Invitetobuy.dk reviews

Invitetobuy.dk reviews

7.7

Super fedt koncept!

Jeg stod og skulle bruge en julegave og så kom jeg i tanke om invitetobuy.dk som jeg på et tidspunkt blev medlem af, men aldrig havde brugt. Jeg fandt på hjemmesiden et fedt ur, som skulle bruges til julegave og der stod at produktet ville være leveret før jul, hvilket det også blev. Jeg nåede dog at blive nervøs da jeg via tracking nummeret kunne se, at mit produkt var udleveret til en anden. Dette viste sig at være fordi jeg havde fået et forkert tracking nummer, Jeg skrev derfor en mail og fik også svar tilbage, og fik tracking nummeret på min egen pakke og kunne følge den og have pakken i hånde allerede den næste dag. Super service, super fedt koncept og super fede produkter . Jeg er en meget tilfreds kunder, der højst sandsynligt vil benytte mig af Invitetobuy.dk igen.

God oplevelse

Konceptet på Invitetobuy indebærer lidt lang leveringstid, men det ved man, og jeg har på intet tidspunkt "følt mig glemt". Der er god information undervejs.
Ved returvarer er det dog et irritationsmoment, at der skal oprettes RMA, og at det ikke fungerer hensigtsmæssigt. Til gengæld er der hurtig hjælp fra kundeservice. Men hvis det gik lidt mere smidigt, kom den sidste stjerne med i bedømmelsen.
Jeg vil dog til enhver tid anbefale hjemmesiden, for service og kampagner er i top.

Ingen problemer nogensinde!

Jeg har selv lige bestilt for første gang på mit eget kort, men ellers er det min mor der plejer at betale. Min pakke er dog ikke kommet endnu men vi har aldrig nogensinde oplevet et problem med siden.

Fed og troværdig hjemmeside, kan klart anbefales! :)

Fantastisk

super hjemmeside til at købe tøj til små penge. jeg har nok købt tøj for ca. 10.000 efterhånden og har endnu ikke haft en dårlig oplevelse med dem. leveringstiden er noget længere end andre sider, men det synes jeg ikke gør så meget, når man tænker på priserne. jeg kunne godt tænke mig at se flere kampanger til mænd, men når der er nogle, så plejer der også at være mange gode ting. siden kan klart anbefales, jeg har i hvert fald tænkt mig at fortsætte på siden!

Hej Abraham

Mange tak for din bedømmelse af Invitetobuy.dk.

Jeg er meget glad for, at du er tilfreds med dine køb hos os. Vi arbejder på flere kampagner til mænd.

Jeg ønsker dig en rigtig god dag. :)

Helene – Invitetobuy.dk

Super service og god tilbagemelding om levering. Super service og varerne levede fuldt ud op til mine forventninger.

Fejl på fejl på fejl

Har nu handlet hos dem 3 gange - alle med fejl! Første gang sendte de to højresko i to forskellige farver. Anden gang var leveringstiden på en taske en måned længere end forventet. Tredje gang også længere leveringstid end forventet. De ønskede sko fandtes ikke alligevel... Det er bare ikke professionelt!

Lever op til det lovede

Man kan virkelig gøre et godt coop her, men det kan tage sin tid, og man kan være uheldig leverencen ikke kan leveres, men det siger de jo også selv, så 5 *'er :-)

En af mine forsendelser blev forsinket i forhold til det aftale, skrev til dem og fik svar med det samme. Selvfølgelig ikke optimalt, men den gode service gør nu at de alligevel beholder de 4 (også selv om den blev forsinket endnu engang)

Gode varer og god kommunikation med kunden

Ved min sidste bestilling hos Invitetobuy.dk blev jeg informeret, at der er en vare, som firmaet var ikke i stand til at levere. Jeg fik meget hurtigt svar på alle mine spørgsmål angående bestillingen og leverancetiden. Det er noget jeg blev pænt overrasket for.
Jeg bestiller ofte forskellige varer online, og det ofte sker, at jeg modtager min bestilling med manglende varer og blot en forklaring, at "dette kunne vi ikke levere".
Invitetobuy.dk er indtil videre det første firma, som kontaktede mig med en forklaring FØR de sendte varerne - for mig viser det en respekt til kunderne og vilje til at beholde god kommunikation med dem.

