iPhoneGadget - Covers og tilbehør til din iPhone, iPod eller iPad reviews

iPhoneGadget - Covers og tilbehør til din iPhone, iPod eller iPad reviews

7.7

fin service og hurtig levering

Bestilte et cover til min iphone 4s, fik det på 2. dagen! Det gik fint stærkt, og kvaliteten var i orden.

God side, nem at overskue og mange fine ting.

Det værste jeg har været ude for! skod side

Jeg har købt et simkort holder til min Iphone 3g, men den sidder på mustiskvis fast nede i, og kan værken komme op eller ned.
så jeg ringer ind til dem og spørge hvad jeg skal gøre, og manden jeg snakker med siger at jeg skal hive den op af, men det jo ik muligt så jeg vil sende dem til dem men kan det ikke lade sig gøre fordi de ikke laver telener .. så nu skal jeg til en telefon forhandler som kan lave den for mig som kommer til og koste flere hundrede kroner,
og det eneste jeg kun få dækket er simkort holderen,
skod firma og skod service !!

Fornuftig butik

Jeg bestilte to hvide, custom covers (et til iphone 4s og et til ipad mini).

Leveringen var hurtig og uden problemer, og varerne lå i postkassen allerede dagen efter. Dog modtog jeg et forkert Ipad cover og et defekt iphone cover.. Lidt uheldigt/sjusket. Men om ikke andet så har butikken rettet op på fejlene uden problemer, så her tør jeg godt handle igen.
PhoneGadget ApS / iPhoneGadget.dk

Reply from PhoneGadget ApS / iPhoneGadget.dk

Hej Kenneth

Tak for din anmeldelse af vores virksomhed.

Det er beklageligt at du har modtaget et iPad cover, når du har bestilt et iPad Mini cover.

Det skal vi naturligvis finde en løsning på med det samme.

Vi står uforstående overfor din oplevelse med vores iPhone cover, og kan oplyse at det bestemt ikke er den oplevelse vi ellers har.

Jeg vil bede dig tage kontakt til mig på mail: support@iphonegadget.dk, så vi kan finde en løsning til dig.

Casper
iPhoneGadget.dk Teamet

Køb det dog på [External link removed]

Det er laaaangt billigere og langt det meste er det samme...korser mig lidt over de overpriser...bruger selv sort iPhone 5 cover som heg også kan ha kort i...19kr inkl forsendelse og den har indtil nu holdt i 6 måneder og er sikker på den ihvertfald holder 6 mere...

Dårlig kvalitet på varerne

Ikke noget i vejen med levering og handel, men kvaliteten af de iPhone covers som iPhoneGadget sælger er for dårlig. Jeg har måtte returnere 2 ud af 2 købte covers. Så vil du spare dig besværet med at returnere og vente på ny pakke, så gå udenom iPhoneGadget.
PhoneGadget ApS / iPhoneGadget.dk

Reply from PhoneGadget ApS / iPhoneGadget.dk

Hej Morten,

beklager din uheldige oplevelse ved at handle hos os.

Vi har gennemgået sagen, og kan se at du har modtaget et defekt cover, hvilket vi så har ombyttet.

Desværre er konklusionen at det nye cover også er defekt.

Dette er bestemt ikke et generelt problem når man handler hos os.

Modtager man en vare fra os, hvor kvaliteten ikke er tilfredsstillende skal man altid kontakte os.

Så forsikrer jeg at vi til hver en tid er behjælpelige med en løsning som sikrer dig som kunde.

Hilsen Casper
Kundeservice

Praktiske ting til iphones og super hurtig levering!

Jeg købte en backup batteri cover til min iPhone 4 og den er såååå smart!! Så kan man tag coveret på når der ikke er så meget strøm på iphone, så starter den med at oplade den :D
Jeg bestilte mandag og jeg fik en pakke med posten tirsdag!

Fantastisk kundecervice

Super godt sted. Kan varmt anbefales. Har tidligere bestilt et cover med eget billede. Top klasse. Bestilte i sidste uge reservedele til min iphone, varerne kom dagen efter. Desværre var der en produktionsfejl i en af skruetrækkerne så gevindet ikke virkede, ringede til kundeservice og forklarede dem problemet, de var meget forstående og sendte straks en ny og bedre skruetrækker. Oven i købet var varen blevet 100 kr billigere, penge som de uden videre returnere til min konto. Det er jo verdensklasse kundeservice :D

Design selv cover.

Jeg har tit købt "design selv" covers til gaver, og hver gang er de 110% iorden og kommer hurtigt.

Genialt!

Jeg bestilte nogle høretelefoner til min iPhone igår kl 12 om formiddagen, de blev sendt med det samme, og jeg modtog dem idag klokken 8 om morgenen, og hold kæft de er gode! Lynhurtig levering, gode priser og kvalitetsprodukter - her skal jeg helt sikkert handle igen :)

Ubeskrivelig god handel!

