Isenkram Online reviews

Isenkram Online reviews

6.8

Vores mening om Trustpilot

Isenkram Online vil ikke presses af Trustpilot til at købe medlemskab.
Se vores mening om Trustpilot her
Vi opfordre vores kunder til at benytte Facebook til at komme med ros og ris. På Facebook bliver der ikke fjernet indlæg.

Ingen respons på reklamationsmail

Jeg er selvfølgelig skuffet over at det ikke er muligt at komme i kontakt med firmaet når det drejer sig om reklamation. Der var intet i vejen med leverancerne, men når så noget går i stykker få uger efter levering gider de ikke svare på mail.
Telefon svareren på kontakt nummeret er til en Peter som jeg ikke ved om der overhovedet har noget med firmaet at gøre.
Så hvis du er ligeglad med reklamations muligheden kan du roligt handle, men I modsat fald ville jeg tænke mig om flere gange.
isenkram-online.dk

Reply from isenkram-online.dk

Hej Preben

Jeg beklager det sene svar. Vi har haft problemer med internetopkoblingen i vores ferie.Vi sender et nyt melonjern og vedlægger en returkuvert til det ødelagte. Vi står naturligvis altid ved vores forpligtelser og løber aldrig fra en reklamation. Vi svarer normalt alle henvendelser i løbet af 1-2 hverdage men i ferietiden og højsæsonen kan der gå længere tid. Vi baklager ventetiden

top service

Bestilte en top figur.
To dage efter var der en mail om at de var ved at flytte rundt og at varen nok først ville blive sendt efter halvanden uge.
det var ikke så godt for jeg skulle bruge den til vores bryllup og den ville jo først dukke op tre dage senere end brylluppet. så jeg skrev en mail om at de godt måtte droppe ordren så, men de skrev allerede tilbage efter et par timer om at de havde fundet den og ville sende den samme dag. dagen efter havde jeg den med posten.
top service er fordi de skriver en mail om hvad der er galt og ikke bare ignorere det og sender den senere end der står på deres hjemmeside. jeg fik den i tide så alt var jo godt

Super shop

Billige priser og hurtig levering.!

Eneste firma hvor man kunne få de speciel dele som jeg manglede til mit bryllups stativ.
Selv knive som jeg har brugt de sidste 10 år på at finde, dukkede frem på deres hjemmeside.
Super service mht. telefonisk kontakt.
Så alt i alt super service.

Fremragende

Det var nu ikke den store handel, det er jo en handel på nettet, og så er jeg gamle mand noget forsigtig, man hører jo så meget.
Men jeg købte 10 Tarteletforme i metal Søndag.
Mandag fik jeg en mail om at varen var afsendt, det blev Onsdag og der var ingen forme til mig, så jeg sendte en mail til firmaet, torsdag fik jeg en mail tilbage, at mine forme var afsendt, og hvis jeg ikke fik dem senest Mandag, ville han sende nogle nye.
Det syntes jeg ærlig talt er meget flot, for hvor menesker er sker der fejltagelser, og der er jo flere led mine forme skulle igennem.
Så alt i alt syntes jeg at de har klaret det meget flot, men deres med sendte katalog, kan sende en på fattiggården på grund af alle de lækre sager.
Så jeg bliver en af deres faste kunder.

Jeg har nu igen handlet her, for de tarteleforme jeg købte var desværre for små, det er jo min egen fejl, så jeg sendte en mail til firmaet, og fik få timer efter en besked om hvilken størrelse jeg så skulle op i, og dem bestilte jeg så, og fik dem med posten dagen efter, det var flot gjort, for jeg har andre steder også købt noget, som jeg var lidt i tvivl om, og sendte dem en mail, men det kunne de ikke tage sig af.
Så du kan trygt handle i denne isenkram forretning.
Når man sådan lige tager et overblik over dem der har skrevet deres mening om Isenkram. dk så studser man jo noget over de røde stjerner, men det er jo håbløst at stille alle tilfreds

Nem og hurtig handel

Handlen gik nem og hurtigt.

Det var dog kun en bryllupskage top jeg bestilte. Så ikke den sværeste ordre.

Erstatter bestilte varer med andre uden aftale

Jeg har købt en del bagegrej, men har desværre oplevet at en del er blevet erstattet af andre (og for mig ringere) varer. Dette er, så vidt jeg ved, iøvrigt forbudt ifølge købeloven. Der er overhovedet ingen kontakt til firmaet, og jeg vil på den baggrund advare kraftigt imod at handle her.
isenkram-online.dk

Reply from isenkram-online.dk

Nu er det ikke fordi vi syntes at Truspilot er et medie som man skal tvinges til at benytte. Trustpilot har fjernet vores kommentar til denne anmeldelse. Vi mener ikke at et firma som trustpilot er seriøs når de tvinger internet butikker til at betale for at få lov til skrive kommentar til de anmeldeser der kommer. Vi har over trustpilot gjort opmærksom på at vi indtil flere gange har skrevet til "Helle" uden at vi kunne få oplyst ordre nr. faktura nr. eller hvilke produkter som "Helle" mener vi har ombyttet. Det er ikke seriøst at man bliver hængt ud på trustpilot og at trustpilot efterfølgende fjerner vores kommentar.
Vi har fået en besked fra trustpilot om at hvis vi køber et abonnement hos dem, så kan vi fjerne de anmelderser som vi ikke finder rigtige. Det er IKKE seriøst at de firmaer som køber sig ind hos trustpilot kan fjerne de anmelderser som de ikke finder gode nok.
Vi ville som netbutik håbe at man kunne fravælge at blive anmeldt på trustpilot, men det kan man ikke, man kan kun købe sig til at man kan fjerne de anmeldelser som man finder for dårlige.
USERIØST.
TRUSTPILOT 0 stjerner fra os

Super duper

Varen var ikke på lager og forretningen gjorde en indsats for at holde mig informeret og hurtig respons ved forespørgsler. Ikke noget at udsætte dér...

Bare go'e!

... manglede også en kniv og fik tilsendt en supplerende. God Service til efterfølgelse!

SUPER SERVICE

Webshoppen havde sendt et forkert knivsæt med 3 knive.
Den kniv der ikke var i sætte er blevet eftersendt UB, så jeg har fået en ekstra kniv. SUPER SERVICE.

isenkram-online.dk Details

Visit Isenkram Online