Dårlig Kundeservice/ændret mening! God Kundeservice :-)

Jeg bestilte og betalte 8 varer og fik kun 7.
De blev bestilt som julegaver og jeg havde derfor en lidt længere returperiode end normalt. Jeg indgiver et ønske om at returnere 1 vare, som gøre reklamation på en vare med hul i og at få penge tilbage for den vare jeg ikke har modtaget, men har betalt kr 299,- for.

Jeg hører intet tilbage (og det har jeg stadig ikke en uge efter på trods af, at deres hjemmeside lover svar 1-3 timer efter).

Returperioden er nu udløbet og jeg har kontaktet dem 5 gange skriftligt og utallige gange telefonisk (de tager ikke telefonen). Det skal lige siges at der står under kontakt på hjemmesiden at de ikke kan kontaktes telefonisk, hvilket i sig selv får dem til at fremstå lidt "shady"/lyssky. Jeg fandt dog deres nummer på min faktura.

Jeg håber meget på at høre fra dem imorgen, ellers tager jeg ud på adressen og kræver penge tilbage og svar på alle mine mails til dem.

Jeg endte med at høre fra dem både skriftligt og pr Tlf. Super søde og alt blev ordnet. De var blevet overfuset af hvor travlt de gik henover julen. KAN HELT SIKKERT ANBEFALES!

Elendig kundeservice og problemer med at levere varen

Efter næsten 2 måneder kontakter jeg Invitetobuys kundeservice for at høre, hvor min taske bliver af. Får svar dagen efter, at de beklager leveringstiden, men at den er på vej til Danmark. Ca 16 dage efter har jeg endnu modtaget min taske. Endnu engang tager kontakt til kundeservice, som meddeler at leverandøren havde problemer med at levere varen, men at nu er tasken klar til at sendes fra Danmark. Altså konkluderer jeg, at tasken er ankommet til Danmark fra Italien. 8-9 dage efter får jeg en e-mail hvori der står, at tasken ikke kan leveres! Jeg synes, at det er en useriøs måde at drive forretning på, og ærgerligt at man ikke informerer kunden om den forlængede leveringstid. Jeg er indforstået med at varen, leveres noget tid efter tilbuddet udløber, men at misinformerer og mislede kunden om den ekstra leveringstid, er simpelthen for uprofessionelt! Invitetobuy.dk er jeg færdig med!

Hej Marija

Tak for din kommentar.

Jeg beklager meget, at du har fået en dårlig oplevelse.

Vi modtager først varerne fra leverandøren, når kampagnen er overstået.
Vi kan derfor desværre aldrig garantere, at en ordre kan leveres, før vi har tjekket leverancen og pakket ordren klar.
Det oplyses også i enhver henvendelse, som du også kan se af den mailkorrespondance, du har haft med kundeservice. Jeg beklager meget, hvis du har fået en anden opfattelse.
I dette tilfælde gik der desværre alt for lang tid, før vi kunne se, at din ordre ikke kunne leveres. Det blev desværre også forværret af, at vi på et tidspunkt fik nogle forkerte oplsysninger vedr. leveringen fra leverandøren.

Vi burde have været bedre til at skrive ud og informere dig hurtigere om problemerne. Det er noget vi konstant arbejder på at forbedre, og det er blevet væsentlig bedre siden dengang.

Jaron, ansvarlig for kundeservice - Invitetobuy.dk

Gode produkter og billigt - men elendig leveringstid og dårlige handelsbetingelser...skuffet!

Jo, det er det dejligt at kunne bestille mærkevarer til lav pris, men med tanke på, at det tog små 2 mdr(!!) at få leveret min seneste ordre, synes jeg næsten ikke at det er det værd. Desuden kunne en vare i min ordre ikke leveres, og det fik jeg først besked på, når varerne var sendt.
Hvis nu varerne (som generelt kun kan ses på bitte små foto's i webshoppen, mangler information om stof, kvalitet mv.) ikke passer, kan man KUN returnere ved at sende varerne tilbage som pakke - d.v.s. det koster som minimum 82 kr! Godt nok irriterende, når man via andre webshops med bedre service kan få gratis retur. Skuffet!