Bestilte torsdag aften de helt nye ear pods til iphone samt et cover. Prisen på høretelefonerne var helt uimodståelige - fx tager Fona tager omkring 450-500 kr. for den lidt ældre model !! Nå men allerede lørdag formiddag kom posten med den lille pakke og dette var endda fragtfrit! IphoneGadget.dk kan KUN anbefales til alle, der har brug for tilbehør osv. til deres appleprodukter samt meget andet!!! :-)

Jeg køber ikke andre steder!

Jeg har handlet hos iPhonegadget flere gange og senest et "design selv" cover. Denne funktion var en fornøjelse. Det var sjovt og meget let - Det kan kun anbefales! -og så har jeg mit helt eget cover;-) - Det er sgu' meget sjovt. Alt jeg har bestilt hos Iphonegadget er kommet dagen efter - Bedre kan man jo ikke ønske sig.

varen kom dagen efter!!! :)

Jeg valgte at designe mit eget cover til min iPhone. Var spændt på resultatet - resultatet er i top.. Det er virkelig en fin foto kvalitet :)
Vil til hver en tid købe ved iPhoneGadget igen. Og dag til dag levering klager man vel ikke over?? :) Jeg gør i hvert fald ikke :)

Dag-til-dag levering

Bestilte et design-selv iPhone cover, og modtog det allerede dagen efter. Super hurtig ekspedition.

Produktet lader til at være i udmærket kvalitet. men har dog ikke været udsat for "the test of time" da jeg jo netop har modtaget det i dag.

Men er meget tilfreds med den kvikke ordrebehandling. Særligt når der er tale om en "design-selv" vare.

Gode produkter og hurtig levering

Bestilte torsdag aften og fik en godt indpakket pakke med posten lørdag. Alt var som det skulle være. Det er anden gang jeg bestiller fra phonegadget og bestiller der igen næste gang jeg mangler reservedele/tilbehør til mine telefoner

Hurtig levering og udmærket kvalitet.

Jeg købte en case til min iPad mini og er meget tilfreds for den hurtige levering. Kvaliteten er jeg også tilfreds med.

Dejligt og ikke sidste gang jeg nogensinde køber der fra! Anbefaler det til alle!

Bestilte for lidt tid siden et iPhonecover til min helt splinternye Iphone 5. Jeg designede det selv og var bange for at billedet skulle have en hvis utydelighed. Jeg pakkede det op, og selve coveret var smukt! Få ridser i selve coveret, og lidt langtid om at modtage min pakke (4 dage)

ANBEFALER DETTE STED TIL ALLE SOM TØR AT TAGE SIG EN GOD UDFORDRING :)

Super service, men kvalitet er ikke altid på toppen

Jeg har læst på Trustpilot en masse god ting om iPhoneGadget, og kan kun bekræfte dem. Fik bestilt mine varer sent om aften. De blev sendt allerede dagen after om morgenen.
Er meget glad for min nye iPhone cover, men "Professional ScreenGUARD 4G/4S Anti glare" er ikke af så høj kvalitet - den kunne ikke klistre fuldstændig ved nogle hjørne og sider.

Super Service

Havde bestilt reservedele til min Ipone, men havde fået bestilt forkert, tingene var pakket ud af poser ,men fik af vide ,at jeg bare kunne sende det retur hvis ikke det var beskadiget og jeg ville få pengene retur.
Der gik 2 dage så fik jeg en mail, at jeg ville modtage mine penge inde for 1-3 dag.

Super tilfreds

Bestilte en vare igår ( Iphone 5 læder etui ) kom med posten idag. Alt er bare som det skal være! Bestemt ikke sidste gang jeg handler hos dem.

SUPER SERVICE

Jeg købte et batteri hos Iphonegadget som jeg fik 2 dage efter bestilling.. satte det i Tlf .. men det var delvist defekt.. jeg sender dem en mail og spørger Til hvordan et nyt batt.. skal opføre sig... 1/2 dag efter for jeg den mest forstående mail fra dem .. hvor de skriver at de straks vil sende mig et nyt, og jeg ikke behøver at sende det defekte batteri tilbage til dem.. det er sgu sprød service .. 2 dage efter mailen, modtager jeg så det nye batteri som er helt ok.. jeg takker mange gange for super behandling.
ingen tvivl , jeg køber kun iphone ting her.. 😃

PhoneGadget ApS / iPhoneGadget.dk Details

iPhoneGadget.dk sætter en ære i god service! Har du oplevet problemer med din ordre eller har du spørgsmål til din ordre, så tøv ikke med at kontakte os! - Alle mails besvares samme dag - Telefon support alle hverdage 10-16 - 30 dages fuld returret Vigtigst af alt, så er vi til at tale med - kontakt os med det samme hvis du har brug for hjælp.

Visit iPhoneGadget - Covers og tilbehør til din iPhone, iPod eller iPad

We live here: Frejasvej 10
4100 Ringsted

iPhoneGadget - Covers og tilbehør til din iPhone, iPod eller iPad is in category: Mobile Accessories

1. mendmyi
2. Memoryc