ipvision a/s reviews

ipvision a/s reviews

4.5

Utrolige gebyrgribbe

De har gebyr på alt, tror ikke det er muligt at finde et selskab der finder på at sende deres kunder flere gebyrer end dette firma
ipvision a/s

Reply from ipvision a/s

Kære Vogter,

Det kunne være rart at vide hvilke ydelser, vi leverer, som du opfatter som et gebyr.
Det er svært at forsvare sig på et åbent medie, når der ikke er noget konkret at forholde sig til.

Vi har mere end 3.000 kunder. Vi forsøger at behandle vores kunder ordentligt, og får i vore egne kundeundersøgelser ros for kundeservice og tilgængelighed.

Jeg håber, du vil henvende dig - gerne direkte til os – og at vi kan gøre dig tilfreds.

Peter Reich
Direktør

Komplet urimelig opkrævning af support gebyrer

Opdagede pludselig en post på min faktura fra IPVision med 640 kr for en simpel support opgave. Vi må ikke selv rette i vores firewall indstillinger, det skal IP Vision gøre og når man beder dem om at rette en lille ting charger de 640 kr. uden moms.

Grimt, grimt. Når min binding udløber skal jeg intet have at gøre med det firma mere.

Tom Vedel
ipvision a/s

Reply from ipvision a/s

Kære Tom Vedel,

Jeg er ked af, at du opfatter den service, vi leverer dig - og som vi tager betaling for - som et gebyr.
Vi tager betaling for den forbrugte tid på det arbejde, vi laver, ligesom enhver anden virksomhed.
Mener du ikke, det er berettiget, er du altid velkommen til at rette henvendelse til os.

Den 18. oktober 2012 kl. 16.47 har vi sendt dig et login til din firewall, så du har fuld adgang til firewall'en, og dermed kan du selv foretage de ændringer, du måtte ønske.
Fakturaen på det, vi har lavet for dig, er fra 1. januar 2014.
Hvis dit brugernavn og password skulle være blevet væk, så vil vi - uden beregning - altid oprette et nyt til dig.
ipvision er en servicevirksomhed, og vi lever efter devisen, at kunder er noget, man gør sig fortjent til.
I de fleste tilfælde fakturerer vi ikke en mindre rettelse, men her hvor kunden selv har mulighed for at udføre opgaven, men i stedet benytter vores Kundeservice, tillader vi os at fakturere den forbrugte tid.
Jeg ville ønske, at du ville rette henvendelse til os, istedet for at skyde så hårdt på os her på Trustpilot. Det føler jeg ikke er fair.
Skulle du imidlertid have forlist adgangen til firewall'en, vil jeg gerne i dette tilfælde kreditere de kr. 640,00, og håber naturligvis du har lyst at fortsætte samarbejdet med os.

Peter Reich
Direktør

Sådan vender fokuseret kundeservice en situation 180° - fra negativ til positiv!

Jeg vil gerne dele denne oplevelse med dig som søger reference på IP Vision:
Vi er kunde hos IP Vision med "hele pakken" af unified communications: Fiberforbindelse, mobil, ip telefoni og omstillingsanlæg. Vi er generelt godt tilfredse med IP Vision men med én fullservice leverandør vil der altid være et og andet, der skal ageres på. Vi stod i sådan en presset situation for 4 uger siden. Her oplevede jeg helt unikt at direktøren satte sig i spidsen for at bringe os hurtigt i mål.
En situation, der potentielt kunne ende negativt blev vha. 112% kundefokus til en positiv historie. Thumbs up!

Ipvision er super kundefokuseret...!

Når man flytter noget så vigtigt, som telefoni og data, så er tilgængelighed og kundefokus ekstremt vigtigt. Vi havde udbredt frustration over flere af de "store" udbydere og havde store forventninger til Ipvision - vi har nu været kunde i knapt et år - og vi er voldsomt tilfredse med den service, vi får fra Ipvision - uanset om det er fra kundeservice eller det tekniske personale.
Jeg vil til enhver tid anbefale Ipvision til alle kunder, der ønsker at spare penge uden at gå på kompromis med kvaliteten.
- til Ipvision: mere af det samme...

Jesper Zerlang
adm. direktør - ImmuneSecurity A/S

Vi er ikke bare kunder...

Vi har brugt IP VISION i en årrække og er grundlæggende meget tilfredse med kvalitet og service.
Telefoni er et meget sårbart område for en virksomhed som vores - og sikkert mange andre - og selv små problemer kan give anledning til stor irritation. Hos IP VISION føler man dog ikke, at man bare er en "lille fisk" og der arbejdes ihærdigt på løsninger, uanset om fejlen er opstået i vores eget netværk eller i den digitale infrastruktur.
Vi føler os godt behandlet og oplever at have et samarbejde med IP VISION, fremfor at vi bare er kunder...

Super kundeservice

Har været i kontakt med kundeservice (dkm) og fik super hurtig service, og det selvom jeg forlader dem for at flytte til andet selskab.
Tak, jeg ønsker blot at jeg havde fået samme service fra det selskab jeg flytter til.

På ingen måde tilfredsstillende

Når man som firma båder yder salg og support via telefon, så er der store omkostninger når der er problemer med telefonlinjen.
Det oplever vi jævnligt med IP Vision.

Der er ingen information om driftsforstyrrelser, dårlig eller ingen information når man kontakter support, når man skal have lavet opsætning, så bliver det ikke gjort fyldestgørende, der er ikke ordentlige guides til deres opsætningssystemer, deres supportmedarbejdere synes at kende deres PBX system ringere end man som kunde gør.

Har flere gange måtte erkende at jeg ikke har kunnet få den nødvendige hjælp og har derefter selv måtte gennemgå al opsætning og gøre ting forfra.

Selv deres salgsteam har umådeligt lange svartider når man efterspørger nye løsninger. Løsninger som man undrer sig som kunde over ikke at være blevet tilbudt!

Et snarligt skift kommer på tale, det er dog en større process da det også kræver skift af internet (som også har været ustabilt til tider) og dermed genopsætning af mange servere.

Ualmindeligt ringe

Vi har brugt IP Vision i snart 4 år, desværre med mange fejl af og til.
Sidste halvår 2011 og til dato har forbindelsen dog været så ringe at den på den nærmeste er ubrugelig.

Der er foretaget ikke mindre end 41 fejlmeldinger de sidste 6 mdr.
Desværre modtages disse fejlmeldinger af supportere som på INTET tidspunkt følger op så rettelsen.

Dette har således resulteret i en opsigelse fra vores side og jeg vil på det kraftigste fraråde et samarbejde med dem.

ipvision a/s Details

Visit ipvision a/s