Irma reviewed by

Søborg, DK

Lidt træt efterhånden

Jeg har handlet hos Torvet.dk siden de startede internetbutikken og har oplevet at de fik flere og flere af de varer vi skulle bruge efterhånden. Efter at Irma har overtaget butikken, er det kun gået den modsatte vej, og der er slet ikke den fleksibilitet og imødekommenhed, jeg tidligere har oplevet, når jeg efterspurgte varer, de ikke havde. At der er fejl i leveringen næsten hver gang, gør det ikke bedre - dem synes jeg ellers også at vi nogenlunde var sluppet af med. Desuden er det stadig en dyr butik, sammenlignet med andre supermarkeder.

Jeg har været trofast kunde hver uge hos Torvet.dk tidligere, og jeg må bare sige, den butik har jeg ikke mere.

I forlængelse af kommentaren nedenfor kan jeg fortælle, at jeg sidste år sendte en mail med en liste med 14 varer, jeg tidligere havde købt på Irmatorvet, men som de ikke længere havde. Så jeg vil nok fortsat vende tilbage af og til, men det bliver nok ikke her, jeg køber fast ind for fremtiden.
    Irma
    TrustScore 7.9 / 10

Reply from Irma

Kære Bente,
    Mange tak for din tilbagemelding. Jeg beklager, at du oplever, vi har fået et dårligere sortiment. Vi vil rigtig gerne tilpasse sortimentet, så det passer bedst muligt til vores kunder - hvis der er nogle bestemte varer du savner, er du meget velkommen til at maile til os :-)
    Mange hilsner fra Karina, Irmatorvets kundeservice.