Inwear reviews

Inwear reviews

8.0

Bedste reklamations oplevelse til dato!!!

Fik ved en fejl leveret en trøje i forkert str. Deres fejl.
Ringede ind, de sendte med det samme en ny i en anden str. Uden at have fået den forkerte returneret først.
Og her kommer så det alle andre netforhandlere kan lære noget af:
De sendte side-løbende en ud for at hente den forkert leverede trøje, på min bopæl !
Altså slap jeg for at skulle på posthuset, ventetid med at få den rigtige leveret.

Absolut topklasse service.

Lækkert tøj, gode tilbud

Bestilte 2 sweatre på udsalg - med 50% rabat. Bestilte fredag, og der blev leveret mandag!! Utroligt at det kan lade sig gøre.
Gratis fragt for over 600 kr og desuden gratis returfragt, hvis man vil have byttet eller returneret. Og kvaliteten af tøjet er jo bare i orden.
Husk at melde dig til nyhedsbrevet - så får man besked om de ekstra prisnedsættelser først.

super lækkert tøj men MEGET bøvlet returnering samt penge retur

Husk at tilmeld dig nyhedsbrevet, her er gode tilbud.
Opdateret marts 2013
Har bestilt tøj 3 gange via hjemmesiden, de sidste to gange måtte jeg returnere en af varene fra bestillingen. Dette har været MEGET bøvlet.
Inwear vedlægger en label ved alle bestillinger, så man kan returnerer gratis. MEN det er ikke en pakkelabel man vedlægger men en label til et maxibrev. Det betyder at der ikke er forsikring på pakken og hvis den bliver væk er det bare ærgerlig for dig som kunde. Første gang gik det ok. Pengene kom retur 2 uger efter jeg havde sendt dem. MEGET langsommeligt. Men ok.
Her sidste gang feb 2013 gik der 3 uger og jeg hørte intet. Jeg reklamerede og fik besked om at de ikke havde modtaget min returnering. Og det ville jo betyde at jeg ikke kunne bevise at jeg havde returnerede noget som helt, jeg havde ingen kvittering da den returlablen var til et maxibrev. Her næste 4 uger efter afsendelse har jeg fået pengene retur. Jeg ved faktisk ikke om de har modtaget min returnering eller om de blot har valgt at returnere pengene for at give god service. Og det er selvfølgelig fint. MEN hvorfor vedlægger man ikke blot en label til pakker ? Så var alt det bøvl lige som overflødigt. Nu har man så give mig besked om at jeg skal henvende mig til dem og få tilsendt en pakkelabel hvis jeg vil returnere noget? Men hvorfor ikke blot vedlægge dem alle bestillinger? Jeg har svært ved at tro at jeg er den eneste der har returneret nogle vare om som måtte sende det som maxibrev istedet for det man lover, som en pakke?
De andre nettøjfirmaer jeg har bestilt hos vedlægger pakkelabels. Så mon ikke også Inwear kunne gøre dette????
Opdatering juni 2013:
Jeg er meget begejstret for den returneringsservice man har. Jeg ville bytte nogle bukser til en str mindre og læste at man så blot skulle ringe til firmaet, så det gjorde jeg og fik bestilt nye bukser samt lavet en aftale om at de "gamle" blev afhentet af fragtfirmaet dagen efter. Det fungeret helt fint og gjorde at jeg selv sparede turen til de, efterhånden meget få, posthuse.

Lækkert !

Købte et par shorts og en blazer da der var 50%. Varerne kom 2 dage efter, og var pakket pænt ind. Dejlig hurtig og nem service!

Glimrende

Købte noget tøj til deres VIPudsalg. Det er første gang, jeg købte tøj på nettet, og jeg havde ikke prøvet det hele før, så det var lidt et sats, men da de lovede gratis retur, skulle det prøves.
Det passede dog heldigvis det hele, så deres returservice, fik jeg ikke brug for denne gang.

Fragten er også gratis, hvis man køber over 1000 kr, hvilket er dejligt, men det havde da været rarere, hvis grænsen var lavere - så er man mere fristet til impulskøb.

Levering var ikke super hurtig, men de overholdte den deadline, der står på deres hjemmeside (5 dage til Danmark). Så man ved, hvad man går ind til.

Langsom levering, trods det, at beløbet var trukket....

