iPhone112 reviews

iPhone112 reviews

6.8

professionelt værksted

Jeg har fået repareret både en iPad2 og en iPhone 4S hos iPhone112. Det gik super enkelt..

Høflige og professionelle medarbejdere + god pris

Havde en rigtig god oplevelse da jeg var hos iPhone112.dk i Roskilde.
Det var både billigt og ekstremt hurtigt, og nu virker mobilen bare.

Kan varmt anbefales!! :)

Skulle tro at Mr. Bean var ansat hos Iphone112 i Roskilde

For 2 uger siden, afleverede jeg min nye Ipad2 som datteren havde ødelagt. Jeg faldt for løftet om at MacVision Iphone112 i Roskilde kunne lave den på 1 døgn, men fik den først efter 3 dage. Fint nok, men da jeg på kontoret skulle starte den, undrede det mig hvorfor der sad "bobler" på indersiden af glasset og et pink klistermærke.

Ud med den til MacVision Iphone112 i Roskilde igen, en ikke engang flov ekspedient der dog erkendte fejlen med at at man havde glemt at fjerne folien fra glasset på indersiden, inden man limede den sammen. Efter at være kommet forgæves for at hente den... for man sender man da ikke en sms eller ringer hvis reparationen ikke er færdig til det aftalte tidspunkt... men lader da kunden stå i butikken og så herefter blot meddelse at den ikke er færdig pga. dit & dat. Nå jeg fik den tilbage igen, og hjemme i kunne jeg så se... da da... et stort menneskehår på indersiden som var meget tydeligt. Ihhhhhhh....

Nå... nogenlunde samme proces igen. En reparation der trækker ud, en levering som højt og helligt er lovet men ikke sker, dog krydret med at jeg brugte hele torsdagen på forgæves at komme i kontakt med MacVision Iphone112 i Roskilde. Telefonerne virkede ikke på trods af ikke mindre end 20 kald, og 2 klage-emails i en pæn tone formiddag og eftermiddag blev heller ikke besvaret. Sidst på dagen dog en besked om at den nu var klar. Så henter jeg den d.d., og fortæller da også ekspedienten at jeg nu har hentet min Ipad for 3 gang... og om han ville lære noget ?

Tjah... han virkede ikke voldsomt interreseret i feedback, men jeg forklarede ham alligvel at alle kunne lave fejl, men det mindste de kunne gøre, var at kommunikere. Det trængte vist ikke helt ind, men nu tog jeg ind på kontoret min Ipad og valgte at lade de 2 ugers reparationer ligge bag mig.

Men.. ak ak, hvad så jeg så da jeg tændke min Ipad. Et stort fedtet fingeraftryk på indersiden, meget tydeligt på skærmen. Nu vil jeg gøre indlægget kort, men var derude igen, de erkendte brøleren (ny ekspedient) og han lovede mig, at den nok skulle være færdig fredag kl. 16.00. Jeg sagde at han kunne få hele næste uge med... bare den var færdig og jeg ikke skule komme forgæves. Men det skulle ikke være noget problem, og han lovede at han nok skulle ringe hvis noget gik galt.

Kl. 17.00 står jeg der i butikken med mine 2 unger... tror I den er klar ? ... næh, men 2-5 min., lige på trapperne. Samme ekspedient der helligt havde lovet at ringe, beklager ikke engang at jeg nu midt i 4 repration af min Ipad, skal sjofles på den måde. Jeg venter 15 min., og meddeler så at jeg tager hjem... det her har hverken ungerne eller jeg lyst til at stå model til. Tænk.. det forstod de slet ikke, virkede meeeeget forundrede.

Gad vide hvad der så er på indersiden af skærmen næste gang... Feta ost.... en rulle sytråd ?

Så nu må jeg sende en anden for at hente den på mandag, for jeg kan nok ikke styre mit temprement længere. Fedt at andre har haft en positiv oplevelse med dem.... jeg tror aldrig jeg har fået en ringere ekspedition. Dels kan man ikke professionelt håndtere en reparation, men endnu være... man sjofler fuldtstændig kunderne.
Synes godt om · · Stop med at følge opslag · Del · for 21 timer siden

Perfekt behandling, god service og levering til tiden.

