iPhoneGadget - Covers og tilbehør til din iPhone, iPod eller iPad reviews

iPhoneGadget - Covers og tilbehør til din iPhone, iPod eller iPad reviews

7.7

SUPER god service. Hurtig levering og ingen problemer, hvis noget skal retur!

Service i top, hurtig levering eller meddelsese om, hvis noget er i restordre. Ingen problemer ved returnering. Kan kun anbefales!!

SUPER GOD KUNDESERVICE

For det første er leveringen super hurtigt, jeg modtog mit cover 2 dage efter jeg havde bestilt det. Desværre knækkede dette cover få dage senere, men igen var servicen i top, jeg sendte et billede af den defekte vare, samme dag er der et nyt cover på vej. Det kalder jeg service :-)

Helt iorden

Bestilte 2 covers, og fik dem 2 dage senere :) Så ingen problemer :)

Hurtigste og bedste leverandering jeg har nogensinde har fået!

Min iphone skulle have ny bagskærm og nyt batterie, hvilke jeg ikke troede kunne betale sig, men gik alligevel ind på iphonegadget og bestilte både bagskærm skruer og batterie for 300kr! Samme dag skrev de en mail til mig hvori der stod at pakke var pakket og sendt, og allerede næste dag kom den.
Varerne var ikke defekte og virkede perfekt:-)

Defekt vare, ringe service

Modtager et sæt med front og bagcover, ved montering opdager jeg det er defekt, (skærmen var løs fra coveret) snakker med dem mht til returnering og får at vide det intet problem, de lette at ha med at gøre og jeg skal bare sende det ind, så bliver jeg refunderet eller ombyttet min vare.

2 dage efter jeg har sendt den modtager jeg en mail om at de ikke kan godkende min reklamation da kablet pludselig er reven over.

Dette var ikke tilfældet da jeg pakkede varen ned og sendte den retur.

Fantastisk!

Jeg bestilte to covers herfra i gummi søndag, og har lige fået dem hjem i dag, tirsdag. Det virker som om kvaliteten af coveret er virkelig godt, og kvaliteten på billederne er lige som jeg forventede! Hjemmesiden er let og overskuelig - vil helt sikkert handle her igen! :-)

Super hurtig levering, fin kvalitet til prisen som er fornuftig/rimelig.

Brudt emballage og defekt vare

Jeg modtog i sidste uge det der skulle forstille at være nye sider til min iphone 4s, da varen ankom var den kun pakket ind i bobleplast og en allerede brudt blisterpakning(hjørnet var klippet op, formentling sket da posen blev klippet fra de andre poser, sjusket), da jeg så tænkte jeg ikke på at varen kunne være defekt, jeg fik sat Glas/LCD siden på og tændt min iphone(noget jeg har prøvet et par gange), allerede da jeg kom til skærmen hvor jeg skulle skrive koden kunne jeg mærke den var helt gal. de øverste tal virkede ikke. Efter at have trykket og fumlet med skærmen i et stykke tid lykkedes det mig at få tastet min kode ind. Jeg gik ind i tegne program på min Iphone og opdagede lynhurtigt at stort set hele den øverste del af skærmen kun virkede delvist.
Det kan ikkke passe tænkte jeg og prøvede et par gange.
- Virkelig dårlig kvalitet
-sjusket emballage
Jeg køber ellers tit reservedele til diverse Iphone, men det bliver i hvert fald ikke længere hos IphoneGadget.dk, udsædvanelig dårlig oplevelse, hvor man står tilbage stort set magtesløs.

Hej Mikkel,

Tak for din henvendelse.

Det er naturligvis beklageligt at du har modtaget et produkt der ikke virker.

Såfremt man oplever et produkt ikke virker tilfredsstillende, skal man naturligvis kontakte os med det samme, så finder vi en løsning sammen.

Jeg synes derfor du skal kontakte os via tlf: 70 27 47 16 eller skrive til support@iphonegadget.dk

iPhoneGadget.dk Teamet

God hjemmeside og hurtig levering

Bestilte et iPad cover mandag eftermiddag og fik det leveret onsdag middag.
God og overskuelig hjemmeside. Fint produkt.

Super hjemmeside

Jeg bestilte et specialdesignet cover til min iPhone 4s torsdag aften. Igår fik jeg besked om at det var afsendt og i dag kom det med posten. Super kvalitet, hurtig levering, alt var som det skulle være.
Jeg kunne have fået det samme cover billigere fra en anden hjemmeside, men så havde det været med op til 2 ugers levering. Jeg vil med glæde betale lidt ekstra for hurtigere levering.
Kan absolut anbefale iPhoneGadget.dk

Falsk markedsføring

"Dette er ikke originale høretelefoner fra Apple, men virker fuldt lige så godt. Produceret af kvalitetsmatrialer"

Passer på ingen måde med virkeligheden. Dårligere kvalitet findes næppe, og det kan på ingen måde sammenlignes med originalen.

Hej

Det er naturligvis beklageligt, hvis du har modtaget en vare, der ikke lever op til den forventede kvalitet.

Det er ikke en vare vi normalt oplever problemer med.

Jeg vil bede dig kontakte os på support@iphonegadget.dk, så skal vi nok forsøge at finde en løsning til dig.

Super Service

De bestilte covers var længe undervejs, men det skyldtes Post danmark der var 12 dage om at levere. under forløbet havde jeg en god kontakt til iphonegadget,
der tilbød at sende nye, men det blev ikke nødvendigt.