Hej Nina

Tak for din anmeldelse.

Jeg har desværre ikke kunne finde din mailadresse, så jeg kan kigge nærmere på forløbet.
Men jeg er naturligvis ærgerlig over, hvis der gik lang tid med at få leveret din ordre - og den manglende information fra vores side.

Typisk er leveringstiden 2-3 uger efter endt kampagne. Det sker desværre en gang i mellem, at der er længere leveringstid på en ordre end forventet.
Det er noget, vi konstant arbejder på at forbedre, og det er blevet væsentlig bedre siden november.

Som det står i handelsbetinglserne, er det muligt at bestille en returlabel fra Post Danmark gennem os. Så koster den 49 kr.
Bor man i nærheden, kan man også efter aftale aflevere returpakken i receptionen.

Jaron, ansvarlig for kundeservice - Invitetobuy.dk

Nemt og billigt

Det er et kanon koncept. Dog kan det tage lidt længere tid at sende nogle vare i forhold til andre. Men man kan ikke rigtig klage når de kører med sådan et koncept, hvor man får varene så billigt.

pga. forsendelsen får Invitetobuy "kun" fire stjerner.

hurtig forsendelse alt var der og intet at sætte fingeren på!!

prøvede at handle der for en lille måneds tid siden har holdt øje med deres side i et stykke tid og satte mig for nu var det nu, og kan kun sige jeg blev rigtig glad og positiv overrasket :)
Jeg afgav ordren om søndagen og tirsdag var der en pakke som til og med faktisk bliver sendt hjem på ens hjemme adr. hvilket jeg kun finder som endnu et plus da jeg også handler på andre sider hvor jeg skal på posthuset og hente pakken. kan kun anbefale det ud fra det jeg har oplevet med dem og jeg er helt sikker på det ikke er sidste gang jeg handler der. Skulle man sige noget negativt er det mangel på mulighed for evt at betale faktura eller lave afbetalings ordning på rigtig dyre ting, men det er vel enligt bare småting ;)

Sendte ordrebekræftelse med havde ikke varen

Den 21. bestilte jeg en vare på sitet, som lover at varen bliver sendt 2-4 hverdage efter kampagnem er slut. På bestillingstidspunktet var der 1 dag og nogle timer tilbage.

Den 29. synes jeg lige jeg vil tjekke, hvor min vare bliver af og tjekker odrebekræftelsen, som jeg har fået på mail og den ordrebekræftelse, der ligger på min profil på invittobuy.dk Jeg kan intet finde om afsendelsestidspunkt. Da jeg heller ikke på sitet kan finde kampagnen for at være sikker på, hvornår sluttidspunktet var, skriver til kundeservice, og får efter nogle timer dette svar:

"Ippon Vintage-kampagnen sluttede d. 15/03, og på grund af en fejl er den ikke blevet fjernet fra hjemmesiden. Din ordre blev lagt d. 21/3 og kan derfor desværre ikke leveres."

Én ting er, at kampagnen ligger på sitet efter udløbsdato. Vi kan alle begå fejl (det undrer mig dog, at det drejer sig om hele 6 dage); men at de udsender ordrebekræftelse og ikke giver besked, før man rykker for sin vare - det virker ret utjekket og er ualmindelig dårlig kundeservice.

Update: Jeg er dog senere blevet kontaktet telefonisk af firmaet og er blevet tilbudt, at de ville skaffe varen hjem til mig. Derfor ændres min bedømmelse fra en til to stjerner.

Glad og tilfreds

Gode tilbud, nem handel og hurtig levering.
Kan varmt anbefales at blive medlem!

....Nå her vil jeg så tilføje, efter endnu et par handler: bliv kun medlem hvis du har super tålmodighed. Det tager op til en måned at få sin vare. Et er at man først venter på at kampagnen slutter, så går der lige en god rum tid efter.

Super handel

Jeg bestilte en kuffert og troede at jeg ville modtage min varer 2-4 dage efter handel, men det var først 2-4 efter kampagnen var slut. Skrev til dem for jeg skulle bruge kufferten til gave, og 2 dage senere kom min kuffert. Super handel, og lækker kuffert:)) Det er da god kundepleje! Tak for det.

Invitetobuy.dk Details

Visit Invitetobuy.dk