håndværker, der var ingen slinger i valsen samt pænt og rydeligt hele tiden.
Der manglede nogle håndtag, der var en transportskade på en låge, samt en
lakskade på en gavl, alt dette blev klaret af Invitas service medarbejder, han
finjusterede yderligere alle skuffer og låger.
Efter 35 år med et godt HTH køkken, har vi nu det perfekte Invita køkken,
der passer sammen med vores fælles opholds- og spisestue.

Hugo Schak Hansen

Invita København - super professionel service og kompetente håndværkere

Efter mange ture rundt i diverse køkkenfirmaer, faldt vores valg på Invita København og det har vi ikke fortrudt et sekundt.
Vi valgte en totalløsning og blev kyndigt vejledt af Jim Andersen, der gjorde et fremragende arbejde.
Bortset fra et par malerfejl fra fabrikkens side, der blev udbedret/ skiftet uden problemer, er alt gået efter bogen.
Det har været en meget positiv oplevelse hele vejen igennem. Håndværkerne var yderst kompetente, nænsomme og grundige, særligt Martin der stod for selve monteringen af køkkenet.
Så i dag er vi de glade ejere af et fantastisk flot invita køkken - lige som vi drømte om.
Stor ros til Jim Andersen og co i Invita København! Dem kan vi kun anbefale!!!

SUPER BETJENING BÅDE FØR OG EFTER KØB HOS INVITA I HILLERØD

Vi besøgte adskillige køkkenfirmaer, før valget faldt på Invita, og det var betjeningen der gjorde udslaget til, at valget faldt på Hillerød og ikke en anden afdeling. Vi fik gode råd og blev vejledt, så man følte, man var forretningens eneste kunde. Nogle få fejlleveringer blev til hurtige omleveringer. Der manglede lidt opfølgning hist og her, men vi er i bund og grund MEGET tilfredse og meget glade for vores køkken. Det eneste negative umiddelbart er, at skal man have noget leveret direkte fra fabrikken i Jylland, kan det tage en rum tid, men det kan Hillerød jo ikke gøre for; til gengæld leverer de det personligt til døren, når først det er kommet til forretningen. Skal vi senere have skabe, badeværelse e.lign. vil valget klart være hos Lars i Hillerød :) Susan Krog, Nivå

Irriternde samlevejledning

Har købt garderobeskabe og højskab i Invita Glostrup. Fin service og pæn butik. Leveringen fungerer ligeledes upåklageligt. Alt bliver leveret på 4.sal og kørt ind i lejligheden af en flink og rar chauffør.
Højskabet kom færdigsamlet, men garderobeskabene skulle samles fra bunden af. Det burde så ikke være noget problem, da jeg har samlet massevis af skabe i årenes løb. Jeg kunne dog godt have brugt en mere udførlig samlevejledning end den som følger med. Den er tydeligvis lavet til Invitas egne montører, så jeg bruger unødigt meget tid på at samle skabe, som ellers burde kunne samles på kort tid.
Men alt i alt er vi godt tilfredse med handlen og forløbet omkring leveringen.

Invita københavn Micael Ewers og søde Martin tak super duper at arbejde med jer

I min familie farer vi vild i kataloger på mere end 3 sider og vi kan bare ikke ramme et søm med en hammer, så hvilken befrielse at Michael tog os trygt igennem bestilings processen og søde Martin kunne trylle alle elementerne op hvor de skulle være.
I et stort køkken projekt er der altid et par UPSer men de blev rettet uden nogen problemer.
Så fra start til slut en positiv oplevelse (selvom vi tog os yderst god tid) og huset er nu opgraderet med køkken anno 2013 som svarer helt overens med vores forventninger da vi første gang gik ind i butikken.

Professionel service

En total oplevelse.
Mødet med INVITA ROSKILDE var langt udover det forventede. Her er der tale om service på højt niveau og professionel rådgivning. Kunden bliver det centrale midtpunkt. Der lyttes, arbejdes og mange muligheder fremlægges på en sådan måde, så man føler sig helt overvældet. Specielt vil jeg fremhæve ejeren af butikken Allan Arnskov. Han går ikke på kompromi, før kunden er tilfreds og alle muligheder er fremlagt.
Vores hus er et ældre hus, med mange skæve vinkler, så min bekymring, var om selve monteringen af køkkenet var muligt med pænt resultat. Denne bekymring blev gjort til skamme. Aldrig har jeg set en håndværker kæle for de små detajler - og små detaljer gør helheden.
Som ekstra service, kan man lige nappe en frisk bagt snegl om morgenen eller et pizza stykke om eftermiddagen - sjov ide - man følte sig helt hjemme

Thomas Hagmund-Hansen, en lykkelig ejer af et INVITA køkken

godt gået Invita København

Jeg kan varmt anbefale Invita København, hvor jeg har fornøjelsen af at samarbejde med konsulent Jim Andersen.
Jim har fra starten været god til at forstå vores ideer med køkkenet og har altid stillet op til store og små spørgsmål og nye ideer til indretningen, materialer mm.
Blev lidt bange da jeg læste om Invita i Glostrup, men det har Jim gjort til skamme med stor entusiasme, sparring og professionalitet.
Efter en stor ombygning er køkkenet nu monteret med et minimum af issues (en fejllevering af vask, en transportskade i skab og en fejludskæring i gavl - alt blev fixet uden problemer). Montøren Martin skal også roses for at lave tingene grundigt og pænt, ligesom dem der monterede bordpladen gik og nussede i mange timer, til det blev perfekt.
Køkkenet er blevet præcis, som vi ønskede det og er et super flot og personligt køkken i lækre materialer med gennemtænkte detaljer.
Hvis du vil have induvidialitet i udtrykket og ordentligt arbejde, skal du gå til Invita. Og spørg gerne efter Jim

Invita Køkkener A/S Details

Personlige indretningsløsninger til køkken, bad og garderobe

Visit Invita Køkkener A/S

Write to: mail@invita.as