Irene From reviews

Irene From reviews

9.6

Perler med kvalitet

Hos Irene From får man den bedste kvalitet af perler og den ypperste service man kan tænke sig. Råd og vejledning skotter det heller ikke på - her gør man også en rigtig god handel.

Irene From kan varmt anbefales.

Helt i top

Butikken har haft en ret høj pris på sine materialer men de stopper nu med at sælge materier og de kan nu købes til nogle addeles fordelagtige priser. Jeg fik mine vare lynhurtigt og havde ingen problemer!

Over al forventning.

Jeg må tilslutte mig koret af begejstrede kunder.

Jeg har både handlet på webshoppen, talt med Irene From pr. telefon, udvekslet mail - og sidst men ikke mindst, været på inspirationskursus.
Al kommunikation - og forsendelse af varer har været i top.
Men på kurset oplevede jeg en kundevenlighed der går langt ud over hvad man kan forvente - og har betalt for.

Jeg kan varmt anbefale at handle med - og være på kursus hos:
Irene From.
Jeg vil HELT SIKKERT, med glæde forsætte med at handle -og tage kurser, hos Irene.

Tip top

Lige efter bogen.

God service og kvalitetsvarer

Dejlig hurtig levering, hurtigt svar på e-mails, hvis man har spørgsmål, og rigtig gode varer.

Perfekt kundebetjening

Professionel, engageret venlig kundebetjening på telefonen. Overskuelig hjemmeside nem at bruge

Fantastisk let og overskueligt!

Jeg synes, det er en rigtig god hjemmeside du har, Irene. Jeg har også været i din butik, og synes billeder på hjemmesiden er meget vellignende.
Du har hurtig ekspedition og har du ikke varen hjemme, ringer du straks og forespørger, om en anden vare kan bruges.
Jeg er MEGET tilfreds!

Kh. Bente

Fantastisk service

Helt fantastisk service. Var i sidste øjeblik med mit gavekort, men på trods af weekend klarede Irene og Julie dette. Tingene er altid utrolig pænt pakket ind, og ikke mindst kommer det i løbet af få dage. Der er altid god service i form af vejledning, gode ideer og råd.
Mine allervarmeste anbefalinger herfra.

God proffesionel købsoplevelse der kan anbefales

Jeg kan kun anbefale at købe varer hos irene-from.dk.

God og venlig kommunikation, både over telefon og mail. Varerne blev sendt samme dag de blev bestilt, og jeg modtog dem dagen efter med posten. Mange andre internet butikker kunne lære af irene-from.dk. Sådan skiller man sig ud på en positiv måde. Jeg kommer helt sikkert igen.

Velvilje og gode varer!

To ting gør, at den sidste stjerne ikke også er med; Nogle fjollede "indkøbsposer" og det at der ikke er flere pæne låse at vælge imellem.

Men de fire stjerner, der ER givet, gives med ros og gensynsglæde! Vareudvalg og betjening er i øvrigt i top!

grod betjening levering til tiden

Det leverede lever fuldt op til det forventede.

Super hurtig levering

Jeg bestilte en bog til inspiration og når jeg skriver efter en hobby bog, er det super vigtig for mig at den kommer hurtig og
det gjorde den, Der var sendt materiale med hvor de gjorde
mig opmærksom på kursuser i deres butik. God ide , helt
sikker at man vil tænke på dem næste gang man skal på
kursus.

Fuld tilfreds

Det var en god oplevelse og hurtig betjening og levering.
Jeg vil helt sikkert vende tilbage.

Skøn hjemmeside med rigtig god service

Jeg har kun brugt Irene Froms dejlige hjemmeside nogle gange, men synes der er de lækreste varer og super god service

Imødekommenhed

Som at komme hjem
At handle hos Irene From er en særlig fornøjelse. Har man brug for hjælp, er ens ønske opfyldt inden det er udtalt. Har man bare lyst til at ose rundt er man lige velkommen.
Sjælen bliver glad år man er omgivet af smukke ting, og dette opfyldes til fulde hos Irene From.

Hurtig levering, og god service

Jeg handler jævnlig hos Irene From, og er aldrig stødt på problemer, Hurtig levering, og god service. Sortimentet er bredt, og man kan hente masser af inspiration, og vejledning. Har også været på kursus hos hende. Hyggelig atmosfære og god let forståelig under visning

Altid klar med en god ide..

Proffesionel service, god viden om varen og altid den bedste kvalitet.
Kan kun anbefales og man går aldrig derfra uden man lige har set en ny idé..

Altid hurtig og professionel betjening

Jeg har handlet flere gange, både i den fysiske butik og over nettet. Altid tilfredsstillende, hurtig og professionel betjening. Kan kun anbefales.

Jeg har købt to armbånds dispenser der har levet op til mine forventninger!

Hurtig betjening!

Jeg bestilte en masse snørrer til smykker søndag aften, allerede tirsdag var pakken her, som før er jeg ikke blevet skuffet!
Jeg kan varmt anbefale alle at handle her!!!!
MVH LS

Irene From Details

Hos Irene From finder du alt, hvad den kreative smykkemager kan begære. Bl.a. sterlingsølv, forgyldt sterlingsølv, ferskvandsperler, stenperler, knyttesnor, lædersnøre, værktøj, lærebøger og meget andet. Vi afholder kurser i smykkefremstilling, og er altid klar med råd og vejledning - både pr. telefon, e-mail og i butikken. Vi forhandler kun ægte ædelmetaller, og er underlagt Force (ædelmetalkontrollen).

Visit Irene From

Write to: shop@irene-from.dk
We live here: Fuglebækvej 2B, 1.
2770 Kastrup