Sådan skal det være

Bestilte reperation af min mob over nettet. Fik tilsendt bekræftigelse.
Bestilte at møde op selv på et givent tidspunkt og de var klar da jeg kom.
15 min og den var lavet.
Hvad kan man forlange mere TOP ! Derfor fik de først 5 stjerner.

Nu 1

Havde købt ny mob og ville så give min søn den gamle iphone. Dog virkede tænd og sluk knappen ikke, hvorfor jeg selvfølgelig ville bruge dette firma igen.
Bestilte over nettet, ringede og fik af vide hvor mange penge(skift af knappen blev vi enige om) og de blev indsat. Mob sendt.
Fik den så retur og kunne se, at knappen ikke var skiftet, men virkede umiddelbart. Efter 2 dage igen probl m tænd og sluk. Ringede ind og de ville gerne have den igen. Endnu en forsendelse på min regning. Rykkede flere gange efter 3 dage, da de reklamere med hurtig forsendelse.
Fik den så og knappen var ikke skiftet og nu manglede slæden til sim-kort. Godt gal i skralden ringede jeg igen og han orinterede mig om at mob havde været meget støvet og derfor ikke skiftet knap men renset.......Så gad jeg ikke mere. Uanset hvad, så har de fået penge for at skifte knappen og længere er den ikke. Så skal man ikke komme med undskyldninger, manglende rep og slet ikke lade kunden betale for sine egne fejl!!
Desværre ville jeg ikke kunne anbefale dette mere.

Alt i alt en rigtig fin oplevelse!

Jeg fik repareret min iPhone 3GS hos iPhone112 for nylig, efter at have tabt den.

Jeg havde lidt problemer med at komme igennem til dem, men bortset fra dét, så må jeg sige, at jeg følte mig enormt pænt behandlet ved hver eneste kontakt. Jeg fik et overslag på en regning og det holdt de sig indenfor - faktisk med et ordentligt hak ned til nærmest gratis, da det en overgang så ud til, at min iPhone var et håbløst tilfælde.
Jeg følte mig hele tiden pænt og høfligt behandlet, både pr. telefon, email og ved personligt møde.

Jeg ville ikke tøve med at bruge dem igen, hvis jeg får problemer med et produkt i æblefamilien.

Fåes ikke bedre:)

Jeg havde en iphone med lcd der var smadret. Fandt iphone 112 på nettet og efter en snak med Jacob Ottosen kørte jeg derud og efter 5 min havde gik jeg derfra med en frisk telefon, en faktura og et smil på læben.

Få dage efter tabte jeg min telefon igen og kørte derud efter at have talt med Jacob. Igen fik jeg sublim service og kunne køre glad derfra.
Meget professionelt og yderst serviceminded firma med smilende og søde medarbejdere:)

Klart et firma jeg vil bruge fremover ( og nok også kommer til med mit held) ;-)

Fantastisk og personlig service - fåes ikke bedre !!!

Min Iphone havde desværre fået smadret frontglasset - og samtidig opførte den sig meget mystisk, og tog screenshorts i tide og utide. Jeg faldt over Iphone112 via en googlesøgning, og ringede straks. Jeg fik fat i Jacob Ottosen, og fortalte ham om min Iphone - han kvitterede med at fortælle klart om proceduren, og om hvad han ville tjekke den for, når han modtog den. DYBT proffesionel, og meget smilende i røret. Jeg sendte min Iphone afsted, og han holdt mig orienteret via mail om hvordan det gik - jeg var tryg hele vejen igennem. Regningen kom via mail - jeg overførte penge - telefon retur - alt sammen inden for KUN 3 dage :o) En super virksomhed, som KUN kan anbefales 100 % :o)

iPhone112 Details

Vi tilbyder Danmarks bedste og billigste service for din iPhone. Vi reparerer din iPhone, skifter hardware, unlocker din iPhone og meget mere

Visit iPhone112

We live here: Frederiskborgvej 402