Grunden til det lave antal stjerner skyldes, at pengene for købet blev trukket fra min konto den 18.06.
Den 21.06 fik jeg et kort fra DPD.dk, de påstod, at have været her...(Hvad de ikke havde, hmm). Nu gik jeg ind på nettet udfyldte en formular, blev lovet, at de ville bringe min pakke fredag d 22.06. Ventede spændt...Ingenting skete. Ringede dertil, da var kl 16, de bad mig vente 1/2 times tid, da de kunne se min pakke var på bilen....
Ingenting skete og ringede igen, nu talte jeg med en anden sød dame. Hun fortalte mig ligeud, at firmaet skulle indgå samarbejde med Post Danmark mand d 25.06, så da min pakke ikke var kommet, skulle jeg NU vente den mand-tirsdag...Den kom så med Post.dk mandag. Øv og atter øv. Ville gerne have brugt tasken i weekenden....Sådan blev det ikke.
Tasken er jeg glad for, T-shirt skulle have været et nr mindre, men nu orker jeg ikke, at returnere den og så vente igen...Måske en veninde kan overtage den....Selvom varer var/er nedsat, skal service være i orden.....
Mvh Linda Pedersen

Meget fint!

Website er nem og overskuelig. Købsflow nemt og hurtigt. Levering hurtigt. Hvad kan man forlange mere?

Fin, fin oplevelse!

Nej tak

Er vild med Inwear tøj -men bruger ikke deres online side til tøjkøb mere. Kun til inspiration.
Har købt tøj online en gang. Første og sidste gang. Meget usmidig kundeservice, langsom levering og meget langsom returnering af pengene :(

Meget positiv oplevelse

Supergod oplevelse. Nem og overskuelig hjemmeside. Flot vare. Kun positivt herfra.

Useriøs og trækker pengene selvom ordren ikke er fuldført

Forsøger den 26. maj at bestille to kjoler, betaling sker via Paypal, hvor beløbet reserveres på min konto.

Den 30. maj trækkes pengene på min bankkonto. Da jeg forsøger at logge på deres hjemmeside, får jeg besked om at jeg ikke er oprettet som bruger, og kontakter dem derfor.

Det viser sig at at være en engelsktalende (gebrokkent) mand som jeg på trods af mit meget gode engelsk har enormt svært ved at forstå.

Jeg får forklaret ham sagen efter længere tid og skal indsende dokumentation for transaktionens gennemførsel via Paypal. Hvilket jeg gør asap.

Den 3. juni modtager jeg besked om at pengene er tilbageført på min konto. Jeg har til dato endnu ikke set en krone og kan derfor blot vente til der er gået 3 uger så jeg kan lave en indsigelse i min bank.

Jeg er dybt rystet over et så stort og anerkendt firma, kan opføre sig sådan. Dels at trække pengene selvom ordren ikke er færdig oprettet i deres system (iflg. servicemedarbejderen) og så at være så lang tid om at udbetale pengene.

Jeg har i den grad mistet tilliden til Inwear.

Købte kjole, men måtte sende retur pga. pasform. Men der var retur post tilgængelig, så det var nemt at sende tilbage.
Er kun tilfreds.

Great Online Shopping

I had a fantastic experience with InWear.com. The delivery was very fast (to DK), and the items in usual InWear (high) quality. It is extremely easy and comfortable to return items as they send you and email with a printable return slip for the post - so you don't have to pay anything for returning items.

Lækkert tøj i høj kvalitet - og gratis retur!

Inwear.dk har utrolig lækkert tøj i høj kvalitet, og nogle gange kan man være heldige at finde gode fund til 50% udsalg.

Derudover er der gratis fragt ved køb over 1000 kr, og så er der gratis retur - virkelig flot service, man ringer bare ind og siger hvad man vil returnere, så sender de en pakkelabel og så går man bare på posthuset og poster pakken.

Hurtig levering og genrelt god service. Eneste minus er langsom retur/betaling.

Fin handel

Købte et par ting hos Inwear - alle på tilbud. Bestilling, betaling og levering som forventet. Varerne var i orden. Så intet at klage over.

Ikke noget at skrive hjem om

Inwear er et af mine absolutte farvoritmærker, men når det kommer til nethandel er det lidt af en skuffelse. Lang leveringstid, varerne kommer åbenbart fra England og så er der bare så mange varer der er udsolgt. Leveringstiden hedder 2-3 dage, men har på 5. dagen ikke set nogle varer endnu...

Is Inwear your company?

Inwearshop Details

InWear adds more to life by offering women more choices of contemporary, fashionable clothing and sophisticated accessories. On Inwear's webshop you can buy stylish clothes for every occasion. Buy your clothes online at inwearshop.com

Visit Inwear