Iphonedoktor reviews

Iphonedoktor reviews

6.4

god service

jeg fik sat ny skærm på min iphone 5, for 2000 kr, det er et af de billigste steder jeg har fundet, når det omhandler iphone 5 (:
jeg kan ikke klage over hverken service, tid eller kvalitet.
dog kan min home knap reje en lille smule, men det skal jo bare laves (:

Hurtig og God Reparation

PhoneDoktor er en af mine bedste iPhone værksteder.
De har en utrolig hurtig service og de er endda perfektionister i deres arbejde.

Jeg har f.eks få lavet min iPhone 4s glasset på under 30 min, og iPad 2 WiFi +3G glasset på 1 dag...

Lige siden har der ikke været nogen problemmer..
Så, hvis der sker noget med min iPhone/iPad en anden gang, ville jeg klart tage derhen igen !
PhoneDoktor kan klart anbefales ! :-)

Skiftede iPhone 4 skærm og ødelagde Wifi dækning

Skulle havde skiftet min iPhone 4 skærm, og dock connecter (2 uafhængige problemer).

Det tog ham ca. 30 minutter at udskifte dette, helt som lovet.
Arbejdet blev også udført fint, skærmen var hel, virkede, det samme med dock connectoren.

Desværre lykkedes det ham at ødelægge min Wifi dækning, og derved også aGPS'en :-(

Da jeg kom forbi og ville havde ham til at fikse det, var det selvfølgelig hardware fejl i telefonen osv.

Jeg kunne så pænt fortælle ham, det virkede indtil han havde pillet ved den. Google havde selvfølgelig hjulpet mig, og fejlen var alment kendt, når amatører piller i iPhone's

Via google fandt jeg:

Se vedhæftet billede.
Den lille minimale metal dims der er i den grønne cirkel på billedet, har han smidt væk, og derfor virker det ikke mere.

Han skulle bruge mindst 1 dag til at kigge på det, ret utroligt taget i betragtning hun kunne skifte delene på under 30 min.
Men enhver tillid til hans evner var forsvundet, så jeg skulle bestemt ikke efterlade min telefon hos ham igen.

Så nu har jeg bestilt den reservedel fra et prof. firma og skifter den selv.

Jeg skal ikke havde ham til at røre mit hardware mere, og vil opfordre alle til at gå i en stor bue uden om han butik.
Måske retter han en fejl, desværre tilføjer han jeres telefoner andre fejl som han benægter at være skyld i.

STOOOOOOOOOOOOOOOOP!!!!!!!

Afleverede min Iphone 4 til reparation. dock stikket skulle tjekkes og frontglasset skiftes. Han åbnede telefonen og kom ud med den efter 5 min og han sagde han ikke kunne lave den. Han samlede den igen og gav mig den tilbage og nu er telefonen død!!!! Da jeg afleverede den kunne den alt bortset fra at skærmen var flækket. Den lugtede brændt da jeg fik den retur, men han sagde det ikke var hans problem!!!!! Han bad mig forsvinde fra butikken da jeg brokkede mig over det!!!!
Iphone"doktor"??????

Fantastisk service

Havde en flænge i min Iphone 4 og fik den fixet på en times tid. Efter et par dage begynde den af freeze, hvilket den ikke havde gjort tidligere - forud for reparationen. Jeg kontakede doktoren igen og fik en ny tid. Han puttede en ny skærm i gratis og alt virker nu helt perfekt.

tusinde tak. Kan varmt anbefales.

Dårlig kvalitets skærm - Dårlig oplevelse

Efter at have smadret skærmen på min iPhone 4 søgte jeg nettet tyndt for at finde en reparatør der kunne tage sig af den. Her fandt jeg iPhoneDoktor som jo lå dejligt bekvemt nær min lejlighed på nørrebro. Efter reparationen fik jeg ingen kvittering, men jeg regnede nu heller ikke med at det ville blive et problem - Til trods for at han kostede halvdelen af hvad de andre tog.

Desværre havde jeg dog nok været lidt naiv, for da jeg kom hjem sammenlignede jeg min skærm med min kæreste's og skærm billedet var slet ikke ligeså klart som på hans iPhone 4. Det virkede som at der var sat en skærm på af væsentligt ringere kvalitet end den foregående. Godt sur havde jeg først tid til at komme derned igen 2 dage efter, men her var der ingen kære mor - Han påstod at den var ligeså god som den originale, selvom enhver kunne se at dette ikke var tilfældet.