SUPER SERVICE

super god service

Min datter købte et cover til mig, som jeg syntes ikke fungerede optimalt. IphoneGadget tilbød at bytte den med det samme og uden problemer, da de mente at der måtte være en funktionsfejl i typen. jeg valgte dog et helt andet cover. dette fik jeg tilsendt hurtigt og uden problemer. super fin og hurtig betjening og uden problemer. fantastisk:)

Langsom telefonbetjening

Jeg har nu ventet som den første i køen i 30 minutter, for at bede dem sende en ordrebekræftelse som jeg aldrig har modtaget efter min bestilling. De har i øvrigt trukket pengene. Så jeg aner ikke om jeg nogensinde modtager det jeg har bestilt.

Hej Morten,

vi beklager den lange ventetid, det er ikke normal service niveau fra vores side af.
Vi kan oplyse dig om, at din ordre er afsendt i går og at vi har sendt 2 mails til dig, først med ordrebekræftelse og dernæst med information om at ordren er afsendt.

Du er velkommen til at skrive til os på support@iphonegadget.dk hvis du har yderligere spørgsmål.

iPhoneGadget.dk Teamet

Hurtig levering - men brugte varer!

Jeg afgav mellem jul og nytår en ordre på et ipad cover, og forventede ikke at få leveringen før en gang i det nye år. Dig blev jeg positivt overrasket over at modtage pakken allerede nytårsaften.

Desværre får jeg pakket pakken ud, og det viser sig at den indpakning mit ipad cover er i har været åbnet - tapen har været brudt. Jeg tænker at det nok er for at tjekke produktet inden afsendelse. Men da jeg får pakket coveret helt ud, opdager jeg til min bange anelse at coveret er fuldstændig ridset på hele bagsiden. Jeg er meget skuffet over denne vare, da jeg vil forventet at coveret efter en del brug vel få nogle ridser, men at det allerede ved modtagelse ligner et cover der har været i brug i lang tid, det er simpelthen utilfredsstillende.

Jeg havde en godt billede af denne virksomhed, men sidder nu tilbage med fornemmelsen af at have købt en liter mælk der er løbet på datoen. Jeg handler ikke hos IphoneGadget igen og jeg vil heller ikke anbefale andre at handle der. I stedet vil jeg råde til at gå i en rigtig butik, betale lidt ekstra men så få en helt ny vare som er i orden.

Hej Karina,

vi beklager den oplevelse du har haft ved at handle hos os.

Vi handler ikke med brugte varer og det lyder til at der er sket en fejl.
Hvis du blot sender et billede til os på support@iphonegadget.dk, så kan vi finde en løsning sammen.

iPhoneGadget.dk Teamet

Hurtig levering men lever ikke helt op til forventningerne

Jeg designede mit eget cover i går og allerede i dag, lå det i postkassen. Stort plus!!
Mit design bestod af mit firma's logo samt noget grafik bag logoet. Grafikken havde jeg lavet meget utydelig for ikke at ødelægge logoet, dog kunne man sagtens se grafikken på designet da dette var uploadet. Da jeg modtager coveret kan jeg kun se logoet - ikke det andet grafik. Jeg er helt med på at printet vil være svagere end designet på computeren, men når iphonegadget.dk tjekker coveret (hvilket de vel gør inden afsendelse?) og kan se at coveret ikke matcher designet som blev oploadet, burde de i det mindste have taget kontakt til mig.
Konklusionen må være at man altså ikke helt får hvad man bestiller når man uploader et design. Bortset fra det, har der dog ingen problemer været.

Hej

Det lyder til at der er sket en fejl under produktionen af din ordre.

Jeg vil bede dig sende et billede af det modtagne cover til support@iphonegadget.dk.

Så er jeg sikker på at vi kan finde en løsning.

Alt for dyrt

Produkterne er alt for dyre: fandt cover og beskyttelsesfilm (til iPhone 5) på [eksternt link fjernet] til mindre end 10 kr. hver (inkl. fragt), hvor priserne hed hhv. 149 og 129 kr. på iPhonegadgets hjemmeside.

Hurtig betjening og produkter i god kvalitet.

Bestilte mandag aften et cover til min telefon og tablet. Modtog begge varer onsdag formiddag og varerne var i god og lækker kvalitet. Super hurtig ekspedition - dejligt!

hurtig levering

super hurtig levering
der gik ikke mere end max en dag fra bestilling til den lå i min postkasse
så kan varmt anbefale jer til andre

HURTIG LEVERING

Bestilte et UAG cover til min HTC One ( god kvalitet ) samt et løbe armbånd en Søndag eftermiddag og Tirsdag lå det i postkassen :)

PhoneGadget ApS / iPhoneGadget.dk Details

iPhoneGadget.dk sætter en ære i god service! Har du oplevet problemer med din ordre eller har du spørgsmål til din ordre, så tøv ikke med at kontakte os! - Alle mails besvares samme dag - Telefon support alle hverdage 10-16 - 30 dages fuld returret Vigtigst af alt, så er vi til at tale med - kontakt os med det samme hvis du har brug for hjælp.

Visit iPhoneGadget - Covers og tilbehør til din iPhone, iPod eller iPad

We live here: Frejasvej 10
4100 Ringsted

iPhoneGadget - Covers og tilbehør til din iPhone, iPod eller iPad is in category: Mobile Accessories

1. mendmyi
2. Memoryc