Isabellasmith reviews

Isabellasmith reviews

8.5

En af de bedste nebutikker..

Efter at have handlet med Isabellas i nogle år, må jeg sige, at Deres Varer og service er i absolut top.
Upåklageligt firma, at handle med.
......♥

Skøn netbutik med virkeligt gode tilbud!

Jeg købte lidt forskelligt på hjemmesiden som var sat markant ned. Rabatten var helt op til 50% på visse varer og man får meget for pengene på den måde.
Levering skete til tiden og varerne var pakket forsvarligt.

en af de allerbedste "netbutikker"

Jeg har handlet med firmaet i mange år og er ALDRIG blevet skuffet. Selvfølgelig har der været fejl i årenes løb, men de er blevet rettet venligt og hurtigt.Hvis en vare har været skadet, bliver den ombyttet hurtigt, gratis og med et smil. Det er nemt at returnere, hvis man ikke bryder sig om varen, når den kommer frem.(Det har jeg kun oplevet 1 gang). Varerne er lækre og spændende, udvalget er stort og men får en mail, når varerne er afsendt. Jeg kan ikke anbefale og rose firmaet nok.

Sød romantisk webshop

Godt udvalg af forskellige ting og mærker. Kan især anbefale bolig kategorierne, der er masser af lækre ting!
også hendes eget mærke er rigtig godt

Gode beskrivelser

Størrelser er angivet i varebeskrivelse og farver på fotos er retvisende.

Blandet " Landhandel "

Når der handles hos Isabella Smith er det altid spændende, at lukke den godt indpakkede pakke op. Lækre, lækre sager --lige fra georginknolde til fine æsker. leveringen er altid hurtig.

Hurtig fejlfri levering

Jeg har købt både tøj, julepynt og køkkentilbehør. Det hele var nemt og overskueligt at bestille, og varerne ankom inden for 48 timer fra bestilling - meget fint og påpasseligt pakket, så alt var helt og fint.

Altid god og hurtig service

Der går altid kun få dage fra bestilling til varer modtages. Og jeg har bestilt mange gange over flere år, og ALTID hurtig levering og fuld tilfredshed med varer!!!!!
God service!

Is Isabellasmith your company?

Isabella Smith er kendt for frø, opskrifter, have og boligindretning og du finder inspiration til det hele på hjemmesiden, hvor du også finder gaver og modetøj samt rengøringsmidlet Maison Belle. Isabellas shop har masser af gode tilbud og er nem at handl

Visit Isabellasmith