Istedet måtte jeg finde en anden forretning der kunne hjælpe mig, for jeg ville ikke gå på kompromis med min fine nye iPhone, selvom den havde været på gulvet. Jeg valgte konkurrenten nede om hjørnet, iRep som ligger ved Nørreport st. Der fik jeg endelig det display som iPhoneDoktor skulle have sat på til at begynde med. Det kostede godt nok det dobbelte, men sådan må det åbenbart være - Kvalitet og pris hænger sammen, også når det gælder iPhone reparation.

Super god service

Fik smadret glasset på min Iphone4.

Søgte nettet igennem for et sted hvor jeg kunne få et nyt display og havde besluttet mig for irep.dk selvom de var dobbelt så dyre som Iphonedoktoren til gengæld virkede de meget professionelle.

Irep havde ikke nogle displays hjemme så tog changen og gik til Iphonedoktoren.

Fik den ordnet samme dag men displayet var meget utydeligt så troede jeg fik hvad jeg betalte for eftersom prisen kun var 600 kr.

Fik en ny tid hos Iphonedoktoren da jeg ikke var tilfreds og fik endnu et nyt display som var perfekt uden ekstra beregning.

Perfekt service og min Iphone er perfekt igen.

Unlad at gå til de andre medmindre du gerne vil give det dobbelte og kan undvære din iphone i længere tid.

Fantastisk!

Jeg tabte min elskede Iphone i weekenden og glasset gik i stykker. Heldigvis fandt jeg iphonedoktor.dk

15 min og 300.kr senere havde min Iphone fået nyt glas.. Ingen problemer og god service.

De taler ikke perfekt dansk, men kan også engelsk.

Tak Iphonedoktor !

Hurtig og god reparation

Jeg fik lige før jul skiftet en skærm på min daværende iPhone 3GS. Det var en lørdag og Jeg indleverede den kl. 11 og kunne afhente kl. 12.

Det eneste der trækker ned hos dem er at ham Jeg ihvertfald snakkede med på Frederiksborggade kunne ikke rigtig snakke dansk, eller også gad han bare ikke at snakke :-)

NEJ NEJ NEJ NEJ!!!

LAD VÆR MED AT KØBE NOGET SOM HELST HOS HAM!

Var inde med min iphone 4 for at få skiftet mit glas på fronten. 20 min og så var jeg færdig igen. Fik et bagcover og et beskyttelsesplastik til fronten med i prisen på 900 kr. Så alt i alt en helt i orden service.

Skærmglas til iPhone 3GS

Fik det skiftet mens jeg sad i butikken og ventede. Det tog kun ca. 20 min. Glasset var blevet smadret efter jeg havde tabt min iPhone ned af en trappe.

Jeg var lidt skeptisk omkring kvaliteten af glasset der blev sat i, da det er en reparation som Apple ville have 1200 kr. for at lave. Men kvaliteten var helt den samme, ingen forskel på hverken friktionen eller følsomheden.

Jeg havde kigget nogle forskellige steder på nettet for at finde det billigeste sted at få det lavet, og iphonedoktor gjorder det for 400 kr. mens andre ville have mellem 600 og 750 kr. for det samme.

Hurtig service og god information

Jeg blev anbefalet iPhonedoktor.dk da min skærm på iPhonen var smadret. Til min glæde kunne jeg straks konstatere at prisen for udskiftning af skærmen var noget billigere end hos mit selskab Telia.
Jeg blev dog en smule skeptisk, da jeg modtog en mail med instrukser for indsendelse af min telefon, da der var flere stavefejl i teksten.
På Trustpilot havde firmaet fine anmeldelser, så jeg tog chancen.
Jeg kan kun sige, at jeg er yderst tilfreds. Dagen efter jeg havde sendt min telefon som pakke fra posthuset, modtog jeg en mail fra iPhonedoktor.dk om at telefonen var modtaget. Kort tid efter samme dag, modtog jeg endnu en mail, hvori der stod at min telefon nu var lavet og at den ville blive returneret så snart jeg havde indbetalt beløbet.
Så til andre med skader på deres højt elskede iPhones, kan jeg kunne give iPhonedoktor.dk mine bedste anbefalinger. Hurtig service og information på højt niveau :)
Da jeg fik telefonen retur, var der endda uden beregning både lagt beskyttende film på skærmen og vedlagt et silikone-cover :)

Is Iphonedoktor your company?

Visit Iphonedoktor