Ipperne.dk reviews

Ipperne.dk reviews

9.6

Service i top og billige folier :-)

Hej har nu gentagne gange bestilt folier til diverse elektroniske produkter, fra Ippern.dk og de har aldrig skuffet mig :-)

Har nu i dag bestilt folie til min nye Samsung Galaxy Tab 3, 10.1 og håber på den samme perfekte handelsprocedure denne gang også - og måske med lidt godt til munden ligesom ved sidste levering.

Ipperne.dk kan varmt anbefales bliver hverken bedre eller billigere :-)

Fik varen indenfor 24 timer :-)

Lav pris - hurtig levering

Kan absolut anbefales, her handler jeg gerne igen !

Bestiller skærmbeskytter lørdag, leveres tirsdag, og umiddelbart fornem kvalitet til få penge. Og let monteret uden brug af væske.

Nå ja, jeg gav 12 kr for forsendelse, men frimærke på brevet var på 16 kr, dette oveni at jeg fik 20% rabat på varen.

Perfekt service, overskud til kunderne og hurtig levering.

Fik hurtig og grundig vejledning ved spørgsmål.
Bestilte varer om eftermiddagen og modtog dem allerede næste morgen!
Vil uden tvivl handle hos Ipperne igen :)

Samt super service trods en lille smutter som der hurtig blev rettet op på,alt i alt en super oplevelse

Leveret som aftalt uden problemer

Leveret som aftalt uden problemer.

korrekt og hurtig levering

Den rigtige vare til den rigtige pris

Nemt og fik min vare hurtigt.

Jeg vil gerne give min anbefaling videre. Fik min ønsket vare hurtigt og fik et smil på læben, da jeg så at der var en lille slik pose med :)

Godt

God og til tiden

* Seks stjerner

Jeg giver en extra stjerne for hurtig ekspedition og fin fin service.
God Jul

Super tilfreds.

Super tilfreds. Kan kun anbefale at handle her. Hurtig levering og gode varer.

Genialt

Godt og billigt så blir det ikk bedre !

super service

Min bestilling kom med det samme, var super billigt, havde en nem vejledning til produktet også havde de også sendt vingummi bamser med... Vil til en hver tid handle der igen.

Klar anbefaling fra mig:-)

Hurtig levering, og god service:-) kan helt klart anbefales-er heller ikke første eller sidste gang jeg benytter mig af siden:-)

Jeg fik en hurtig levering af en vare som jeg ikke kunne finde andre steder og enormt billigt, det er bare perfekt

Super handel.

Jeg kan varmt anbefale dette firma. Fra jeg afgav min ordre gik der 3 dage til den ankom. Jeg blev informeret flere gange under vejs om, hvor langt i forløbet min ordre var. Jeg er 100% tilfreds og kan kun give mine varmeste anbefalinger.

hurtig levering og billigt

Kan kun anbefale Ipperne.dk
Hurtig levering og billigst. Varen vi bestilte er af rigtig god standard :-)

gode priser og hurtig levering

Fin hjemmeside. Holder hvad de lover leverer lynhurtigt. Daglig ordreopdatering.

Beskadiget produkt i posten - sendte ny med det samme på egen regning.

Modtog et beskadiget produkt og efter Ipperne's besvarelse på min anmeldelse, er de gået fra én til 5 stjerner. Skulle have anvendt deres glimrende kundeservice med det samme.

Ipperne sendte en ny beskyttelse på egen regning med det samme.
Deres slikpose, som de åbenbart sender hver gang, gik fra trøste- til glædesspisning.

Tak for glimrende kundeservice og hurtig ekspedition.
ipperne.dk

Reply from ipperne.dk

Hej Nicolai Simonsen

Tak for din kommentar.

Hos Ipperne.dk har vi brugt den samme indpakning i over 3 år og det har hidtil fungeret uden problemer. Desværre kan det ske at en vare bliver beskadiget under forsendelsen, uanset hvor grundigt den bliver pakket ind.

Men selvfølgelig er det ikke i orden at du har modtaget en beskadiget vare og jeg vil derfor tilbyde dig at få sendt en ny vare ud, naturligvis uden beregning. Skulle du en anden gang modtage en beskadiget vare vil jeg opfordre dig til straks at kontakte kundeservice så vi har en mulighed for at løse problemet hurtigst muligt. Det er det vi er her for :-)

Venlig hilsen

Laura Friis

Ipperne.dk

ipperne.dk Details

Ipperne.dk er en Dansk virksomhed med fokus på skærmbeskyttere til mobiltelefoner og mp3 afspillere. Firmaet blev stiftet ud fra en vision om at hverken skal være dyrt eller besværligt at passe på sin mobiltelefon. Derfor er alle vores skærmbeskyttere fremstillet i kraftig 3-lags japansk PET og bestilt hjem i store mængder for at give den bedste kavalitet til den beste pris. Hos Ipperne.dk mener vi heller ikke man skal "straffes" for at købe meget. Derfor har vi valgt at fjerne alle leveringsomkostninger på ordrer over 100 dkr. Dette gælder uanset om det er til samme model eller til mange forskellige. Så du kan roligt købe en ekstra gave til venner og familie. Denne rabat gælder også i kombination med evt. andre tilbud vi måtte føre. Desuden har vi indført Loyalitets rabat til de kunder der er så tilfredse med vores produkter, at de vælger at komme tilbage igen. Du kan læse mere om Loyalitetsrabatten her: http://ipperne.dk/information/rabat-11/ Vores mål er at have skærmbeskyttere til alle førende mobiler, men skulle du have en model vi ikke har på lager, er du velkommen til at sende en mail til os med en forespørgsel. Som hovedregel tager vi alle forespørgsler hjem uden gebyrer og i samme gode kvalitet som resten af vores produkter.

Visit Ipperne.dk

Write to: store@ipperne.dk