Iqmedier reviews

4.6

Tvangsopløst

Info til mig selv:

[external link removed]

Modtager aldrig penge til tiden, ingen svar på e-mails.

Nu er jeg snart meget utilfreds med Jeres virksomhed. Nok med det
tager 45 dage at modtage sine udbetaling efter endt måned, kan det
ikke være rigtigt jeg skal vente yderligere 14-15 dage, hvilket jeg
gjorde sidste måned + denne måned har jeg endnu intet modtage fra
forrige.

Jeg er dybt skuffet og ophører hermed vores samarbejde og vil have
mine penge udbetalt som jeg har til gode ved jer omgående.

Jeg mente jeg viste nok skuffelse sidst, men det er i tilsynladende
ligeglade med.

Jeg har lidt over 100.000 (8,3K + moms i denne måned) og næste måned
73.000 + moms(næste måned) til gode hos Jer.

Sørgeligt at i skider højt og helligt på Jeres gode partnere som
faktisk giver jeg fordele, men det er slut nu.

Fortsat go' sommerferie eller hvad i end laver, siden i ikke svarer.
Og tak for et samarbejde, jeg skifter hermed til et andet mere
seriøst.

****** : Jeg sletter overnævnte anmelelse så snart overstående er falden på plads.

Fuskere

Også her rasere [navn] og resten at fup klanen. Gi' dem aldrig penge, for I får andrig noget retur. De løber selv for regningerne.

de er det beste

de er gode at være partner med. jeg har ca. tjent 168,00 DKK på ca. 1uge. i kan se min hjemmeside her www.guldgavekort.dk og se hvordan det er ; )

Blød mellemvare

Iqmedier er den bløde mellemvare hvad angår danske affiliate sites. Deres kampagner er standard og det er afregningen også. Har ikke oplevet snyd som andre brugere har indikeret. Mener der findes mange bedre affiliate bureauer som bør vælges før Iqmedier. Jeg hedder ikke Martin Jørgensen, men Christopher Hammer og var ansvarlig for annoncering i pågældende virksomhed.
Iqmedier

Reply from Iqmedier

Hej Martin Jørgensen,

Det kan godt undre os en del her hos IQ Medier, at du først i midten af februar 2012 kommer med din anmeldelse af os som affiliate-netværk. Du har ikke været aktiv mediepartner eller logget på vores systemer siden september 2010. Dvs. at du først 1½ år efter, du har benyttet vores service (og der er sket meget siden da) kommer med en anmeldelse af os - en anmeldelse som du i øvrigt har skrevet i et falsk navn??

Udbetaling til tiden

Jeg har benyttet IQMedier siden Oktober.

De udbetaler altid til tiden. De overføre pengene d 15 i hver måned. Jeg modtager dem altid d 16(Det tager 1 dag at overføre til anden bank end den de har.)

Så jeg er en tilfreds kunde der har tjent omkring 6.000.- på mine affiliate hjemmesider.

iQmedier.dk

Jeg har brugt iQmedier længe, og har været super tilfreds med sitet, hvor man nemt og uden problemer kan tjene lette penge.

Jeg havde på nogle uger optjent lidt over 1800 kr. på min konto, - hvorefter alle pengene, undtagen lidt over ca. 200 kr. blev slettet fra min konto på iQmedier.dk.

Jeg skrev en mail, og fik et hurtigt svar. Svaret lød på, at de havde fjernet mange af de optjente penge, da der havde være fake-tilmeldinger iblandt oprettelsen via annoncerne.

Jeg kan ikke se, at dette skal gå ud over jeg, som ejeren at brugeren, da det ikke er min fejl, at andre folk opretter fake-kontier via annoncerne.

Det er for dårligt!

Umulige at komme i kontakt med

Jeg har brugt IQmedier siden august 2010, hvor jeg i starten kunne komme i kontakt med dem ind imellem, men som tiden er gået er det faktisk umuligt at få et svar på noget som helst. Jeg har skrevet på forskellige mails til dem, prøvet at åbne deres chat (som altid er offline) added 2 af dem på msn som så bare ikke har accepteret mig.

I november fik jeg så en kvitering fra dem om at jeg havde tjent 88,40 kr dem har jeg ikke set skyggen af endnu, jeg prøvede så at undersøge på egen hånd efter jeg havde skrevet en mail og intet svar modtaget, at læse om iqmedier for at se om der var en minimums grænse for udbetalinger. Det eneste jeg fandt på deres side var at "hvis man havde tjent 100 kr i en måned ville der gå 45 dage inden man fik dem eller noget i den stil" jeg antager så at det må være 100 kr deres minimums grænse er selvom det ikke står ordret skrevet på siden.

En af mine venner oprettede sig i oktober som partner hos iqmedier gennem et link på min side, da han havde oprettet sig havde han problemer med at logge ind og kontaktede derfor iqmedier, jeg gjorde det samme da han aldrig modtog svar. Efter et par dages venten fik vi endelig svar om at han skulle være oprettet i systemet og skulle kunne logge ind nu. Dette var så ikke tilfældet, han kunne nemlig stadig ikke logge ind, vi reagerer så begge to og skriver igen men denne gang modtager vi så intet svar og vi venter stadig. Det viser sig så at de har fin tid til at tage de 85 kr fra mig igen som jeg fik da han oprettede sig gennem mit link, men hvis man ikke udfylder de resterende informationer om sig selv på iqmedier indenfor noget tid så mister partneren sine penge igen. Problemet her jo så bare at min ven ikke kunne logge ind og vi fik ingen hjælp for det har de åbentbart ikke tid til at hjælpe med fordi de er så travlt optaget af at hive deres egne penge tilbage igen.

Alt i alt synes jeg efterhånden at det her minder mere om et svindel firma frem for et seriøst firma.

2 stjerner er giver fordi jeg trodsalt har fået udbetalt 1 gang.

(Rettelse: Deres system ser ud til at være forbedret efter der er sket nogle ny ansættelser, man kan komme i kontakt med dem nu samt ikke de store problemer).

Langsom behandling

Det startede med at jeg slet ikke fik det udbetalt jeg havde optjent. Efter adskillige henvendelser skete der stadig ikke noget og jeg gav op. Efter at have skrevet en dårlig anmeldelse herinde blev jeg efter noget tid kontaktet af en medarbejder fra IQMedier som ikke kunne forstå min anmdelse. Det er nu bragt i orden og jeg har langt om længe modtaget betaling. Det ser ud til der er blevet skiftet ud i staben, så det er nok blevet bedre siden dengang jeg brugte dem.

Visit Iqmedier